Ik begrijp de reden wel (gewoon geen tijd over), maar het blijft wel jammer ja. Gelukkig werd zojuist toch Patti Smith wel gedraaid. Al ben ik nu wel benieuwd hoe hij de rest van 'zijn' nummers in dit uur weet te proppen...quote:Op woensdag 18 december 2019 07:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jammer dat ze dit jaar weer overgaan op hun systeem van 3 jaar terug om langere nummers in een podcast weg te werken.
Net geluisterd. Prima plaat, ja.quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ken je dit, ouwe reus? Leuke binnenkomer.
Tja, ik zag bijvoorbeeld ook Concerto for a Rainy Day van ELO in de lijst staan. Da's gewoon een volledige plaatkant met 4 losse nummers (waarvan er één al jaren hoog in de top 2000 staat). Ik snap dat ze die niet helemaal draaien.quote:Op woensdag 18 december 2019 10:27 schreef W_Wolf het volgende:
[..]
Ik begrijp de reden wel (gewoon geen tijd over), maar het blijft wel jammer ja. Gelukkig werd zojuist toch Patti Smith wel gedraaid. Al ben ik nu wel benieuwd hoe hij de rest van 'zijn' nummers in dit uur weet te proppen...
Die klinkt altijd alsof 'ie vlak voor z'n shift wat gerookt heeft.quote:Op woensdag 18 december 2019 10:27 schreef MielMonteur het volgende:
Och wat jammer, DJ Ratz is net als ik in de trein zit aan de beurt
En niet zo'n beetje ookquote:Op woensdag 18 december 2019 10:38 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Die klinkt altijd alsof 'ie vlak voor z'n shift wat gerookt heeft.
Die klinkt alsof ie als kind in een vat vloeibare LSD is gevallen, bedoel je.quote:Op woensdag 18 december 2019 10:38 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Die klinkt altijd alsof 'ie vlak voor z'n shift wat gerookt heeft.
Die kerel zit altijd nogal 'prime time' op Ice Radio, op zaterdag tussen de middag, nét als ik zin heb om naar een dergelijk station te luisteren (beetje gepraat bij de muziek als je aan het eten en afwassen bent, in principe gezellig).quote:Op woensdag 18 december 2019 10:41 schreef EP3 het volgende:
[..]
Die klinkt alsof ie als kind in een vat vloeibare LSD is gevallen, bedoel je.
Geen idee,quote:Op woensdag 18 december 2019 10:46 schreef MielMonteur het volgende:
Joh het is duidelijk dat ik weer een jaar niet hier geweest ben. Waarom in godsnaam is de hartjesemoticon "O +".
Komt uit de industrial hoek, maar op z'n tijd best 'poppy'quote:Op woensdag 18 december 2019 10:48 schreef MielMonteur het volgende:
Oh ik had eerder Heavy Metal verwacht van een groep die "Scraping Foetus Off The Wheel" heet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |