Ik al heel de dag, en de honden van vrienden zijn helemaal bang en gestresstquote:Op maandag 31 december 2018 18:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
Word nu al gek van het vuurwerk hier
Hier gaan ook al uren bermbommen af waar ze in Afghanistan nog van zouden schrikken.quote:Op maandag 31 december 2018 18:51 schreef naatje_1 het volgende:
Goeiemorgen zeg, men heeft weer een granaat gevonden ofzo hier
goed daar moeten we het nog maar even over hebbenquote:
Zoveel mogelijk bier in 30 minutenquote:Op maandag 31 december 2018 18:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het corps is ook aanwezig zie ik.
Net als Pokémonquote:Op maandag 31 december 2018 18:53 schreef cafca het volgende:
Ach ja, voor sommige mensen is dit natuurlijk ook gewoon jeugdsentiment
ik wou zeggen: geef dan op, maar ja, dat heeft die zanger al gedaan.quote:
quote:Op maandag 31 december 2018 18:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik wou zeggen: geef dan op, maar ja, dat heeft die zanger al gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop