abonnement Unibet Coolblue
pi_184101590
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 20:30 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Volg die tip van mij gewoon. Geen dank.
Wat is er goed aan die kerel ;)?

Ik ga zeker eens een kijkje nemen!
pi_184102157
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 21:47 schreef J.Caesar het volgende:

[..]

Wat is er goed aan die kerel ;)?

Ik ga zeker eens een kijkje nemen!
Luxe, goed onderhouden huisjes. Snelle reacties wanneer je op locatie bent.
pi_184102496
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 20:29 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Waarom vind je dat te ver? Om de twee uur stoppen en een goede tussenstop via Airbnb. Overigens zijn wij met onze kids toen ze baby waren steeds met het vliegtuig gegaan.
Ja dat lijkt mij gewoon een hoop gedoe maar dat moet iedereen natuurlijk zelf weten. Voor de baby hoef je niet naar Zuid Frankrijk te gaan iig :P
pi_184102688
Airbnb, noord italie op de wijngaarden in een villa met zwembad. Thank me later
Ook geen 38
  Moderator maandag 31 december 2018 @ 00:04:15 #30
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_184108578
Als ik om me heen kijk naar vriendinnen met babies: Denemarken, Oostenrijk, Slovenië en Noord Italië. Allemaal met de auto en meerdere stops en overnachtingen onderweg :) 2 van hen zijn zelfs gaan kamperen, dat lijkt mij niets met een baby :D
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_184108756
Glamping niks voor jou? Vrienden hebben hier goede ervaringen mee met een peuter.
pi_184113719
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2018 20:30 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Volg die tip van mij gewoon. Geen dank.
Heb 'm gemaild.
Wat is het addertje? Lijkt wel erg goedkoop.
¤2-3k voor 2 weken voor die regio is vrij goedkoop in ieder geval....
pi_184115351
quote:
1s.gif Op maandag 31 december 2018 08:29 schreef J.Caesar het volgende:

[..]

Heb 'm gemaild.
Wat is het addertje? Lijkt wel erg goedkoop.
¤2-3k voor 2 weken voor die regio is vrij goedkoop in ieder geval....
Geen addertje. Wij hebben er althans geen opgemerkt.
pi_184116932
Deze ook gevonden, ziet er ook prima uit.

https://www.moargut.com
pi_184117034
Gewoon met een tent in de Ardeche, heb ik ook gedaan met een van 5 weken en de andere was 16 maanden. Hardstikke leuk, is het ook nog een beetje lekker warm als het regent.

Eigenlijk gewoon doen wat je leuk vind.

Bedenk wel dat Zuid Europa idioot druk is tegenwoordig.
.
pi_184117446
toen onze oudste (21 ondertussen) zo oud was zijn we naar Ibiza gevlogen, toen heeft het reisbureau ons een apart staand kleinschalig appartementen complex aangeboden, ongeveer 12 appartementen of zo, zwembad er bij, restaurantje er bij. Heerlijk, overdag lekker in de zon, af en toe naar de overkant van de baai met het bootje (net zo duur als de bus maar leuker). 's avonds lekker de babyphone gezet en dan samen bij het restaurantje eten.

maar ja, das 20 jaar geleden en geen idee of nog het nog bestaat :D
pi_184146202
Nu 2 offertes ontvangen van 5* baby hotels in Oostenrijk.

Inclusief babyopvang, luiers en de hele rambam. Je hoeft niets mee te nemen in ieder geval. Ook een goede spa, super restaurant etc.

Niet goedkoop, maar wel van alle gemakken voorzien en 1 van deze 2 zal het ook worden.

Keuze is nu tussen Serfaus of Grossarl.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-01-2019 20:30:01 ]
pi_184147404
Oostenrijk kan het best rotweer zijn soms in de zomer, koud met zware regenbuien. En een kinderwagen een stijl dorp omhoog duwen is een stuk zwaarder dan een slenterrondje om het meer.
.
pi_184155281
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 januari 2019 20:52 schreef Fer het volgende:
Oostenrijk kan het best rotweer zijn soms in de zomer, koud met zware regenbuien. En een kinderwagen een stijl dorp omhoog duwen is een stuk zwaarder dan een slenterrondje om het meer.
Wat het weer betreft klopt. Maar er is binnen genoeg te beleven om die periodes te overbruggen.

Alleen een soortgelijk iets in Frankrijk of Italië niet gevonden (niet zo luxe in ieder geval).

Serfaus ben ik inmiddels een keer of 5 op wintersport geweest en daar kun je vrij makkelijk wandelen. Zeker als je wat liften pakt.
Grossarl ligt in het dal.

Een huis is wel leuk, maar alleen als er een dagelijkse poetsploeg komt poetsen/bedden opmaken etc. En die vind je niet veel.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2019 07:53:47 ]
  Moderator woensdag 2 januari 2019 @ 12:08:01 #40
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_184157945
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 07:53 schreef J.Caesar het volgende:

[..]

Wat het weer betreft klopt. Maar er is binnen genoeg te beleven om die periodes te overbruggen.

Alleen een soortgelijk iets in Frankrijk of Italië niet gevonden (niet zo luxe in ieder geval).

Serfaus ben ik inmiddels een keer of 5 op wintersport geweest en daar kun je vrij makkelijk wandelen. Zeker als je wat liften pakt.
Grossarl ligt in het dal.

Een huis is wel leuk, maar alleen als er een dagelijkse poetsploeg komt poetsen/bedden opmaken etc. En die vind je niet veel.
Hoezo moet er dagelijks een poetsploeg langskomen? Zo’n zooi wordt het toch ook weer niet? :D
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_184158059
quote:
1s.gif Op woensdag 2 januari 2019 12:08 schreef MaJo het volgende:

[..]

Hoezo moet er dagelijks een poetsploeg langskomen? Zo’n zooi wordt het toch ook weer niet? :D
Ja of om de dag ofzo :P. Niet na 2 weken pas ;)
pi_184165656
Welk hotel in serfaus, kom er al jaren in de winter en de zomer en dit onderwerp wordt voor mij ook interessant!
pi_184173065
Wij zijn vorig jaar met onze dochter van 7 maanden naar Kroatie gereden. Was goed te doen in 2 dagen. Wij zijn nu ook naar iets op zoek voor deze zomer. De voorkeur van mijn vriend gaat uit naar Denemarken maar ik ben nog niet overtuigd. Voornamelijk vanwege het weer. Wie weet hoe het daar is in Juni?
pi_184174719
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2019 19:18 schreef develor het volgende:
Welk hotel in serfaus, kom er al jaren in de winter en de zomer en dit onderwerp wordt voor mij ook interessant!
Löwe & Bär. Deze is 4*superior met zeer goede recensies. Alleen ziet het er niet allemaal even modern uit.

Maar als je gaat kijken bij kinderhotel.info kom je ook andere 4/5* hotels tegen in Oostenrijk die wat moderner aandoen (Moar gut, Bergfried, Almhof) en dezelfde services hebben voor kinderen.

Zijn allemaal in dezelfde prijscategorie van ¤350/¤500 per nacht. Wel inclusief eten (geen buffet, a la carte) en drinken tijdens eten. Ook voor de baby. Inclusief kinderopvang ook. Je hoeft zelf bijna niets mee te nemen, kinderwagens etc. zijn allemaal beschikbaar.
  Spellchecker donderdag 3 januari 2019 @ 07:43:10 #45
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_184174975
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 06:21 schreef J.Caesar het volgende:

[..]

Löwe & Bär. Deze is 4*superior met zeer goede recensies. Alleen ziet het er niet allemaal even modern uit.

Maar als je gaat kijken bij kinderhotel.info kom je ook andere 4/5* hotels tegen in Oostenrijk die wat moderner aandoen (Moar gut, Bergfried, Almhof) en dezelfde services hebben voor kinderen.

Zijn allemaal in dezelfde prijscategorie van ¤350/¤500 per nacht. Wel inclusief eten (geen buffet, a la carte) en drinken tijdens eten. Ook voor de baby. Inclusief kinderopvang ook. Je hoeft zelf bijna niets mee te nemen, kinderwagens etc. zijn allemaal beschikbaar.
350/500 euro per nacht 8)7
pi_184182725
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 07:43 schreef maily het volgende:

[..]

350/500 euro per nacht 8)7
Dat zijn we omgerekend de laatste jaren ook ruimschoots kwijtgeweest als je verblijf + eten erbij neemt.

En het eten en drinken is hier inclusief. Zoals aangegeven geen massa all you can eat, maar 'fine dining' op redelijk hoog niveau. Dat zouden we normaal zelf ook opzoeken, maar nu zijn kinderen ook welkom.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2019 16:30:37 ]
  Spellchecker donderdag 3 januari 2019 @ 16:32:58 #47
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_184182778
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 16:29 schreef J.Caesar het volgende:

[..]

Dat zijn we omgerekend de laatste jaren ook ruimschoots kwijtgeweest als je verblijf + eten erbij neemt.

En het eten en drinken is hier inclusief. Zoals aangegeven geen massa all you can eat, maar 'fine dining' op redelijk hoog niveau. Dat zouden we normaal zelf ook opzoeken, maar nu zijn kinderen ook welkom.
Wow .... dat is een luxe vakantie .....
Maar hé, ieder moet doen wat hij/zij wil.

Veel plezier!
pi_184183166
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2019 16:32 schreef maily het volgende:

[..]

Wow .... dat is een luxe vakantie .....
Maar hé, ieder moet doen wat hij/zij wil.

Veel plezier!
Ik weet niet of je reactie sarcastisch was of niet :P

Maar het klinkt duurder dan het is.
Ga op een willekeurige plek ontbijten (¤20,- PP) lunchen (¤25,- PP) en avondeten (¤75,- pp) dan zit je al op ¤120,- .
Een hotel in dezelfde categorie kost ook al snel ¤250,- per nacht, en voila, je komt al een heel end in de richting.

Als je een huis huurt moet je de rest nog allemaal zelf gaan uitzoeken en doen. Ik zie ons niet om 20:00 met een baby een restaurant bezoeken.

In bovenstaande hotels zijn alle voorzieningen erop aangepast, zijn er babyfoons die door het hotel werken zodat de kleine kan slapen, en wij kunnen dineren. Komt dat niet uit is er altijd nog room-service.

Er is een wasservice, goede concierge, babysitter, alle babyspullen zijn op locatie voorhanden, dus je kunt heel eenvoudig en licht reizen.

Voor ons is dat de luxe waar we naar op zoek zijn ;)
Daar hangt een prijskaartje aan, maar het is als je het vergelijkt niet overdreven duur in mijn ogen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2019 16:52:42 ]
  Spellchecker donderdag 3 januari 2019 @ 16:55:49 #49
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_184183241
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 16:51 schreef J.Caesar het volgende:

[..]

Ik weet niet of je reactie sarcastisch was of niet :P

Maar het klinkt duurder dan het is.
Ga op een willekeurige plek ontbijten (¤20,- PP) lunchen (¤25,- PP) en avondeten (¤75,- pp) dan zit je al op ¤120,- .
Een hotel in dezelfde categorie kost ook al snel ¤250,- per nacht, en voila, je komt al een heel end in de richting.

Als je een huis huurt moet je de rest nog allemaal zelf gaan uitzoeken en doen. Ik zie ons niet om 20:00 met een baby een restaurant bezoeken.

In bovenstaande hotels zijn alle voorzieningen erop aangepast, zijn er babyfoons die door het hotel werken zodat de kleine kan slapen, en wij kunnen dineren. Komt dat niet uit is er altijd nog room-service.

Er is een wasservice, goede concierge, babysitter, alle babyspullen zijn op locatie voorhanden, dus je kunt heel eenvoudig en licht reizen.

Voor ons is dat de luxe waar we naar op zoek zijn ;)
Daar hangt een prijskaartje aan, maar het is als je het vergelijkt niet overdreven duur in mijn ogen.
Nee hoor, niet sarcastisch. Ook niet jaloers ;)
pi_184183419
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2019 16:55 schreef maily het volgende:

[..]

Nee hoor, niet sarcastisch. Ook niet jaloers ;)
Dat hoor je mij ook niet zeggen ;)

Happy days *;
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')