Als je niet jezelf kan zijn is het sowieso niet je tijd waard natuurlijk. Als ik zou moeten verbergen dat ik veel games speel en graag weer een seizoenskaart Disneyland Parijs zou willen nemen met m’n partner houdt het voor mij op.quote:Op donderdag 3 januari 2019 21:56 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik lig niet op een gelijk level met haar denk ik
Niet huilen bij disneyfilms
O, netjes, al gesekst enzo dan of zie je haar dan voor het eerst naakt?quote:Op donderdag 3 januari 2019 23:19 schreef Feddd het volgende:
Zaterdag 3e date met schaatsmeisje. We gaan naar de sauna
we hebben al wel seks gehad.quote:Op donderdag 3 januari 2019 23:29 schreef ludovico het volgende:
[..]
O, netjes, al gesekst enzo dan of zie je haar dan voor het eerst naakt?
Gaan jullie het dan hebben over wat het beste is? Cherry Coke of Pepsi Maxx Cherry?🤔quote:Op donderdag 3 januari 2019 22:24 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik moest even wachten maar dit was een half uur geleden, ik mag er weer vroeg uit dus heb gezegd dat het bellen voor nu even niet doorgaat
(Inb4: Mijn excuses voor offtopic)quote:Op donderdag 3 januari 2019 23:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gaan jullie het dan hebben over wat het beste is? Cherry Coke of Pepsi Maxx Cherry?🤔
Jaquote:Op donderdag 3 januari 2019 23:57 schreef madam-april het volgende:
[..]
(Inb4: Mijn excuses voor offtopic)
Bestaat dat serieus?! 😱
quote:Op vrijdag 4 januari 2019 00:30 schreef ChristmasRoses het volgende:
Ik heb zaterdag mijn vriend weer de hele dag voor mezelf😍.
^^quote:Op dinsdag 1 januari 2019 02:07 schreef Vlaggenroof het volgende:
Welkom in het Dating topic!
Hier verwachten we vooral posts over date ervaringen/aanstaande dates. Afwijken van onderstaande punten mag, zolang het duidelijk te maken heeft met daten. Er zijn talloze andere topics waar je andere zaken kwijt kan wat niet over daten gaat, dus we verzoeken je het topic schoon te houden van deze zaken.
Wat willen we wel in dit topic:
✔ Discussie over een recente date en/of hoe nu verder
✔ Advies vragen of geven over hoe dingen aan te pakken m.b.t. daten
✔ Succesverhalen wat betreft dates
✔ Hoe benader ik iemand voor een date?
✔ Wat kan ik het beste doen op m'n eerste date?
✔ Bespreken waar je de fout in ging op je date
✔ Faal dates vertellen, met de billen bloot
Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic
✖ Slowchat (kan hier en hier)
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Dates/uitjes met de persoon/personen die je als je vaste partner beschouwt
Leuk!quote:Op donderdag 3 januari 2019 23:19 schreef Feddd het volgende:
En is lekkerder dan de coke variant.quote:Op donderdag 3 januari 2019 23:57 schreef madam-april het volgende:
[..]
(Inb4: Mijn excuses voor offtopic)
Bestaat dat serieus?! 😱
Leuk!quote:Op donderdag 3 januari 2019 23:19 schreef Feddd het volgende:
Heb slechte date herinnering aan bambiquote:Op donderdag 3 januari 2019 21:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Haha nee echt! Zeg me niet dat jij het droog houdt bij de dood van Bambi's moeder!
Nee, wel weer voortgeplant ondertussen.quote:
Mufasaquote:Op donderdag 3 januari 2019 21:53 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik zei net dat ik van disneyfilms hield en eigenlijk altijd moet huilen ervan
‘ ik mag hopen dat je een grapje maakt’
Waarom kan ik nooit mijzelf zijn![]()
Dit is ook wel een beetje mijn ervaring met daten; of ik zit met een ''kritisch'' type waarbij ik een beetje het gevoel heb mijzelf door een soort mijnenveld te moeten maneuvreren. Of ik zit met zo'n type waarvan al vanaf minuut 1 duidelijk is dat ik het moet worden, en dat ze zich als een kameleon aanpast / meegaat in alles wat ik doe of zeg.quote:Op donderdag 3 januari 2019 21:53 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik zei net dat ik van disneyfilms hield en eigenlijk altijd moet huilen ervan
‘ ik mag hopen dat je een grapje maakt’
Waarom kan ik nooit mijzelf zijn![]()
Je laatste alinea herken ik wel erg. Ook bij andere vrouwen om mij heen. Ik val zelf wel tot die zwart/ wit denkende vrouwen, maar probeer nu juist dingen meer te relativeren en nuchter en chiller daarin te staan. En dat lukt wel aardig goed tot nu toe, maar ik heb mijn momentenquote:Op zaterdag 5 januari 2019 07:59 schreef TATW het volgende:
[..]
Dit is ook wel een beetje mijn ervaring met daten; of ik zit met een ''kritisch'' type waarbij ik een beetje het gevoel heb mijzelf door een soort mijnenveld te moeten maneuvreren. Of ik zit met zo'n type waarvan al vanaf minuut 1 duidelijk is dat ik het moet worden, en dat ze zich als een kameleon aanpast / meegaat in alles wat ik doe of zeg.
Ben zelf wel een makkelijk persoon, maar merk vaak dat ik een nogal afwijkende blik heb op de wereld / de maatschappij. Vind het heel lastig om iemand te vinden die een beetje op dezelfde toonhoogte zit zeg maar.
Wat ik merk is overall (kan ook zijn dat ik enkel deze types trof) is dat vrouwen zich of veel te serieus nemen, of juist alles aan de kant zetten voor een man en nauwelijks ruggengraat tonen. Wat ik juist zoek zijn een beetje die relaxte types die dingen in perspectief kunnen plaatsen.
Die zijn al bezet, sorry.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 07:59 schreef TATW het volgende:
[..]
Wat ik merk is overall (kan ook zijn dat ik enkel deze types trof) is dat vrouwen zich of veel te serieus nemen, of juist alles aan de kant zetten voor een man en nauwelijks ruggengraat tonen. Wat ik juist zoek zijn een beetje die relaxte types die dingen in perspectief kunnen plaatsen.
Oh, feest van herkenning. Ik ben ook zo'n a-typisch figuur (op een positieve manierquote:Op zaterdag 5 januari 2019 07:59 schreef TATW het volgende:
[..]
Dit is ook wel een beetje mijn ervaring met daten; of ik zit met een ''kritisch'' type waarbij ik een beetje het gevoel heb mijzelf door een soort mijnenveld te moeten maneuvreren. Of ik zit met zo'n type waarvan al vanaf minuut 1 duidelijk is dat ik het moet worden, en dat ze zich als een kameleon aanpast / meegaat in alles wat ik doe of zeg.
Ben zelf wel een makkelijk persoon, maar merk vaak dat ik een nogal afwijkende blik heb op de wereld / de maatschappij. Vind het heel lastig om iemand te vinden die een beetje op dezelfde toonhoogte zit zeg maar.
Hier vrees ik ook wel eens voor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |