Ja toch niet dusquote:Op zondag 30 december 2018 16:48 schreef IshaD het volgende:
[..]
Jaa die snap ik, maar ik kom toch niet op resultaat
quote:Op zondag 30 december 2018 16:49 schreef QIXL het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 december 2018 16:54 schreef MMunkun het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 december 2018 16:56 schreef CarloV het volgende:
[
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AIVD 2025: 1a, 2, 3, 5, 7a, 10a, 11a, 12a, 13, 14, 16abc, 22, 23, 26
quote:Op zondag 30 december 2018 16:56 schreef CarloV het volgende:
[
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 december 2018 16:58 schreef IshaD het volgende:
[..]Okee jij wint.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 december 2018 17:39 schreef highveener het volgende:
Ook grappig. Ben ik vanmiddag bezig om onze konijnen een schoon hok te geven, krijg ik zomaar opeens een ingeving voor opgave 18. Blijkt deze nog te kloppen ook!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 december 2018 18:34 schreef PnavE_81 het volgende:
zo...een weekje weggeweest met m'n schoonfamilie. De puzzel wel meegenomen, maar er geen moment naar gekeken...lekker druk geweest in en rondom de efteling. Het hoofd is weer helemaal fris en hopelijk kan ik met vernieuwde energie nog wat punten binnenharken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AIVD 2025: 1a, 2, 3, 5, 7a, 10a, 11a, 12a, 13, 14, 16abc, 22, 23, 26
quote:Op zondag 30 december 2018 18:43 schreef IshaD het volgende:
[..]haha ja, dat was wel een grappig toevalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 30 december 2018 18:26 schreef rita147 het volgende:
Waarom wordt het ene blije moment (18 opgelost) zo snel verdrongen door de volgende frustratie? 7b en c, a4tjes vol maar oplossing ho maar. En nee, ik ga niet in de regen fietsen.
SPOILER: 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad. Er ligt tegenwoordig een briefje en een potlood op het nachtkastje voor het geval dat....quote:
Kom maar op!quote:Op zondag 30 december 2018 21:22 schreef kaledobber het volgende:
kan iemand mij in een Pm reageren of Ik bij vrAag 11 op het juiste spoor beN? ik wOrd er moe van...
ik kan pas over 7 dagen dm terugsturen, wil je me een dm sturen met iets anders hoe ik op je dm kan reageren? app/fb oidquote:
Ze zullen echt niet 2 dezelfde puzzels erin stoppen, maar ik deel je frustratiequote:Op zondag 30 december 2018 21:44 schreef Athos3000 het volgende:
Opgave 24. Ik dacht na 14 wel te snappen wat hier de bedoeling is, maar al die volstrekt normale letters met zo veel mogelijkheden! Hoe tot dat beginnetje te komen...? Waar is een q of een c of een y als je hem nodig hebt?![]()
En hoeveel hoofdletters kun je in een zin stoppen
Al die hoofdletters en maar één punt zijn vast een beginnetje. Maar ik ben er ook nog niet verder mee...quote:Op zondag 30 december 2018 21:44 schreef Athos3000 het volgende:
Opgave 24. Ik dacht na 14 wel te snappen wat hier de bedoeling is, maar al die volstrekt normale letters met zo veel mogelijkheden! Hoe tot dat beginnetje te komen...? Waar is een q of een c of een y als je hem nodig hebt?![]()
En hoeveel hoofdletters kun je in een zin stoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |