En niet zo'n beetje ookquote:Op woensdag 18 december 2019 10:38 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Die klinkt altijd alsof 'ie vlak voor z'n shift wat gerookt heeft.
Die klinkt alsof ie als kind in een vat vloeibare LSD is gevallen, bedoel je.quote:Op woensdag 18 december 2019 10:38 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Die klinkt altijd alsof 'ie vlak voor z'n shift wat gerookt heeft.
Die kerel zit altijd nogal 'prime time' op Ice Radio, op zaterdag tussen de middag, nét als ik zin heb om naar een dergelijk station te luisteren (beetje gepraat bij de muziek als je aan het eten en afwassen bent, in principe gezellig).quote:Op woensdag 18 december 2019 10:41 schreef EP3 het volgende:
[..]
Die klinkt alsof ie als kind in een vat vloeibare LSD is gevallen, bedoel je.
Geen idee,quote:Op woensdag 18 december 2019 10:46 schreef MielMonteur het volgende:
Joh het is duidelijk dat ik weer een jaar niet hier geweest ben. Waarom in godsnaam is de hartjesemoticon "O +".
Komt uit de industrial hoek, maar op z'n tijd best 'poppy'quote:Op woensdag 18 december 2019 10:48 schreef MielMonteur het volgende:
Oh ik had eerder Heavy Metal verwacht van een groep die "Scraping Foetus Off The Wheel" heet
Mytuner radio app kan ook (die kan ook chromecasten)quote:Op woensdag 18 december 2019 10:42 schreef Gehenna het volgende:
Ik heb de Radio 0 app weer afgestoft, dus ik luister mee
Even gecheckt, veel poespas, vol reclame, en vraagt direct om m'n locatie. Ik hou het wel bij m'n simpele appjequote:Op woensdag 18 december 2019 11:02 schreef Asjemenou_ het volgende:
[..]
Mytuner radio app kan ook (die kan ook chromecasten)
Heb ik allemaal genegeerd.quote:Op woensdag 18 december 2019 11:06 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Even gecheckt, veel poespas, vol reclame, en vraagt direct om m'n locatie. Ik hou het wel bij m'n simpele appje
Heeft prachtige nummers. Maar n heel album is hier toch wel n uitdaging.quote:
Trek het beide wel prima En beide geen heel album.quote:Op woensdag 18 december 2019 11:27 schreef W_Wolf het volgende:
[..]
Ja, zeker!
Beter te pruimen dan dat Mayhem nu...
Mayhem, en vooral dit nummer vind ik echt geweldigquote:Op woensdag 18 december 2019 11:27 schreef W_Wolf het volgende:
[..]
Ja, zeker!
Beter te pruimen dan dat Mayhem nu...
Inderdaad! Vorig jaar genoot ik nog van Swans - The Glowing Man. Die heeft dit jaar niet eens de lijst gehaald zie ik, zonde.quote:Op woensdag 18 december 2019 07:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jammer dat ze dit jaar weer overgaan op hun systeem van 3 jaar terug om langere nummers in een podcast weg te werken. Verder wel weer prima lijstje. Nr 1 staat ook heel hoog in de V500, dus wat dat betreft geen gekke keuze.
Oh ik heb nog wel een lijstje interviewsquote:Op woensdag 18 december 2019 11:48 schreef Gehenna het volgende:
Morrissey kan ook steeds minder verkeerd doen bij mij
haha ja daar brand ik mijn vingers niet aan. Muzikaal bedoelde ikquote:Op woensdag 18 december 2019 11:50 schreef MielMonteur het volgende:
[..]
Oh ik heb nog wel een lijstje interviews
En die werkt ook gewoon fijn op m'n Sonosquote:Op woensdag 18 december 2019 11:08 schreef Norrage het volgende:
TuneIn is perfecte app, geen reclame, alle apps, goede connecitivty.
Je kunt pingiun radio toch ook gewoon via de Sonos app luisteren?quote:Op woensdag 18 december 2019 12:30 schreef bartrid het volgende:
[..]
En die werkt ook gewoon fijn op m'n SonosFijn zo, van huis werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |