Dan toch maar een kaart halen bij de jumboquote:Op zondag 13 januari 2019 10:41 schreef Luukiemaster het volgende:
[..]
Nintendo Switch Online denk ik (:
Ik heb eentje met levenslange garantie van bij de gamemaniaquote:Op zondag 13 januari 2019 11:50 schreef Joosie200 het volgende:
Ik heb zo'n orzly screenprotector erop. Vooral omdat het zacht plastic is en makkelijk krast zoals Jerryrigseverything aantoont. Maar minder makkelijk breekt dus da's een pluspunt. Verder een case voor een tientje voor onderweg.
Mensen die hier nog steeds enthousiast van worden?quote:Op zondag 13 januari 2019 12:11 schreef Qunix het volgende:
Snes zit er wel aan te komen. De games in het lijstje kunnen fout zijn en we weten niet wanneer het komt. Ik ben wel overtuigd dat het komt. En na snes komen gbc/gba games gok ik.
Ik vermoed dat dit geplant staat net voor dat de eerste NSO abbo's moeten vernieuwen.
quote:Op zondag 13 januari 2019 14:36 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Mensen die hier nog steeds enthousiast van worden?
Oké ja dat kan. Ik heb die SNES-mini en die games blijven natuurlijk goud. Maar heb al die games al zo vaak gespeeld en gedownload op de Wii en WiiU dat ik nu niet meer echt enthousiast kan worden van dit soort dingen. Niet de reden dat ik een NSO abbo zou nemen.quote:
Het is ook niet de reden dat ik een NSO abo neem, die neem ik al omdat je anders niet online kan spelen. "Gratis" extra's is dus altijd welkom.quote:Op zondag 13 januari 2019 14:47 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Oké ja dat kan. Ik heb die SNES-mini en die games blijven natuurlijk goud. Maar heb al die games al zo vaak gespeeld en gedownload op de Wii en WiiU dat ik nu niet meer echt enthousiast kan worden van dit soort dingen. Niet de reden dat ik een NSO abbo zou nemen.
Idd. Kost niks, je merkt er niks van en je scherm blijft in mint condition. Alleen de screen protector maakt de aanschaf van de Switch de moeite waard. 👍quote:Op zondag 13 januari 2019 11:27 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Heb een aantal mensen gesproken, waarvan ik weet dat ze echt heel voorzichtig zijn met hun stuff, die toch hele kleine krasjes op het scherm hebben door het docken van de Switch. Als ik voor < 10 euro een screenprotector erop kan plakken vind ik het dat wel waard tho. Maar bedankt voor je reactie!
Ik wel de switch is mobiel en bij 3ds miste je een aantal titels.quote:Op zondag 13 januari 2019 14:47 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Oké ja dat kan. Ik heb die SNES-mini en die games blijven natuurlijk goud. Maar heb al die games al zo vaak gespeeld en gedownload op de Wii en WiiU dat ik nu niet meer echt enthousiast kan worden van dit soort dingen. Niet de reden dat ik een NSO abbo zou nemen.
quote:Op maandag 14 januari 2019 08:12 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Nog steeds de beste game op de Switch na BOTW imo.
Die gast is wel echt goed, moet er niet aan denken om alles in steel soul mode te doen zegquote:Op maandag 14 januari 2019 08:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Prachtig om nog eens te zien en de soundtrack te horen. Hollow Knight is epic.
Advance Warsquote:Op zondag 13 januari 2019 12:11 schreef Qunix het volgende:
Snes zit er wel aan te komen. De games in het lijstje kunnen fout zijn en we weten niet wanneer het komt. Ik ben wel overtuigd dat het komt. En na snes komen gbc/gba games gok ik.
Ik vermoed dat dit geplant staat net voor dat de eerste NSO abbo's moeten vernieuwen.
Ik zag delen die ik niet eens gedaan heb in de gewone game. Ben al blij dat ik het eerste einde heb gehaaldquote:Op maandag 14 januari 2019 09:05 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Die gast is wel echt goed, moet er niet aan denken om alles in steel soul mode te doen zeg![]()
Jammer dat deze alleen bij de Best Buy in de US te koop is.
[ afbeelding ]
Ik kijk ook veel van zijn video's, maar iets in mij zegt dat hij het niet allemaal zelf doet.quote:Op maandag 14 januari 2019 09:05 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
[..]
Die gast is wel echt goed, moet er niet aan denken om alles in steel soul mode te doen zeg![]()
Jammer dat deze alleen bij de Best Buy in de US te koop is.
[ afbeelding ]
Of je bent gewoon heel goed.quote:Op maandag 14 januari 2019 09:21 schreef SarCastro het volgende:
[..]
Ik kijk ook veel van zijn video's, maar iets in mij zegt dat hij het niet allemaal zelf doet.
Dat kan toch bijna niet, dan heb je toch geen leven verder.
Zeker top 5 voor mij. Gemaakt door drie man, bizarquote:Op maandag 14 januari 2019 08:12 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Nog steeds de beste game op de Switch na BOTW imo.
Als je ziet wat hij allemaal op YouTube doet dan haal je dat met 8 uur gamen per dag niet.quote:Op maandag 14 januari 2019 10:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Of je bent gewoon heel goed.
Daarnaast is zijn kanaal zijn inkomen, dus dit is zijn werk. Als je 8 uur per dag gamet gaat het wel hard.
Hij zal ongetwijfeld editors en andere mensen hebben die hem helpen. Dat hij de games zelf speelt, vast wel. Dat geloof ik wel.quote:Op maandag 14 januari 2019 12:08 schreef SarCastro het volgende:
[..]
Als je ziet wat hij allemaal op YouTube doet dan haal je dat met 8 uur gamen per dag niet.
Deze review zat ook al 150 uur playtime in.
Screenprotector heb ik wel liggen, maar op dit moment zit er zo'n switch sock dock om de dock heenquote:Op zondag 13 januari 2019 11:27 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Heb een aantal mensen gesproken, waarvan ik weet dat ze echt heel voorzichtig zijn met hun stuff, die toch hele kleine krasjes op het scherm hebben door het docken van de Switch. Als ik voor < 10 euro een screenprotector erop kan plakken vind ik het dat wel waard tho. Maar bedankt voor je reactie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |