tot nu toe...quote:Op zondag 30 december 2018 00:39 schreef MTheBassman het volgende:
Het ergste is nog:
Marco Borsato met Rood moet nog in dit uur komen
Dit is oprecht het ergste uur dat ik heb meegemaakt dit jaar.
Helene Fischer morgen op #324.quote:Op zondag 30 december 2018 00:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah, geen wonder dat dat Duitse songfestivallied niet binnenkwam, het stond er al in!
Die staat hier volgend jaar waarschijnlijk al boven.quote:Op zondag 30 december 2018 00:38 schreef TheVulture het volgende:
Nothing but Thieves, een van de tofste nieuwe bandjes van de afgelopen jaren... al blijft Amsterdam nog een tandje beter dan deze
Stenders heeft een erger uur gehad.quote:Op zondag 30 december 2018 00:39 schreef MTheBassman het volgende:
Het ergste is nog:
quote:Op zondag 30 december 2018 00:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ben niet zo onder de indruk van dit bandje.
Beyonce en Justin Bieber deden ook geen goede poging.quote:
wtfquote:Op zondag 30 december 2018 00:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
nog geen enkel vast voedsel gehad sinds vanmorgen... koken is trouwens een groot woord, pannenkoekengenot
wtf, wat is dat voor dieet?quote:Op zondag 30 december 2018 00:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
nog geen enkel vast voedsel gehad sinds vanmorgen... koken is trouwens een groot woord, pannenkoekengenot
Tot ziens, makker. Stoot je hoofd niet.quote:
Lolaquote:Op zondag 30 december 2018 00:40 schreef Zorro het volgende:
Dit uur is niet echt een heel groot feest he
ik denk dat het volgende uur erger is?quote:Op zondag 30 december 2018 00:40 schreef Zorro het volgende:
Dit uur is niet echt een heel groot feest he
Rood is een topnummer.quote:Op zondag 30 december 2018 00:39 schreef MTheBassman het volgende:
Het ergste is nog:
rqquote:
Kijk, een man met verstand.quote:
gisteren een marathon gedanst op liquicity winterfestival aan de xquote:Op zondag 30 december 2018 00:40 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
wtf
[..]
wtf, wat is dat voor dieet?
wtfquote:Op zondag 30 december 2018 00:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Helene Fischer morgen op #324. [ afbeelding ]
Lekker aan de schijt na de pillen nu?quote:Op zondag 30 december 2018 00:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
gisteren een marathon gedanst op liquicity winterfestival aan de x
Dat liet hij ook wel lichtelijk blijken.quote:Op zondag 30 december 2018 00:40 schreef thesiren.nl het volgende:
[..]
Stenders heeft een erger uur gehad.
Nummer 17 was het ooitquote:Op zondag 30 december 2018 00:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Rood ook niet slecht hoor... staat wel te hoog in deze lijst, maar Borsato heeft zich toch wel een paar keer opnieuw uitgevonden en dat valt te prijzen
Je kan beter de dag erna juist goed etenquote:Op zondag 30 december 2018 00:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
gisteren een marathon gedanst op liquicity winterfestival aan de x
Yep, de redding is nabij.quote:Op zondag 30 december 2018 00:42 schreef Kyran het volgende:
Lolaaaaa
Volgend uurtje is wel weer mooi trouwens.
De mensen die deze versie hebben meegemaakt leven nogquote:Op zondag 30 december 2018 00:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Prima nummertje, ik snap alleen het praktisch nut van deze liveversie niet.
Teringquote:
de studio versie is vrij matigquote:Op zondag 30 december 2018 00:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nja gewone Lola is er natuurlijk uitquote:Op zondag 30 december 2018 00:43 schreef El-Stinho het volgende:
752 plekken gestegen, koekerdekoekoek.
Vermoedelijk tellen ze beide versies bij elkaar op vanaf dit jaar.quote:Op zondag 30 december 2018 00:43 schreef El-Stinho het volgende:
Kan ik prima mee leven. Waarom opeens 752 plekken omhoog is dan wel weer eigenaardig.quote:Op zondag 30 december 2018 00:43 schreef El-Stinho het volgende:
Één of ander livealbum promoten, denk ik.quote:Op zondag 30 december 2018 00:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |