abonnement Unibet Coolblue
pi_184126256
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 17:30 schreef liedetector het volgende:

[..]

soms zo blij dat "mijn" kinderen nu allebei de 30 gepasseerd zijn
Komt natuurlijk omdat je zelf ook al zo enorm oud bent :Y
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_184126282
quote:
10s.gif Op maandag 31 december 2018 17:31 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Komt natuurlijk omdat je zelf ook al zo enorm oud bent :Y
hmm vooral een ouder vriendinnetje maar ik voel me allang geen 40 meer nee.. *grom (en ondanks dat we al meer dan 20 jaar uitelkaar zijjn goed contact met de kids en haar net ook nog gesproken en die nu 56 ofzo?)
pi_184126358
Als ik de bol erin gooi probeer ik de temperatuur op ongeveer 175 graden te krijgen. De frituurpan staat op de hoogste stand maar hij heeft er moeite mee buiten.

Maar volgens mij heeft het deeg doorslaan geholpen ^O^
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_184126408
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 17:34 schreef Lot_1 het volgende:
Als ik de bol erin gooi probeer ik de temperatuur op ongeveer 175 graden te krijgen. De frituurpan staat op de hoogste stand maar hij heeft er moeite mee buiten.

Maar volgens mij heeft het deeg doorslaan geholpen ^O^
heb je een temperatuurmeter los van de pan, ik twijelde ook lang aan mn pan, maar toen ik mat deed ie op 190 op de pan idd rond de 180/175 maar of dat buiten lukt nu zonder deksel???
  maandag 31 december 2018 @ 17:37:41 #205
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_184126452
L_S van harte gefeliciteerd ! Tut!

Straks maar even kippensoep maken en verse stokbrood met smeersels .
Vanavond nog meer oliebollen, toastjes, frikandelletjes, kipcorn, loempiaatjes, bitterballetjes...

2 januari echt op rantsoen hoor :@
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_184126484
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 17:35 schreef liedetector het volgende:

[..]

heb je een temperatuurmeter los van de pan, ik twijelde ook lang aan mn pan, maar toen ik mat deed ie op 190 op de pan idd rond de 180/175 maar of dat buiten lukt nu zonder deksel???
ja heb ik. Frituurpan staat dus op 190 en koelt flink af. Maar met twee ballen per keer en het deksel erop tussendoor gaat het wel.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_184126505
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 17:37 schreef uniekhoorn het volgende:

2 januari echt op rantsoen hoor :@
Dit :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_184126524
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 17:38 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

ja heb ik. Frituurpan staat dus op 190 en koelt flink af. Maar met twee ballen per keer en het deksel erop tussendoor gaat het wel.
ahh je doet m dicht..okay.... nou ik duim voor je..ik ga het zo gewoon binnen doen, meer vertrouwen in zeker nu het buiten al hard knalt), nog erger gewoon dikke BK pan met 3 liter olie en op het gas..... die frituurpan geloof ik wel
pi_184126935
Avond vanuit Kaatsheuvel!
Schitterende airBnB, uitgebreid ontbijt wordt geserveerd in onze eigen ontbijtkamer. Verhuurders brengen ons straks naar de Efteling toe.
En net kregen we oliebollen, want ze waren toch aan het bakken O+

En morgen kunnen we uitslapen, ontbijt om 11 uur vonden ze ook een prima plan. ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184126936
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 17:39 schreef liedetector het volgende:

[..]

ahh je doet m dicht..okay.... nou ik duim voor je..ik ga het zo gewoon binnen doen, meer vertrouwen in zeker nu het buiten al hard knalt), nog erger gewoon dikke BK pan met 3 liter olie en op het gas..... die frituurpan geloof ik wel
Ja binnen is fijner. Maar we hebben geen afzuigkap dus das geen optie.
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_184127019
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 17:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
Avond vanuit Kaatsheuvel!
Schitterende airBnB, uitgebreid ontbijt wordt geserveerd in onze eigen ontbijtkamer. Verhuurders brengen ons straks naar de Efteling toe.
En net kregen we oliebollen, want ze waren toch aan het bakken O+

En morgen kunnen we uitslapen, ontbijt om 11 uur vonden ze ook een prima plan. ^O^
Dat klinkt goed zeg! Welke Airbnb, als ik vragen mag? DM? :)
Heel veel plezier vanavond! O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_184127038
(Ik heb ananasbeignets van de bakker, appel was daar vanmiddag al op. Benieuwd!)
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 31 december 2018 @ 18:03:30 #213
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_184127047
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 17:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
Avond vanuit Kaatsheuvel!
Schitterende airBnB, uitgebreid ontbijt wordt geserveerd in onze eigen ontbijtkamer. Verhuurders brengen ons straks naar de Efteling toe.
En net kregen we oliebollen, want ze waren toch aan het bakken O+

En morgen kunnen we uitslapen, ontbijt om 11 uur vonden ze ook een prima plan. ^O^
Dat klinkt als hemel! Gaaf! Enjoy (nog foto's van eten? :P)

Heb net vakantie naar Gran Canaria geboekt, 1 april, 12 dagen en eens een keer vanaf Eelde fijn binnen 20 minuten weer thuis ipv ruim 2 uur
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_184127226
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 18:01 schreef minilot het volgende:

[..]

Dat klinkt goed zeg! Welke Airbnb, als ik vragen mag? DM? :)
Heel veel plezier vanavond! O+
Je hebt DM!

Wij hadden een oliebol, rozijnenbol en een appelbeignet per persoon :9
Ben erg benieuwd naar Efteling by night!

Etensfoto’s volgen nog, vriendin heeft die gemaakt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 31 december 2018 @ 18:13:03 #215
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_184127231
Zow. Proefsample voor de familie ingepakt. Pyama in het kistje voor uk.

Op richting Randstad. Ik zwaai wel bij het voorbijrijden :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 31 december 2018 @ 18:13:18 #216
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_184127236
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 18:12 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Je hebt DM!

Wij hadden een oliebol, rozijnenbol en een appelbeignet per persoon :9
Ben erg benieuwd naar Efteling by night!

Etensfoto’s volgen nog, vriendin heeft die gemaakt.
Veel plezier!
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_184127252
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 18:03 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Dat klinkt als hemel! Gaaf! Enjoy (nog foto's van eten? :P)

Heb net vakantie naar Gran Canaria geboekt, 1 april, 12 dagen en eens een keer vanaf Eelde fijn binnen 20 minuten weer thuis ipv ruim 2 uur
Lekker vooruitzicht!
Wij hebben net gekeken naar vakantie in Malta. Op het jacht van Krea. Wordt waarschijnlijk maart.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 31 december 2018 @ 18:13:53 #218
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_184127254
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 18:03 schreef minilot het volgende:
(Ik heb ananasbeignets van de bakker, appel was daar vanmiddag al op. Benieuwd!)
Mijn opa zaliger maakte ooit eens van 1 ananas 2 beignets :X
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_184127259
Klinkt goed, de B&B van Cat! En de vakantie van Uniek ook

De herrie is hier nu ook losgebarsten. Katten geven er vooralsnog niet echt om.

@ Rantsoen, uiteraard. De schade is redelijk beperkt gebleven dit jaar, maar minder is fijner,

Verder wens ik iedereen hier (en rondom hier) in de SC een hele gezellige jaarwisseling. Voorlopig blijf ik nog wel online, maar dan kan ik het niet vergeten
We have far more in common than that which devides us..
pi_184127355
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 15:50 schreef fietsie het volgende:
Alleen muziek? Nee dat is misschien leuk als ik zo hard bezig moet zijn dat er continue wat te doen is, ik heb nu steeds 4 minuten "leegte" en de tussendoor klusjes zijn wel op.
Podcasts *O*

Ik heb net Serial seizoen 1 af, en ben nu random dingen aan t proberen . Gisteren eentje waar ze erotisch bedoelde fanfiction voorlezen en hilarisch afkraken (Fangasm). Maar luister ook weleens De eeuw van de amateur, De grote HarryBannink podcast, Damn Honey etc etc.
Kwak
pi_184127401
Ik heb net na sluitingstijd nog twee oliebollen gekregen van de oliebollenman. Uit zijn eigen stash voor vanavond O+
Spoilers!
pi_184127411
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 17:37 schreef uniekhoorn het volgende:


2 januari echt op rantsoen hoor :@
Ja +1 :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_184127422
Ontbijt. Arme wij... :9



En de verhuurster wist ‘dat dit vast teveel was, maar hier zijn plastic zakjes en dan kunnen jullie nog een broodje meenemen voor de lunch’. Niet gedaan, we komen net terug... broodjes keurig verpakt in plastic zakjes O+
(Niet op de foto zie ik nu maar we hadden een croissant, hard broodje, witte boterham, zacht broodje en een eierkoek pp. En yoghurt)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184127447
Ik kan pas 3 januari op rantsoen, want 2 januari eerst Koreaans bunkeren + zuipen met LHO. Maar daarna écht! :')
Let me see you stripped down to the bone
pi_184127459
Dat eierdopjeding is leuk!
We have far more in common than that which devides us..
pi_184127499
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 18:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat eierdopjeding is leuk!
Jaaaa O+
Met je eigenste mini zoutvaatje O+

En de eieren lagen in zo’n stoffen kip met mandje. Mijn oma had EXACT dezelfde _O_ Warme gekookte eitjes onder de vleugels uithalen O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184127507
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 18:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ontbijt. Arme wij... :9

[ afbeelding ]

En de verhuurster wist ‘dat dit vast teveel was, maar hier zijn plastic zakjes en dan kunnen jullie nog een broodje meenemen voor de lunch’. Niet gedaan, we komen net terug... broodjes keurig verpakt in plastic zakjes O+
(Niet op de foto zie ik nu maar we hadden een croissant, hard broodje, witte boterham, zacht broodje en een eierkoek pp. En yoghurt)
Wat een luxe voor Airbnb, tof zeg!

(Als het je ding is althans, als ik Airbnb gebruik heb ik het liefst dat ik per Whatsapp een instructie krijg onder welke bloempot de sleutel zich bevindt en dat ik zo'n host verder niet zie of spreek. *) )
Let me see you stripped down to the bone
pi_184127581
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 18:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ontbijt. Arme wij... :9

[ afbeelding ]

En de verhuurster wist ‘dat dit vast teveel was, maar hier zijn plastic zakjes en dan kunnen jullie nog een broodje meenemen voor de lunch’. Niet gedaan, we komen net terug... broodjes keurig verpakt in plastic zakjes O+
(Niet op de foto zie ik nu maar we hadden een croissant, hard broodje, witte boterham, zacht broodje en een eierkoek pp. En yoghurt)
vind vooral de glazen heerlijk jaren 70, zou ze "bijna"weer willen
pi_184127614
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 18:23 schreef minilot het volgende:

[..]

Wat een luxe voor Airbnb, tof zeg!
(Als het je ding is dan, als ik Airbnb gebruik heb ik het liefst dat ik per Whatsapp en instantie krijg onder welke bloempot de sleutel zich bevindt en dat ik zo'n host verder niet zie of spreek. *) )
Ik snap je :Y

Zoek ik ze ook op uit. Ik dacht ook dat deze echt eigen ingang had, maar we delen de voordeur. Dus je hoort ze wel een beetje. Wij hebben de bovenverdieping, Maar hebben ze nauwelijks gezien en ze zijn ook niet van het blijven plakken en ouwehoeren.
Verhuurster doet het goed. Eetkamer is een andere ruimte, op onze verdieping. Dus zij dekt de tafel en meldt als het klaar is. En toen hebben we ook wel netjes goedemorgen gezegd en zo.

En daardoor toch aanrader, zeker voor dat geld. Dit komt het dichtst bij hotel in mijn hele bnb ervaring. Zelfs de badmat is vanmorgen verwisseld :D Waarschijnlijk omdat die op de grond lag en we de handdoeken voor hergebruik wel netjes hadden opgehangen. :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184127618
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 17:58 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

Ja binnen is fijner. Maar we hebben geen afzuigkap dus das geen optie.
Yolo! Ik sta ook binnen zonder afzuigkap. Deur en raam open. Valt elk jaar weer mee.

Moet nog beginnen (maak er maar een paar).

We waren met Melba naar Amsterdam, lekker beetje rondlopen, stukje met de metro (hij wilde zo graag met de metro O+ ) en met de trein. Pret!

Straks naar Hilversum, naar schoonzusje en zwager. Morgen uitgestelde kerst bij schoonvader.
Kwak
pi_184127627
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 18:27 schreef liedetector het volgende:

[..]

vind vooral de glazen heerlijk jaren 70, zou ze "bijna"weer willen
Onze slaapkamer heeft drie grote hutkoffers _O_
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator / Redactie Sport maandag 31 december 2018 @ 18:36:02 #232
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_184127800
Eerste O&N in Schalkwijk. Tot nu toe viel het me mee qua vuurwerk. En oma bevestigde dat.
Maar sinds 18u is het oorlogsgebied :').
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_184127802
Net klaar met werk! Duimen jullie even mee dat er geen vuurwerk tegen me aankomt terwijl ik op de motor zit? O+
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_184127895
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 18:36 schreef mjan het volgende:
Net klaar met werk! Duimen jullie even mee dat er geen vuurwerk tegen me aankomt terwijl ik op de motor zit? O+
Yep. Moet je ver rijden?
We have far more in common than that which devides us..
pi_184128089
Hola.
Z, wat gaaf een week naar Kuala Lumpur! En lekker gegeten zo te zien en te lezen :)
Heb je een jetlag?

Voor t eerst sinds ik op mezelf woon blijf ik hier met O&N en ouders zijn er ook want vonden het denk zielig dat ik alleen was ;)
Ik mocht niet teveel eten maken dus heb eiersalade gemaakt, heb serranoham en appelbeignets.
Komen zij aan met een pan snert, Turks brood, toastjes en oliebollen :').

Oja sorry Kaatje; ze zijn al maanden boekjes lezen over NZ. Maar het komt wel goed.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_184128202
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 18:21 schreef minilot het volgende:
Ik kan pas 3 januari op rantsoen, want 2 januari eerst Koreaans bunkeren + zuipen met LHO. Maar daarna écht! :')
Leuk! En gezellig.

LS; weet niet of ik al had gepost vandaag maar van harte gefeliciteerd!
Blij dat je weer op je verjaardag in de slaapkamer terecht kunt. En die muggen joh; dat je goed hebt geslapen vind ik echt megaknap :o
Gatverdamme, ik had geen oog dichtgedaan en alleen maar om me heen geslagen. Was zelfs nog liever buiten gaan liggen denk ik :')
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_184128220
Sinds 12u lijkt het hier al oorlogsgebied. Maar hoop vanaf 0u alleen maar siervuurwerk te zien.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  Official ESF Kreviewer maandag 31 december 2018 @ 18:53:29 #238
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_184128332
Rustig dagje hier. Veel gelezen.
Ben wel benieuwd naar de serie. Ben nu halverwege het boek (American gods).

Verder zou ik vanavond uit eten gaan met de Italiaanse maar die laat niks van zich horen. Hopelijk komt ze straks nog even vuurwerk kijken.

Ergens op het eiland is een vuurwerkshow, geen idee waar. 8-)
pi_184128388
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 18:46 schreef FutureFairytale het volgende:
Hola.
Z, wat gaaf een week naar Kuala Lumpur! En lekker gegeten zo te zien en te lezen :)
Heb je een jetlag?

Voor t eerst sinds ik op mezelf woon blijf ik hier met O&N en ouders zijn er ook want vonden het denk zielig dat ik alleen was ;)
Ik mocht niet teveel eten maken dus heb eiersalade gemaakt, heb serranoham en appelbeignets.
Komen zij aan met een pan snert, Turks brood, toastjes en oliebollen :').

Oja sorry Kaatje; ze zijn al maanden boekjes lezen over NZ. Maar het komt wel goed.
Klinkt leuk en gezellig O+

Cat, ik benijd je enorm! Lijkt me super leuk om daar nu te zijn en jullie BnB klinkt ook helemaal prima en relaxt. Heel veel plezier verder. Voor iedereen natuurlijk.

Ik vind het wel fijn nostalgisch klinken, al dat geknal :@ Het geeft je echt het gevoel dat het O&N is. Ik heb Oudjaarsnacht ook wel op plaatsen doorgebracht waar geen tot nauwelijks vuurwerk was en dat is dan toch minder speciaal. Minder Oud & Nieuw.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_184128456
Fijne avond allemaal :W
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184128504
quote:
14s.gif Op maandag 31 december 2018 18:53 schreef Kreator het volgende:
Ergens op het eiland is een vuurwerkshow, geen idee waar. 8-)
mijn vriendinnetje zat vorig jaar met oud en nieuw op malta ik kan het dr vragen (ze zit nu in monolpoli btw)
  maandag 31 december 2018 @ 19:02:41 #242
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_184128602
Even hé.. wat is de nieuwe reclame van Disneyland Parijs toch enorm *;
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_184128612
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 18:36 schreef mjan het volgende:
Net klaar met werk! Duimen jullie even mee dat er geen vuurwerk tegen me aankomt terwijl ik op de motor zit? O+
Ik duim zelfs dat er überhaupt geen vuurwerk tegen je aankomt! O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_184128623
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 19:02 schreef Barreltje het volgende:
Even hé.. wat is de nieuwe reclame van Disneyland Parijs toch enorm *;
vreselijk net als de3 staatsloterij
pi_184128773
Dikke ouderfaal hier. :') In het moedige plan 'Günther vroeg naar bed, lekker vier uur laten slapen en dan tussen 23:00 en 01:00 gedrieën langs de oma's en opa in het dorp' even geen rekening gehouden met de clusterbommen en andere ramen-laten-trillen-explosieven hier in de wijk sinds de zon onder is. :X
Let me see you stripped down to the bone
pi_184128800
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 19:02 schreef Barreltje het volgende:
Even hé.. wat is de nieuwe reclame van Disneyland Parijs toch enorm *;
Ja. Schattig gewoon
We have far more in common than that which devides us..
pi_184128872
Ik vond eigenlijk alleen de feestdagenreclame van KPN wel cute, met zo'n stel online bevriende nerds die elkaar voor het eerst echt ontmoeten bij een kerstmaaltijd in een pub O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_184128926
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 19:14 schreef minilot het volgende:
Ik vond eigenlijk alleen de feestdagenreclame van KPN wel cute, met zo'n stel online bevriende nerds die elkaar voor het eerst echt ontmoeten bij een kerstmaaltijd in een pub O+
beter te pruimen dan al dat zogenaamd sentimenteel gedoe ja... werd er echt niet goed van
pi_184128975
quote:
0s.gif Op maandag 31 december 2018 19:17 schreef liedetector het volgende:

[..]

beter te pruimen dan al dat zogenaamd sentimenteel gedoe ja... werd er echt niet goed van
Die van KPN is óók retesentimenteel! :D Én lief!
Let me see you stripped down to the bone
pi_184129007
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 19:19 schreef minilot het volgende:

[..]

Die van KPN is óók retesentimenteel! :D Én lief!
ik zei zogenaamd...die "is" het gewoon tssssk
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')