Even mod vragen, kan die het aanpassen als je nu een leuke TT hebtquote:Op zondag 30 december 2018 12:18 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik was in paniek. Mijn eerste topic dat ik moest aanmaken. Ik had geen inspiratie voor een titel. Onder druk presteren is lastig
Moeten we wel eerst een voormeet doen. Elkaar even irl leren kennen. Is wel zo handig.quote:Op zondag 30 december 2018 12:19 schreef alopio het volgende:
[..]
Lijkt me best geinig, met de FOKers erheen gaan en dan beetje debiel doen en los gaan. Wel als Iron Maiden man er is natuurlijk
Angels is het liedje van mijn studievereniging, dus ik moet het hier mee oneens zijnquote:Op zondag 30 december 2018 12:20 schreef DireStraits7 het volgende:
Een van de betere 00s-anthems. En sowieso beter dan Angels!
Uur tussen 2 en 3 is dan weer perfect om 6 km te wandelenquote:Op zondag 30 december 2018 12:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Beste moment is tussen 1 en 2. Ongelimiteerde bagger dat uur.
Gelukkig welquote:
quote:Op zondag 30 december 2018 12:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Telefobisch word je er gewoon van...
Ja..anders gaan de thuisblijvers ook klagen oven ons in het café.quote:Op zondag 30 december 2018 12:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Moeten we wel eerst een voormeet doen. Elkaar even irl leren kennen. Is wel zo handig.
Angels is ook het liedje van mijn studievereniging, dus daarom ben ik extra sterk die mening toegedaan.quote:Op zondag 30 december 2018 12:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Angels is het liedje van mijn studievereniging, dus ik moet het hier mee oneens zijn
Eerst douchen en dan 6km wandelenquote:Op zondag 30 december 2018 12:21 schreef Sabata het volgende:
[..]
Uur tussen 2 en 3 is dan weer perfect om 6 km te wandelen
Pim Fortuijn agreesquote:Op zondag 30 december 2018 12:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alleen zonder kaarten, gewoon bestormen.
Dat Mediapark is toch zo lek als een mandje...
Natuurlijk niet als we vooraf de kaartjes kopen. Maar het is wel een optie.quote:Op zondag 30 december 2018 12:21 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja..anders gaan de thuisblijvers ook klagen oven ons in het café.
Andere kant, 8 uur wachten de tijd om elkaar tr leren kennen
Nou, niet altijd hoor....quote:Op zondag 30 december 2018 12:22 schreef wisselstroompje het volgende:
De getallen worden kleiner, de nummers des te beter
quote:Op zondag 30 december 2018 12:21 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Angels is ook het liedje van mijn studievereniging, dus daarom ben ik extra sterk die mening toegedaan.
Tot zover de theorie. De praktijk daarentegen...quote:Op zondag 30 december 2018 12:22 schreef wisselstroompje het volgende:
De getallen worden kleiner, de nummers des te beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |