Lijkt me wel, je gebruikt toch ook punten en komma's?quote:Op zondag 6 januari 2019 19:13 schreef Cregan het volgende:
Zou je bij de creativiteitspuzzel leestekens mogen gebruiken als ' en - ?
Dat wel. Al waren diakrieten vorig jaar niet toegestaan (je kon ze niet invullen in het antwoordveld als ik het me goed herinner)quote:Op zondag 6 januari 2019 19:45 schreef MarianneS het volgende:
[..]
Lijkt me wel, je gebruikt toch ook punten en komma's?
Die versie zie ik inderdaad vaker. Maakt voor het oplossen gelukkig niet uit.quote:Op zondag 6 januari 2019 20:00 schreef highveener het volgende:
Voor diegene die 12 heeft.
Zou het stukje
'tonme tonko me tonde tonko tonde fy go hu'
niet
'tonde fy go hu tonko me tonde tonko tonme'
moeten zijn?
werkt je decoder wel met het voorbeeld van letterontwerpers?quote:Op zondag 6 januari 2019 21:16 schreef TOHT_1973 het volgende:
5 categorieen gevonden bij opgave 13, alleen het zoeken van de encrypte code lukt niet, ook niet met een bifid encrypter :-(.
Dus denk dat de categorieen niet goed zijn, iemand nog hints ?
dan kloppen je categorieėn nietquote:Op zondag 6 januari 2019 21:35 schreef TOHT_1973 het volgende:
decoder werkt, ook met het voorbeeld, via een website BIFID CIPHER :-)
categorieen ook met meervoud geprobeerd maar geen versleuteling gevonden in de puzzel :-(.
quote:Op zondag 6 januari 2019 21:38 schreef TOHT_1973 het volgende:
Alleen horizontaal of ook verticaal, wat doen die # er eigenlijk in, scheidingsteken ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 januari 2019 21:38 schreef TOHT_1973 het volgende:
Alleen horizontaal of ook verticaal, wat doen die # er eigenlijk in, scheidingsteken ?
Ja hoor. Er worden in de opgave alleen eisen gesteld aan de letters.quote:Op zondag 6 januari 2019 19:13 schreef Cregan het volgende:
Zou je bij de creativiteitspuzzel leestekens mogen gebruiken als ' en - ?
Gewoon met de hand doen minste kans op foutenquote:Op zondag 6 januari 2019 22:28 schreef TOHT_1973 het volgende:
Morgenavond een nieuwe poging proberen, zou er categorisch van worden.
quote:Op zondag 6 januari 2019 20:54 schreef Silentwind het volgende:
[..]
Knap gedaan! Ik ook......in de prullenbak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |