quote:Op zondag 30 december 2018 15:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je collega modjes schelden user uit voor nsb’er
KLB / Eerste arrestatie succesvol door je boy Mikeytt _O_
Toonzetting?
Niet iedereen in den haag is een zigeuner hoor.quote:Op zondag 30 december 2018 18:42 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
In de oorlog verdween jij in een concentratiekamp. Kon je beter een een nsb-er zijn.
Ah want onschuldige joden zijn vergelijkbaar met tuig wat voor 31 december vuurwerk afsteekt, wat tegen de wet is.quote:Op zondag 30 december 2018 11:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
In de oorlog noemde men jou een nsb'er
Tja, een van de grootste kneuzen op FOK!quote:
Ik suggereer ook helemaal niet dat hij een zigeuner is.quote:Op zondag 30 december 2018 18:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Niet iedereen in den haag is een zigeuner hoor.
Wat dan wel precies?!quote:Op zondag 30 december 2018 19:18 schreef Linkse_krijger het volgende:
[..]
Ik suggereer ook helemaal niet dat hij een zigeuner is.
Dierenambulance gebeld, of ze ts terug de zee in willen smijten.quote:Op zondag 30 december 2018 12:57 schreef FlippingCoin het volgende:
In de oorlog noemde men jou een zeehond!
Ga zelf maar na wie er naar de kampen gingen en in welk profiel hij naadloos past. Hint: Zigeuners, Joden en Verzetsstrijders vallen af.quote:
quote:Op zondag 30 december 2018 18:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Niet iedereen in den haag is een zigeuner hoor.
Het is inderdaad beetje raar om onze huidige rechtstaat te vergelijken met de bezetting door de nazi's...quote:
Jij zou wel een heel erg goede en fanatieke NSB'er zijn. Dat weet ik echt heel erg zeker.quote:Op maandag 31 december 2018 10:50 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is inderdaad beetje raar om onze huidige rechtstaat te vergelijken met de bezetting door de nazi's...
Jij ook een prettige jaarwisseling 🍥quote:Op maandag 31 december 2018 17:20 schreef DupingDelight het volgende:
[..]
Jij zou wel een heel erg goede en fanatieke NSB'er zijn. Dat weet ik echt heel erg zeker.
Ik denk zelfs dat je er op dit moment een soort van eentje bent.
Jij niet. Hoop dat je iets mankeert na vannacht. Fout figuur.quote:Op maandag 31 december 2018 22:26 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jij ook een prettige jaarwisseling 🍥
Bij dit soort vergelijkingen gaat het er juist om dat de gedachtegang en gedragspatronen hetzelfde zijn. Dat onze huidige rechtstaat anders is moge duidelijk zijn, maar types die in zo'n rechtstaat zouden bijdragen aan heel veel menselijk leed zijn er nog steeds.quote:Op maandag 31 december 2018 10:50 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is inderdaad beetje raar om onze huidige rechtstaat te vergelijken met de bezetting door de nazi's...
quote:Op zondag 30 december 2018 11:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Alsof die rotjochies waar de TS op doelt infrastructuur onder Duitse controle opblaasden.quote:Op zondag 30 december 2018 11:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tja, het is een paradox: ene kant is er de roep om wetten en regelgeving om onze maatschappij zo veilig mogelijk te maken en aan de andere kant zijn mensen die anderen aan die wetten en regels willen houden verraders.quote:Op woensdag 2 januari 2019 09:29 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Bij dit soort vergelijkingen gaat het er juist om dat de gedachtegang en gedragspatronen hetzelfde zijn. Dat onze huidige rechtstaat anders is moge duidelijk zijn, maar types die in zo'n rechtstaat zouden bijdragen aan heel veel menselijk leed zijn er nog steeds.
Dan laat ik even in het midden of TS daaronder valt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |