heb ze ooit live gezien. geen aanrader.quote:Op zondag 30 december 2018 00:21 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vind Kodaline trouwens oprecht wel mooi (iig sommige nummers), maar verbaast me niets dat mensen het hier kut vinden
Heel raar. Vertel ons meer.quote:Op zondag 30 december 2018 00:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een winnaar, maar ook weer een verliezer. Raar he.
Val weinig van te merken danquote:Op zondag 30 december 2018 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik dacht ergens gelezen te hebben dat dat niet meer mocht
Stem van Marco is geniaal voor dit nummerquote:Op zondag 30 december 2018 00:20 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
wist niet dat die 'm gecoverd hadden, goede tip
of geen van beide, is ook prima toch ?quote:Op zondag 30 december 2018 00:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Was jij een winnaar of verliezer in 2018?
quote:
Ik 2x. Een keer matig, een keer wel oké. Op het album zijn ze beter ja.quote:Op zondag 30 december 2018 00:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
heb ze ooit live gezien. geen aanrader.
kan ook wishful thinking geweest zijn van degene die het melddequote:
trustequote:Op zondag 30 december 2018 00:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vrienden, ik ga de bedstee opzoeken. Komt nog wel wat leuks komende nacht. Even vooruitgekeken en schrok n beetje van de val van Like A Hurricane, Good Vibrations en Halo of Flies. En natuurlijk Boudewijn weer veel te laag, evenals 9 Crimes. Anyway: tot morgen!
Dat kun je van heel veel muziek zeggenquote:Op zondag 30 december 2018 00:23 schreef MTheBassman het volgende:
Degene die dit saai vinden hebben dit nummer waarschijnlijk nooit stoned gehoord
Trustenquote:Op zondag 30 december 2018 00:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vrienden, ik ga de bedstee opzoeken. Komt nog wel wat leuks komende nacht. Even vooruitgekeken en schrok n beetje van de val van Like A Hurricane, Good Vibrations en Halo of Flies. En natuurlijk Boudewijn weer veel te laag, evenals 9 Crimes. Anyway: tot morgen!
Die komen allemaal vannacht? Gofferquote:Op zondag 30 december 2018 00:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bij mij was het eerst Shine On gevolgd door Comfortably Numb maar dat is sinds dit jaar omgekeerd. Ook deels te danken aan die goddelijke live-versie van David Gilmour (en Roger Waters) in Pompeii en nog wat andere zakenquote:Op zondag 30 december 2018 00:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Great Gig had ik niet verwacht. Best een of 100% haat of 100% top gevalletje. Kan er zelf heerlijk naar luisteren, maar vind Ecco's, Money, Comfortably Numb mijn favoriete volgorde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |