Kan jij niet je eigen jankhoekje openen of zo?quote:Op zondag 30 december 2018 12:54 schreef Djeez het volgende:
Wat is deze? En waarom zo hoog? Waarom deze überhaupt in de T2K en Swieneke niet?
Roken is überhauptquote:Op zondag 30 december 2018 12:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roken voor het ziekenhuis is inderdaad ook wel
Ja ik heb gestemd op Earth Song uit '95quote:Op zondag 30 december 2018 12:54 schreef DireStraits7 het volgende:
Ondertussen niemand voor de jaren '90-MJ? Toen maakte hij de beste nummers.
Doorzetters bedoel jequote:Op zondag 30 december 2018 12:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roken voor het ziekenhuis is inderdaad ook wel
Beetje Kensington achtig dit inderdaad.quote:Op zondag 30 december 2018 12:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het is ook een koninklijke aansteller
en patientenquote:Op zondag 30 december 2018 12:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Genoeg medewerkers in ziekenhuizen die roken.
Heb de afgelopen jaren meer dan 250 dagen in het ziekenhuis doorgebrachtquote:
Dacht ik alquote:
Liever niet... Mijn schoonzus heeft bijna een maand in het ziekenhuis gelegen dit jaar, dat was meer dan genoeg.quote:Op zondag 30 december 2018 12:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar wil je nog wel eens komen als je ziek bent
Perppignan staat hogerquote:Op zondag 30 december 2018 12:55 schreef naatje_1 het volgende:
65 gedaald dit jaar, dit verdiend wel hoger eigenlijk, moderne klassieker.
quote:Op zondag 30 december 2018 12:55 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Heb de afgelopen jaren meer dan 250 dagen in het ziekenhuis doorgebrachten als je dan om 3 uur snachts staat te roken bij de spoedeisende hulp uitgang met dit nummer. Ja dat deed wel iets met me. Was vrij sad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |