quote:Op zondag 30 december 2018 11:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
In de oorlog noemde men jou een nsb'er
quote:Op zondag 30 december 2018 11:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
QFTquote:Op zondag 30 december 2018 13:05 schreef RedFever007 het volgende:
TSgoed gehandeld!
Idioten met hun kutvuurwerk
En die blauwe papoeas ook gewoonquote:Op zondag 30 december 2018 15:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Laat goed zien wat er mis is met Nederland, iemand doet zijn burgerplicht en gros hier scheld hem uit voor nsb’er
Modjes op fok neem ik al jaren niet meer serieus, je moet troll zijn om het te worden, zoveel is duidelijk.quote:Op zondag 30 december 2018 15:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
En die blauwe papoeas ook gewoon
quote:Op zondag 30 december 2018 13:05 schreef RedFever007 het volgende:
TSgoed gehandeld!
Idioten met hun kutvuurwerk
volgens mij hebben ze geen baardgroei ookquote:Op zondag 30 december 2018 15:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Modjes op fok neem ik al jaren niet meer serieus, je moet troll zijn om het te worden, zoveel is duidelijk.
3 huizen verder woont Maaike, wat lieg jequote:Op zondag 30 december 2018 15:17 schreef Sjemmert het volgende:
Heb die VMBO'ers verteld dat jij ze verraden hebt. Vanavond cobra 6 in je brievenbus.
Gr gr je buurman van 3 huizen verder.
Maaike Ouboter?quote:Op zondag 30 december 2018 15:29 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
3 huizen verder woont Maaike, wat lieg je
Maaike Pijpers, je weet niks.quote:
Haha Pijpersquote:Op zondag 30 december 2018 16:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maaike Pijpers, je weet niks.
vuige slet dat het zijtquote:
Gelukkig niet dezenquote:
De Telegraafquote:Op zondag 30 december 2018 17:26 schreef PiyeReloaded het volgende:
TS rijdt in een Volkswagen, draagt Hugo Boss en leest de Telegraaf.
Dus je bent ook een snitch? Hoeveel jochies ga je in de cel slingeren tijdens oud en nieuw terwijl ze met hun matties vuurwerk moeten afstekenquote:Op zondag 30 december 2018 11:31 schreef Mikeytt het volgende:
Vmbo'ers steken vuurwerk af hier!!
Ik dus politie bellen en ja hoor, succesvol 1 knul meegenomen
Klacht: mensen wien mij niet in alle rust laten Netflixen__!
Bonusklacht: vmbo'ers
Yep, daarna weer rustig Netflixenquote:Op zondag 30 december 2018 18:08 schreef stokj het volgende:
[..]
Dus je bent ook een snitch? Hoeveel jochies ga je in de cel slingeren tijdens oud en nieuw terwijl ze met hun matties vuurwerk moeten afsteken![]()
![]()
Maar goed gedaan! Hoop dat het je rust gaf.
Het punt is dus dat je een NSB'er bent.quote:Op zondag 30 december 2018 17:48 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De Telegraaf
TS rijdt in een Toyota Aygo (![]()
), draagt grotendeels inderdaad Hugo Boss en leest de NRC
In de oorlog verdween jij in een concentratiekamp. Kon je beter een een nsb-er zijn.quote:Op zondag 30 december 2018 11:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |