Oke dan MOET ik daarheenquote:Op zondag 30 december 2018 21:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik nu 5 of 6x denk ik. Geweldig live!

Daar wilden wij naartoe, maar konden geen tickets meer krijgen. Hij komt in 2019 solo naar DTRH. Daar gaan we wel naartoe.

verdrietige mannentongen beweren van niet.quote:Op zondag 30 december 2018 21:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Naja, haar haar wordt vast wel weer zwart.

Ik denk dat het weinig met IQ te maken heeft welke muziek je waardeert, het is tenslotte een uitlaatklep.quote:Op zondag 30 december 2018 21:09 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik snap die gedachte nooit zo. Ik hoef niet naar blije muziek te luisteren om blij te worden. Dat ben ik van mezelf wel. Als ik muziek luister wil ik iets ondergaan. Denk dat dat met IQ ook wel beetje klopt. Mensen met hoger IQ zullen muziek vaker als kunst beschouwen. Daar moet emotie in zitten. Prima als je muziek niet zo ziet. Kwestie van insteek.

quote:Op zondag 30 december 2018 21:11 schreef maily het volgende:
[..]
Niet lief ....
Ieder meisje heeft het recht op een plaatje waar ze een beetje van moet huilen en mag daar niet mee geplaagd worden .....
 PEACEMAN!!!!  lees je mee?
 PEACEMAN!!!!  lees je mee?

Ohquote:Op zondag 30 december 2018 21:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
verdrietige mannentongen beweren van niet.
 Tja, zo loopt het leven nou eenmaal.
  Tja, zo loopt het leven nou eenmaal.

Ja, dat moet je op de koop toenemen bij Radiohead.quote:Op zondag 30 december 2018 21:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan ben ik liever iets dommer maar dan zonder de neiging om van een viaduct te springen.

Dat schrikt mij niet af. In tegendeel. En dan ben ik zeker niet het type om van een viaduct te springen. Maar snap je kritiek.quote:Op zondag 30 december 2018 21:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik geniet van Pink Floyd omdat dat een verhaal verteld waar ik helemaal in kan wegdromen, meer recenter heb ik dat ook bij War On Drugs. Maar Radiohead heb ik nooit zo begrepen, beetje te deprimerend en monotoon voor mijn smaak denk ik.

Het is misschien heel fout om te zeggen, maar ik dat dat er wel een zekere correlatie is tussen muzieksmaak en intelligentie.quote:Op zondag 30 december 2018 21:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik denk dat het weinig met IQ te maken heeft welke muziek je waardeert, het is tenslotte een uitlaatklep.

quote:Op zondag 30 december 2018 21:11 schreef maily het volgende:
[..]
Niet lief ....
Ieder meisje heeft het recht op een plaatje waar ze een beetje van moet huilen en mag daar niet mee geplaagd worden .....
 tissues zijn niet aan te slepen joh.
 tissues zijn niet aan te slepen joh.

Geweldig intro
 Geweldig intro  

lopen of rennen?quote:Op zondag 30 december 2018 21:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
OhTja, zo loopt het leven nou eenmaal.

deze
 deze  

quote:Op zondag 30 december 2018 21:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ga nou niet doen alsof je een meisje bent.

Zeker wel!quote:Op zondag 30 december 2018 21:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ga nou niet doen alsof je een meisje bent.

Nou, soms voel ik mij ouder dan ik benquote:Op zondag 30 december 2018 21:13 schreef glittertje39 het volgende:
Forever youngleeftijd is hoe je je voelt en niet het getal vanaf je geboortejaar

Dat dus!quote:Op zondag 30 december 2018 21:13 schreef glittertje39 het volgende:
Forever youngleeftijd is hoe je je voelt en niet het getal vanaf je geboortejaar

Rennen, zo licht als een stofje dat wordt meegevoerd door de wind.quote:

Ja dat viaductspringen is ook een beetje een overdreven visualisatie natuurlijkquote:Op zondag 30 december 2018 21:13 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dat schrikt mij niet af. In tegendeel. En dan ben ik zeker niet het type om van een viaduct te springen. Maar snap je kritiek.
 Maar ik luister muziek voor mijn plezier, en als ik geen prettig gevoel bij de muziek krijg dan luister ik het niet.
 Maar ik luister muziek voor mijn plezier, en als ik geen prettig gevoel bij de muziek krijg dan luister ik het niet.

Ik ken van de line up verder alleen robyn en the editorsquote:Op zondag 30 december 2018 21:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zeker doen. Ook een geweldig festival!!

Leeftijd, smeeftijdquote:Op zondag 30 december 2018 21:13 schreef glittertje39 het volgende:

opaquote:Op zondag 30 december 2018 21:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nou, soms voel ik mij ouder dan ik ben

Gaat Layla ook met ons mee?quote:Op zondag 30 december 2018 21:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Rennen, zo licht als een stofje dat wordt meegevoerd door de wind.

YNG was niet foreverquote:

Zooooooooooooo mee eens!!!!quote:Op zondag 30 december 2018 21:13 schreef glittertje39 het volgende:

Dit zeggen alleen mensen die oud zijn.quote:Op zondag 30 december 2018 21:13 schreef glittertje39 het volgende:

Ik doe het voor de beleving. Liever Schindlers List dan een comedy. Op het werk is pop prima. Leidt niet zo af. Maar als ik thuis iets opzet dan mag het gerust zwaar zijnquote:Op zondag 30 december 2018 21:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat viaductspringen is ook een beetje een overdreven visualisatie natuurlijkMaar ik luister muziek voor mijn plezier, en als ik geen prettig gevoel bij de muziek krijg dan luister ik het niet.

Dat maakt niet zoveel uit. Je gaat je daar zeker wel vermaken.quote:Op zondag 30 december 2018 21:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ken van de line up verder alleen robyn en the editors

quote:

quote:Op zondag 30 december 2018 21:15 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Dit zeggen alleen mensen die oud zijn.

hoezo?quote:Op zondag 30 december 2018 21:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit was in het begin DE top 2000 song

Nee joh, zij is echt zo'n zwart gat van negatieve energie.quote:

Gebruikt als promotie, met die hond erbijquote:

Met film heb ik het nog veel erger, liever Tarantino dan een of andere moeilijk Zweede onafhankelijk puristisch drama.quote:Op zondag 30 december 2018 21:15 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik doe het voor de beleving. Liever Schindlers List dan een comedy.

Jaquote:

Ben je jaloers omdat zij op een ander niveau zit?quote:Op zondag 30 december 2018 21:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee joh, zij is echt zo'n zwart gat van negatieve energie.

Dat zijn de twee smakenquote:Op zondag 30 december 2018 21:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met film heb ik het nog veel erger, liever Tarantino dan een of andere moeilijk Zweede onafhankelijk puristisch drama.

Nee, dat was Stan, hij was erg jaloers.quote:Op zondag 30 december 2018 21:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ben je jaloers omdat zij op een ander niveau zit?

En trots, al beweerde hij dat het uit het de naam van de liefde was.quote:Op zondag 30 december 2018 21:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, dat was Stan, hij was erg jaloers.

Haha, ging jouw liedje daar ook niet over?quote:Op zondag 30 december 2018 21:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
En trots, al beweerde hij dat het uit het de naam van de liefde was.

Komt wel dichtbij zoquote:Op zondag 30 december 2018 21:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Marjan uit Utrecht kent iemand met een partner met een depressie

Hij kan gewoon niet veel hebbenquote:Op zondag 30 december 2018 21:19 schreef LTVDK het volgende:
Pascal stelt zich weer eens aan hoor
[ afbeelding ]

En de grond kan ook nog wel wat aan, volgens mij is het nog steeds veel te droog..quote:Op zondag 30 december 2018 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]

Ik denk toch dat ik Layla opneem in mijn testament.quote:Op zondag 30 december 2018 21:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haha, ging jouw liedje daar ook niet over?

Jij geen Mac?quote:

MacDonaldsquote:

Ohjee, ik denk dat het toch eens tijd wordt om te gaan bidden, zo kunnen we niet verder leven.quote:Op zondag 30 december 2018 21:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik denk toch dat ik Layla opneem in mijn testament.

Gaat geloof ik dan net niet meer lukken dit jaar.quote:Op zondag 30 december 2018 21:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
En de grond kan ook nog wel wat aan, volgens mij is het nog steeds veel te droog..
Ze zeiden in november dat het nog iets van 200 dagen flink moest regenen..

Misschien bluft ie gewoon.quote:Op zondag 30 december 2018 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]

Ja sorry hoor, maar Layla heeft gewoon vertrouwen in mij.quote:Op zondag 30 december 2018 21:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohjee, ik denk dat het toch eens tijd wordt om te gaan bidden, zo kunnen we niet verder leven.

Ja, maar ja, dat is onze maatschappij.... voordoen alsof je leven geweldig isquote:Op zondag 30 december 2018 21:21 schreef Quotidien het volgende:
Al die tweets van positivo's die het allemaal zo top!! en geweldig!! vinden komen me ook wel de strot uit eerlijk gezegd.

Brrrrrrrr Formidablequote:Op zondag 30 december 2018 21:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik denk toch dat ik Layla opneem in mijn testament.

Dat denk ik ook niet neequote:Op zondag 30 december 2018 21:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat geloof ik dan net niet meer lukken dit jaar.
 We missen nog een paar daagjes aan regen
 We missen nog een paar daagjes aan regen

Het is maar een waarschuwing, voordat je zo met je dromen in duigen eenzaam over de boulevard looptquote:Op zondag 30 december 2018 21:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar Layla heeft gewoon vertrouwen in mij.
 .
 .

Schijnt in 2019 wel met nieuw materiaal te komenquote:Op zondag 30 december 2018 21:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
gelukkig hoor je geen reet meer van hem

Tja het is altijd een gok in deze maatschappij.quote:Op zondag 30 december 2018 21:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is maar een waarschuwing, voordat je zo met je dromen in duigen eenzaam over de boulevard loopt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |