Respect. Ik slaap danquote:Op zondag 30 december 2018 14:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, ik kan dit bevestigen. Niet qua muziek, maar qua DJ
Dat dus. Hebben we eens een succesvolle band in Nederland, moet het weer hard neergesabeld worden.quote:Op zondag 30 december 2018 14:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ook niet. Prima band.
Heel wat beter dan Doe Maar en Toontje Lager en dat soort meuk
Ja precies, dat bedoel ikquote:Op zondag 30 december 2018 14:57 schreef laxus13 het volgende:
365 Silent Lucidity Queensr che![]()
364 Crazy Little Thing Called Love Queen![]()
![]()
363 Window Of My Eyes Cuby & the Blizzards![]()
362 Money Pink Floyd![]()
361 Leave The Light On Beth Hart![]()
360 Whatever It Takes Imagine Dragons![]()
![]()
359 When Doves Cry Prince & the Revolution![]()
![]()
358 Twilight Zone Golden Earring![]()
357 Starman David Bowie![]()
356 The Logical Song Supertramp![]()
355 One Of These Nights Eagles![]()
354 Blue Monday New Order
Kan je beter tussen vijf en zes of tussen negen en tien doen.quote:Op zondag 30 december 2018 14:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit uur effe iets nuttigs doen.. het moet toch gebeuren
not sure if serious deze manquote:Op zondag 30 december 2018 14:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ook niet. Prima band.
Heel wat beter dan Doe Maar en Toontje Lager en dat soort meuk
Rick is schandalig slecht. Gijs is een god vergeleken met Rickquote:Op zondag 30 december 2018 14:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, ik kan dit bevestigen. Niet qua muziek, maar qua DJ
Waarvan akte.quote:Op zondag 30 december 2018 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
1 Brown Eyed Girl Van Morrison
2 Op Fietse Skik
3 Rockin' In The Free World Neil Young
4 My Way Frank Sinatra
5 Romeo And Juliet Dire Straits
6 Baba O'Riley Who
7 Hey Joe Jimi Hendrix Experience
8 Can I Play With Madness Iron Maiden
9 You Shook Me All Night Long AC/DC
10 Rehab Amy Winehouse
11 Snow (Hey Oh) Red Hot Chili Peppers
12 War Kensington
rtrtquote:Op zondag 30 december 2018 14:58 schreef alopio het volgende:
[..]
Rick is schandalig slecht. Gijs is een god vergeleken met Rick
dat zou kunnen zijn ja, maar ik ken hem niet buiten de Top omquote:Op zondag 30 december 2018 14:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Unpopular opinion:
Ik vind Rick van v wel een prima DJ, alleen niet geschikt voor de Top.
Zijn sidekick is dan wel een halve mongool.
Gisteren kwam er anders een genots nummer van doe maar voorbij, Kensington heeft 2 nummers die ze standaard kopiëren met wat kleine aanpassingenquote:Op zondag 30 december 2018 14:58 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat dus. Hebben we eens een succesvolle band in Nederland, moet het weer hard neergesabeld worden.
Zo'n band als Doe Maar krijg ik inderdaad altijd heel erg jeuk van op plaatsen waar ik geen jeuk wil hebben.
Het is dezelde haat als op Blof en Coldplay. Overschat en veels te veel aanwezig in de lijst.quote:Op zondag 30 december 2018 14:56 schreef Metalfreak het volgende:
Ik snap die eeuwige haat op Kensington nooit zo...
Maar Jimi is dan wel weer beter, dat zeker
rtrtquote:Op zondag 30 december 2018 14:59 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Het is dezelde haat als op Blof en Coldplay. Overschat en veels te veel aanwezig in de lijst.
Plus dat Kensington,imo , helemaal kut is. De zang, de nummers die op.elkaar lijken, het hoedje van de zanger. De heee hooo's.
Wel eens hoor, meer voor Veronica, past hier nietquote:Op zondag 30 december 2018 14:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Unpopular opinion:
Ik vind Rick van v wel een prima DJ, alleen niet geschikt voor de Top.
Zijn sidekick is dan wel een halve mongool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |