quote:Op zondag 30 december 2018 12:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jeetje zeg, sterkte
Ik ben dit jaar ook wel weer genoeg in het ziekenhuis geweest, voor mezelf en mijn schoonmoeder. Ben er ook wel even klaar mee
Ik las net jouw verhaal terug, heel veel sterkte nog met het herstelquote:Op zondag 30 december 2018 12:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goed moment om even boodschappen te gaan doen inderdaad.
Ze wisten eerst heel lang niet wat ik had, dus 100x terug via spoedeisende hulp. Toen operatie met een shitload complicaties dus mijn abbonement werd verlengd. Was die ellende redelijk rustig, ging ik doodleuk voor ziekte nummer 2quote:Op zondag 30 december 2018 12:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar kan ik me iets bij voorstellen. Maar waarom heb je meer dan 250 dagen in het ziekenhuis gelegen?![]()
Snap ik ook nietquote:Op zondag 30 december 2018 12:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoezo zijn Editors tegenwoordig een guilty pleasure?
Raap me op.
Snap ik ook nietquote:Op zondag 30 december 2018 12:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoezo zijn Editors tegenwoordig een guilty pleasure?
Raap me op.
ik vind het wel goed, maar ik vind hun oudere werk zooooooveel beterquote:Op zondag 30 december 2018 12:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
AbsoluutHoe kan je dat NIET goed vinden?
Jeugdbeelden van Harvey Weinstein?quote:
Ik wil je knuffelenquote:Op zondag 30 december 2018 12:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ze wisten eerst heel lang niet wat ik had, dus 100x terug via spoedeisende hulp. Toen operatie met een shitload complicaties dus mijn abbonement werd verlengd. Was die ellende redelijk rustig, ging ik doodleuk voor ziekte nummer 2.
Dus zit nu met chronische alvleesklierontsteking en MS.
Ik wist er maar 1quote:
Damn wat heftig zeg.quote:Op zondag 30 december 2018 12:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ze wisten eerst heel lang niet wat ik had, dus 100x terug via spoedeisende hulp. Toen operatie met een shitload complicaties dus mijn abbonement werd verlengd. Was die ellende redelijk rustig, ging ik doodleuk voor ziekte nummer 2.
Welke heb je gemist dan?quote:Op zondag 30 december 2018 13:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wist er maar 1Heftig...
quote:Op zondag 30 december 2018 12:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Pfffff sterkte, maar wel beter dan verleden jaar toch. Weet dat jij toen tijdens SR ook niet lekker zatquote:Op zondag 30 december 2018 12:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Baksequote:Op zondag 30 december 2018 12:59 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga voorbereidingen treffen voor het oliebollen bakkenMisschien tot zo!
Ik ben ook van het oude werk maar vind Papillon wel echt een uitschieter!quote:Op zondag 30 december 2018 12:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik vind het wel goed, maar ik vind hun oudere werk zooooooveel beter
Oh dat mag, als jullie me maar niet zielig gaan vinden want dat ben ik nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |