abonnement Unibet Coolblue
pi_184173635
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 01:29 schreef john2406 het volgende:
En dat is nog maar Nederland dadelijk of nu al heel de EU nog meer problemen!
Want hiervoor was NL en de rest van de EU enorm vredeliefhebband en ging alles fantastisch.
Hitler was een economische vluchteling uit Syrie.
pi_184173638
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 01:30 schreef Cronometer het volgende:

[..]

Want hiervoor was NL en de rest van de EU enorm vredeliefhebband en ging alles fantastisch.
Hitler was een economische vluchteling uit Syrie.
Hitler wou wel 1 Europa net als die andere ......, en nu?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2019 01:33:22 ]
  donderdag 3 januari 2019 @ 01:33:13 #278
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_184173650
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 01:20 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja dah, Nederland is een land met een groot verleden. De laatste decennia met veel nieuwe culturen.

Tot in de vroege eeuwen vonden hier ook verschrikkelijke moorden plaats, dat is altijd zo geweest. Het valt vooral degene die hier al decennia wonen op dat het nu steeds heftiger wordt. Das gewoon een feit.

Zowel bij degene met genen met Arisch bloed als bij degene met ander bloed.

Nederland zit vol, we snappen elkaar niet, hebben andere gebruiken. Gaat vaak goed maar soms niet.

Wat verwacht men “ de politiek” van ons? Dat iedereen normen en waarden, traditie en cultuur maar achterlaten? Dat kan jij hier niet en ik straks in Denemarken ook niet.

Dat knalt, en soms flink. Nederland zit vol met mensen met meningen en tradities.
:') :W
pi_184173757
quote:
10s.gif Op donderdag 3 januari 2019 01:33 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

:') :W
haha, wat kijk jij straks zuur... 😩😫😖
  donderdag 3 januari 2019 @ 02:23:59 #280
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_184174164
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 21:55 schreef sp3c het volgende:
ik ben ook in de overgang, dat zal ook wel niet helpen _O-

Ik vroeg het me gewoon af :7 .
Huilen dan.
pi_184174280
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 01:20 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja dah, Nederland is een land met een groot verleden. De laatste decennia met veel nieuwe culturen.

Tot in de vroege eeuwen vonden hier ook verschrikkelijke moorden plaats, dat is altijd zo geweest. Het valt vooral degene die hier al decennia wonen op dat het nu steeds heftiger wordt. Das gewoon een feit.

Zowel bij degene met genen met Arisch bloed als bij degene met ander bloed.

Nederland zit vol, we snappen elkaar niet, hebben andere gebruiken. Gaat vaak goed maar soms niet.

Wat verwacht men “ de politiek” van ons? Dat iedereen normen en waarden, traditie en cultuur maar achterlaten? Dat kan jij hier niet en ik straks in Denemarken ook niet.

Dat knalt, en soms flink. Nederland zit vol met mensen met meningen en tradities.
Wedden dat als jij in Denemarken woont, je nog steeds op Fok zit, en anderen Nederlandse nieuwskanalen volgt? Dus je krijgt nog steeds alles mee.. Dus wat voor zin heeft het om weg te gaan?

Als je niet van ''anderen mensen van een ander cultuur houd'' kan je ook in de provincie Drenthe gaan wonen, met 200 inwoners per vierkante meter net zo dun bevolkt als Denemarken en in Drenthe is maar 4% niet westers allochtoon (dus 96% Nederlands of Europees)

En geloof mij, een stad als Hoogeveen of Emmen staat echt niet op het lijstje van terroristen

die verhuizing van jouw is onzin, dichterbij heb je ook genoeg betaalbare woonruimte met jouw blanke veilige cultuur

(PS waarom moet het in elk topic over jouw en Denemarken gaan? gevalletje aandachts te kort ofzo)
pi_184174399
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 03:01 schreef ZwolseVlag11 het volgende:

[..]

Wedden dat als jij in Denemarken woont, je nog steeds op Fok zit, en anderen Nederlandse nieuwskanalen volgt? Dus je krijgt nog steeds alles mee.. Dus wat voor zin heeft het om weg te gaan?

Als je niet van ''anderen mensen van een ander cultuur houd'' kan je ook in de provincie Drenthe gaan wonen, met 200 inwoners per vierkante meter net zo dun bevolkt als Denemarken en in Drenthe is maar 4% niet westers allochtoon (dus 96% Nederlands of Europees)

En geloof mij, een stad als Hoogeveen of Emmen staat echt niet op het lijstje van terroristen

die verhuizing van jouw is onzin, dichterbij heb je ook genoeg betaalbare woonruimte met jouw blanke veilige cultuur

(PS waarom moet het in elk topic over jouw en Denemarken gaan? gevalletje aandachts te kort ofzo)
Begint een beetje persoonlijk te worden, niet?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Moderator donderdag 3 januari 2019 @ 04:24:14 #283
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_184174404
beetje offtopic ook -O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_184174904
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 14:32 schreef cofi het volgende:

[..]

En dat is het oudste beroep ter wereld _O_
Niet. Hoe komen anderen anders aan geld / ruilmiddel om die hoer te betalen?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  donderdag 3 januari 2019 @ 08:54:15 #285
476281 Butjekef
Put met keren
pi_184175354
Wie?
pi_184176202
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 03:01 schreef ZwolseVlag11 het volgende:

[..]

Wedden dat als jij in Denemarken woont, je nog steeds op Fok zit, en anderen Nederlandse nieuwskanalen volgt? Dus je krijgt nog steeds alles mee.. Dus wat voor zin heeft het om weg te gaan?

Als je niet van ''anderen mensen van een ander cultuur houd'' kan je ook in de provincie Drenthe gaan wonen, met 200 inwoners per vierkante meter net zo dun bevolkt als Denemarken en in Drenthe is maar 4% niet westers allochtoon (dus 96% Nederlands of Europees)

En geloof mij, een stad als Hoogeveen of Emmen staat echt niet op het lijstje van terroristen

die verhuizing van jouw is onzin, dichterbij heb je ook genoeg betaalbare woonruimte met jouw blanke veilige cultuur

(PS waarom moet het in elk topic over jouw en Denemarken gaan? gevalletje aandachts te kort ofzo)
Zoals ik schreef zal ik inderdaad ook het Nederlandse nieuws volgen.

Doe mij even een link met een betaalbare woning voor zes personen, werkruimte aan huis en 17 hectare grond...

Buiten dat, ik post veel over Denemarken, net zoveel als jij de huidige geweldsgolf bagitaliseert. Over de islam post en over hoe lelijk de "blanke mens " denkt.

Waar schrijf ik dat ik niet van mensen met andere culturen houdt, Nederland zit vol. Al jaren, al zaten er 17 miljoen Friezen of Limburgers hier, dan was het ook vol. Zoveel mensen op een paar kilometer, en nu hebben ze allemaal hun eigen gebruiken en tradities. Natuurlijk houden ze die in stand, maar dat botst en om dat te begrijpen hoe je echt geen racist te zijn.

Maar zoals in elke discussie gaat het wederom offtopic.
pi_184176231
Iemand enig idee hoe het met die broer is?

En of die zeven nog vastzitten?
  donderdag 3 januari 2019 @ 10:38:15 #288
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_184176432
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 20:15 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Misschien begin je oud te worden en ga je wat minder uit. Tegenwoordig zie je het nog best vaak. Voor een shishalounge zou het nog vreemder zijn trouwens.
ben in cafés en shishalounges geweest waar ze lachgasballonnen verkochten , kan in beide
  donderdag 3 januari 2019 @ 10:57:17 #289
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_184176685
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 10:38 schreef jigggy het volgende:

[..]

ben in cafés en shishalounges geweest waar ze lachgasballonnen verkochten , kan in beide
^O^

Ik enkel in cafés, maar die bezoek ik ook een stuk regelmatiger dan shishalounges.
  donderdag 3 januari 2019 @ 11:20:35 #290
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_184177081
Lachgasballonnen zijn redelijk mainstream geworden. Van huisfeestjes tot festivals en alles wat ertussen zit.

Daar meteen allemaal conclusies aan verbinden: :') .
Huilen dan.
pi_184177129
quote:
7s.gif Op donderdag 3 januari 2019 11:20 schreef Isdatzo het volgende:
Lachgasballonnen zijn redelijk mainstream geworden. Van huisfeestjes tot festivals en alles wat ertussen zit.

Daar meteen allemaal conclusies aan verbinden: :') .
Dat ze mainstream zijn, dat zal wel iedereen weten.
Maar ik als notoire cafébezoeker ben nog nooit in een kroeg geweest waar ze op de kaart staan. En dat was hier schijnbaar wel het geval :')
U MAD?
pi_184177224
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 07:33 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Niet. Hoe komen anderen anders aan geld / ruilmiddel om die hoer te betalen?
Door te werken. Een boer die aardappels verbouwd, trekt die dingen zo uit de grond.
pi_184177273
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 11:30 schreef cofi het volgende:

[..]

Door te werken. Een boer die aardappels verbouwd, trekt die dingen zo uit de grond.
Ja duh. Maar dan is hoer dus niet het oudste beroep ter wereld.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  donderdag 3 januari 2019 @ 11:35:59 #294
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_184177317
quote:
3s.gif Op donderdag 3 januari 2019 11:23 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Dat ze mainstream zijn, dat zal wel iedereen weten.
Maar ik als notoire cafébezoeker ben nog nooit in een kroeg geweest waar ze op de kaart staan. En dat was hier schijnbaar wel het geval :')
Oh, ik wel.

Dan ga jij waarschijnlijk al jaren notoir naar dezelfde dorpskroeg in schubbekutteveen of zo, ik ben die dingen in meerdere kroegen in meerdere steden tegengekomen.
Huilen dan.
  donderdag 3 januari 2019 @ 11:44:47 #295
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_184177479
quote:
7s.gif Op donderdag 3 januari 2019 11:35 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Oh, ik wel.

Dan ga jij waarschijnlijk al jaren notoir naar dezelfde dorpskroeg in schubbekutteveen of zo, ik ben die dingen in meerdere kroegen in meerdere steden tegengekomen.
Nu vind jij het volgens sommigen normaal dat cafébezoekers met pistolen staan te zwaaien, pas maar op.
pi_184177523
quote:
7s.gif Op donderdag 3 januari 2019 11:35 schreef Isdatzo het volgende:
Dan ga jij waarschijnlijk al jaren notoir naar dezelfde dorpskroeg in schubbekutteveen of zo, ik ben die dingen in meerdere kroegen in meerdere steden tegengekomen.
Ah dan vind jij het zeker ook normaal dat cafébezoekers met pistolen staan te zwaaien ?!?! Belhamel!!!!!!!
U MAD?
  Moderator donderdag 3 januari 2019 @ 11:51:41 #297
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_184177613
lol
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 3 januari 2019 @ 12:03:25 #298
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_184177863
quote:
Daarna vertrok de vriendengroep naar het café aan de Nieuwe Binnenweg in Rotterdam. Daar zou Feis iemands glas per ongeluk hebben omgestoten. Na een woordenwisseling escaleerde de situatie in het café, waarbij de broer van de rapper de ruzie probeerde te sussen.
Wat een reden om iemand te vermoorden zeg. :') Een biertje.
pi_184178081
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 12:03 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Wat een reden om iemand te vermoorden zeg. :') Een biertje.
Nu is het alweer Feis die het glas omstootte. Gisteren was het nog een heel iemand anders :')
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')