Idemquote:Op zondag 30 december 2018 17:28 schreef Evertjan het volgende:
Dit album zo kapot gedraaid Echt geweldig album waar iedere track wel een hit was
Maar is niet altijd even grappigquote:
Ik zat te denken wat ik hier nou van vond. Wat jij zegt klopt precies, mooie beschrijvingquote:Op zondag 30 december 2018 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze is niet helemaal totaal kut
Ik vind m wel aardig maar ook wel erg gezapig. Vind hun iets snellere liedjes + Bedshaped leuker. Spiraling is trouwens top #unpopularopinionquote:Op zondag 30 december 2018 17:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik zat te denken wat ik hier nou van vond. Wat jij zegt klopt precies, mooie beschrijving
Heb hier wel een klein zwak voorquote:Op zondag 30 december 2018 17:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze is wel helemaal totaal kut
Built To Last, helemaal vergeten dat nummertjequote:Op zondag 30 december 2018 17:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Best een leuk nummer van Melee was dat
Nou ja, je hoeft niet in de rij te staan. Wat je wel kan doen, geen idee. Drinken kopen voor te veel geld vermoed ik.quote:Op zondag 30 december 2018 17:31 schreef EDMAN- het volgende:
WoW ik dacht ik kijk eens mee met de stream. Wat een irritante mensen daarbinnen. En daar 8 uur in de rij gaan staan, met je kinderen. De tering hey
Ik denk dat de winkels en horeca in het centrum van Hilversum het ook wel extra druk zullen hebben deze week... naast de mensen die wat doelloos gaan rondwandelen over het Media Park om de tijd te overbruggen.quote:Op zondag 30 december 2018 17:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Nou ja, je hoeft niet in de rij te staan. Wat je wel kan doen, geen idee. Drinken kopen voor te veel geld vermoed ik.
En van iets later I Follow Riversquote:Op zondag 30 december 2018 17:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Built To Last in 2015 was uitgebracht had het zeker in de top 2000 gestaan nu, zelfde geldt denk ik voor Chelsea Dagger en Dance With Somebody. Eigenlijk de enige platen uit die tijd die ik (in die zin) mis (van mij hoeven ze alle drie niet)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |