Verveel je je ofzo?quote:Op woensdag 2 januari 2019 01:53 schreef CarloV het volgende:
Weer opnieuw begonnen met 16...
Ook een manier om niet aan slapen toe te komen...
Verveling? Beetje.quote:Op woensdag 2 januari 2019 08:33 schreef Erbo79 het volgende:
[..]
Verveel je je ofzo?![]()
Laat me raden, je hebt de Belgische puzzel ook al af...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier wat wijze woorden:quote:Op woensdag 2 januari 2019 15:31 schreef KP2016 het volgende:
ok, 4 en 5 ook opgelost...wie kan/wil mij hint geven voor 12, had een goed idee en moet ook wel deel van de oplossing zijn maar zie volgende stap even niet....:s
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd! Is hij wel met de hand te doen?quote:Op woensdag 2 januari 2019 19:32 schreef pi31415 het volgende:
En hier is 24 eindelijk in de pocket, na eindeloze statistische analyses, printen/knippen/schuiven, hoofdbrekens over hoofdletters en flink wat gescript.
Achteraf gezien had dat best gekund, ja. Volgens mij zijn alle vragen wel met de hand te doen, alleen is de administratie of het rekenwerk soms wat langdradig, waardoor je meer kans loopt op fouten.quote:Op woensdag 2 januari 2019 19:47 schreef elkebdk het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Is hij wel met de hand te doen?
6 Is niet te doen. Ik moet schijnbaar naar Anders heen..quote:Op woensdag 2 januari 2019 20:50 schreef pi31415 het volgende:
We zitten nu halverwege de beschikbare tijd. Ben wel benieuwd wat jullie nu de leukste opgaven vonden: waar heb je met het meeste plezier aan gewerkt, waar haalde je uiteindelijk de meeste voldoening uit?
Voor mij:
1c, 10, 11, 17, 22 om lekker aan te werken, proberen, nog eens bekijken en langzaam naar de oplossing toe werken.
5, 20, 26 voor het eindeloos staren en het opeens zien.
Zoals anderen ook al opmerkten, miste ik dit jaar zoiets als de honingraatpuzzel uit 2016 of de galgjepuzzel van 2017.
Is dat de hele puzzel?quote:Op donderdag 3 januari 2019 02:05 schreef snetje het volgende:
Voor degene die hem al af hebben ..of iemand die zich verveeldhttps://puzzletome.com/ ik ben op dit moment aan het vechten met PIGS ..HOGS..
Meerdere contests..de nieuwste nu is Hogmanay..quote:
Heel herkenbaar, heb ook een begin bij 17, maar dan houdt het op.quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:17 schreef Space_wuppie het volgende:
Vraag 1c en 25 zijn de leukste . Vraag 17 is zeer lastig, zelfs met een beginnetje heb ik hem nog niet. Vraag 6 ,11bc en 15 kan ik nu alleen nog maar naar staren. Vraag 24 is dramatisch, alle ingangen zoals ik ernaar kan kijken al de revue gepasseerd. Maar..... vraag 16 wordt de klapperrrrr.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.24 kan ik ook alleen nog maar naar staren, net als 6. Maar dan staar ik liever naar 24, dat is minder vermoeiend voor mijn ogen![]()
Goede ingevingen die niet werken?quote:Op donderdag 3 januari 2019 12:19 schreef Cregan het volgende:
24 is inderdaad een irritante. Heb een aantal goede ingevingen gehad, maar die bleken helaas niet te werken :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |