Birdy Nam Nam.quote:Op maandag 31 december 2018 21:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze ook gezellig een beetje meeposten.
Als ze de muziek waarderen moeten ze deze toch wel kunnen vinden met hun snaveltjesquote:
Lallend door de kooi.quote:Op maandag 31 december 2018 21:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Als ze de muziek waarderen moeten ze deze toch wel kunnen vinden met hun snaveltjes
![]()
![]()
![]()
Maar misschien gaan ze wel vol voor dezeals de baas weg is.
Dat kan ik me niet meer herinneren van die film.quote:Op maandag 31 december 2018 21:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is die vrouw van dat vreselijke zoetsappige liedje in de film, zie ik nu.
En de olifant.quote:Op maandag 31 december 2018 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet meer herinneren van die film.
Wel de vloer die open gaat en waaronder en zwembad zit...
Dat is hier wel van toepassing...quote:Op maandag 31 december 2018 22:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nu bij Gup: Jerry Lee Lewis - Great balls of fire.
Hier ook. Nog niet zo erg meegemaakt als dit jaar.quote:Op maandag 31 december 2018 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is hier wel van toepassing...
Ja, bij ons lijkt het ook heftiger te zijn dan voorgaande jaren. Hoewel het nu 'normale' knallen zijn en geen bommen meer. Hopelijk blijft dat zo.quote:Op maandag 31 december 2018 22:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hier ook. Nog niet zo erg meegemaakt als dit jaar.
SPOILER: SetlistOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja,het is te hopen, want het is wel weer leuk geweest zo.quote:Op maandag 31 december 2018 22:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, bij ons lijkt het ook heftiger te zijn dan voorgaande jaren. Hoewel het nu 'normale' knallen zijn en geen bommen meer. Hopelijk blijft dat zo.
quote:Op maandag 31 december 2018 22:38 schreef MadMaster het volgende:
Zo meteen 80 minuten lang, non-stop, mijn laatste bijdrage aan Radio49 voor dit jaar.
En tevens, zoals de titel van de set al aangeeft, voorlopig ook mijn laatste bijdrage als DJ aan Radio49.
Het is wat mij betreft qua draaien hier even letterlijk 'Over & Out'.
Have fun met deze mix waarmee we het nieuwjaar inknallen...
[ afbeelding ]Zal met extra aandacht luisteren.SPOILER: SetlistOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L2B's Mixcloud
quote:Op maandag 31 december 2018 22:38 schreef MadMaster het volgende:
Zo meteen 80 minuten lang, non-stop, mijn laatste bijdrage aan Radio49 voor dit jaar.
En tevens, zoals de titel van de set al aangeeft, voorlopig ook mijn laatste bijdrage als DJ aan Radio49.
Het is wat mij betreft qua draaien hier even letterlijk 'Over & Out'.
Have fun met deze mix waarmee we het nieuwjaar inknallen...
[ afbeelding ]OK, ik zal niet verder doorvragen, maar dit komt voor mij wel even als een donderslag bij heldere hemel. Maar wat Lucky zegt; ik ben blij dat ik die laatste dan toch nog mee kan pikken.SPOILER: SetlistOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Toepasselijker kan het dan niet...quote:Op maandag 31 december 2018 22:43 schreef livelink het volgende:
[..]
een donderslag bij heldere hemel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |