quote:Op maandag 31 december 2018 17:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dank je, Charlotte! Jij ook veel plezier en een geweldig 2019.
Blijkbaar toch gewoon van het proppen.quote:Op maandag 31 december 2018 17:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze was een tijdje terug wel flink misselijk...
Maar ook een happy newyear, Sjarlie!
quote:Op maandag 31 december 2018 17:25 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
En nee, ik ben niet zwanger.. maar heb regelmatig klapperende eierstokken..
Hahahaha!quote:Op maandag 31 december 2018 17:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Blijkbaar toch gewoon van het proppen.
Meer dan dat, we hebben net voor een weeshuis gekregen.quote:Op maandag 31 december 2018 17:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heeft de buurman zijn best weer een beetje gedaan met de oliebollen?
Ah, de komende uren zit je nog propvol.quote:Op maandag 31 december 2018 17:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Meer dan dat, we hebben net voor een weeshuis gekregen.
Tussendoor even naar mw. MM's broer geweest die een complete lunch op de BBQ had bereid.
Ik hoef helemaal geen oliebollen meer...
6 broodjesquote:Op maandag 31 december 2018 17:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De gehaktballetjes, waar ik de hele avond over zou doen, zijn deels opgegaan op 6 broodjes.
Boefje!quote:Op maandag 31 december 2018 17:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De gehaktballetjes, waar ik de hele avond over zou doen, zijn deels opgegaan op 6 broodjes.
Weinig.quote:Op maandag 31 december 2018 17:52 schreef livelink het volgende:
[..]
6 broodjes![]()
En heb je nu verder niks meer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
Thanks, chufi! Jij ook een fijne jaarwisseling en een spetterend 2019.quote:Op maandag 31 december 2018 17:55 schreef chufi het volgende:
Voor iedereen ook alvast de beste wensen voor een voorspoedig 2019.
Bedankt voor de muziekjes en wie weet meld ik me later nog bij de end of year show![]()
![]()
quote:Op maandag 31 december 2018 18:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Weinig.
Dat is veel meer dan wijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben aan het koken en ben de sla kwijt die ik vandaag toch echt zeker weten gekocht heb.
Kijk ik net in de vriezer, heb ik daar de sla en de worst gelegd. Het is echt stijfbevroren. Zo mijn dag niet
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op maandag 31 december 2018 18:12 schreef livelink het volgende:
Kijk ik net in de vriezer, heb ik daar de sla en de worst gelegd. Het is echt stijfbevroren. Zo mijn dag niet
quote:Op maandag 31 december 2018 18:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is veel meer dan wij![]()
Ik ben aan het koken en ben de sla kwijt die ik vandaag toch echt zeker weten gekocht heb.
In de magnetron er mee!quote:Op maandag 31 december 2018 18:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is veel meer dan wij![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |