klopt, maar Guus zingt het niet naar de filmquote:Op zaterdag 29 december 2018 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
apart eigenlijk, terwijl het een nummer van Guus is
T mooiste moment op BKS was absoluut Exit Music for a Film voor een enorm stil veld. Maar als optreden had ik meer met AF.quote:Op zaterdag 29 december 2018 23:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat kan niet, want Radiohead en die winnen eigenlijk altijd. Al waren die twee optredens wel zo enorm tegengesteld dat het niet te vergelijken is.
Haha, zou zomaar kunnen! Was tof altijdquote:Op zaterdag 29 december 2018 23:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Haha ik heb in 2012/2013 ook geregeld gepubquizd daar. Misschien wel tegen elkaar
daarom is depressie ook gewoon een ziektequote:Op zaterdag 29 december 2018 23:26 schreef TLC het volgende:
Je moet wel echt diep in de put zitten wil je ermee stoppen als je al kinderen hebt
quote:Op zaterdag 29 december 2018 23:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Had zelf Rebellion, Reflektor en Everything Now op mijn lijst gezet
Eens, met afstand. Ik vond Radiohead goed maar niets kwam in de buurt bij Arcade Firequote:Op zaterdag 29 december 2018 23:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jaaaa, beste van BKS vorig jaar wmb
Radiohead had voor de gewone RH kenner ook beslist een pittige setlist.quote:Op zaterdag 29 december 2018 23:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
T mooiste moment op BKS was absoluut Exit Music for a Film voor een enorm stil veld. Maar als optreden had ik meer met AF.
En Borsatan erbij nog...quote:Op zaterdag 29 december 2018 23:27 schreef El-Stinho het volgende:
Jezus, volgend uur Paul de Leeuw en The Script achter elkaar.
[ afbeelding ]
Terechte klacht.quote:Op zaterdag 29 december 2018 23:27 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Thomas van Aquino leefde in de 13e eeuw ofzo, niet zo gek dat die plat ligt hoor.quote:Op zaterdag 29 december 2018 23:27 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Haha, zou zomaar kunnen! Was tof altijd
Was wel een schok toen ik laatst hoorde dat Thomas van Aquino plat ligt
Hands downquote:Op zaterdag 29 december 2018 23:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jaaaa, beste van BKS vorig jaar wmb
Was hoog tijd toch dat die DDR-straat plat ging? Komt nu een heel nieuwe sociale faculteitquote:Op zaterdag 29 december 2018 23:27 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Haha, zou zomaar kunnen! Was tof altijd
Was wel een schok toen ik laatst hoorde dat Thomas van Aquino plat ligt
wie?quote:Op zaterdag 29 december 2018 23:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hey Ard de photoshop koning in het café
Wel het enige lied van The Script dat Top2000 waardig is: The Man who Can't be Movedquote:Op zaterdag 29 december 2018 23:27 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
klopt, ik heb ook menig psycholoog gezien maar dat soort gedachten heb ik nooit gehad.quote:Op zaterdag 29 december 2018 23:26 schreef TLC het volgende:
Je moet wel echt diep in de put zitten wil je ermee stoppen als je al kinderen hebt
Dat is een mooi liedje inderdaadquote:Op zaterdag 29 december 2018 23:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wel het enige lied van The Script dat Top2000 waardig is: The Man who Can't be Moved
Oh dat is geen ontspoordetrein.gif, dat is GENOT.gifquote:Op zaterdag 29 december 2018 23:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wel het enige lied van The Script dat Top2000 waardig is: The Man who Can't be Moved
Arcade Fire won het echt wel van Radioheadquote:Op zaterdag 29 december 2018 23:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat kan niet, want Radiohead en die winnen eigenlijk altijd. Al waren die twee optredens wel zo enorm tegengesteld dat het niet te vergelijken is.
Kun je niet lezen ofzo? Ard de photoshop koning!quote:
De dijk op en af rennen dan? Of bruggetjes?quote:Op zaterdag 29 december 2018 23:29 schreef MTheBassman het volgende:
Als Nederlander kan ik me er weinig in vinden, het omhoog rennen op bergen.
Arcade Fire was inderdaad het optreden waar iedereen lovend op was, maar in de Ahoy vond ik het niet perfect.quote:Op zaterdag 29 december 2018 23:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Arcade Fire won het echt wel van RadioheadIk weet dat je als Radiohead fan niet meer kritisch kan zijn maar het optreden was erg tergend saai vergeleken bij AF. Sla de recensies er maar op na voor onafhankelijke meningen
alles van The Script mag best op 2001+ staan van mijquote:Op zaterdag 29 december 2018 23:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik mag van mezelf alleen op meerdere liedjes van Arcade Fire en Snow Patrol stemmen... de rest hou ik inderdaad op één per band... al twijfel ik nu of ik ook niet dubbel op Muse heb gestemdquote:Op zaterdag 29 december 2018 23:27 schreef MaJo het volgende:
[..]Ik alleen Rebellion want wil maar per band 1 liedje doen. Anders wordt het veel AF en Beatles
Die vind ik ook dus niks van zequote:Op zaterdag 29 december 2018 23:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 december 2018 23:29 schreef TLC het volgende:
Wordt weer eens tijd voor n ABBA classic
Qua beleving, maar kwalitatief was Radiohead wel beter! AF had ook een zeer uitbundige set en RH juist een heel ingetogen. Je kunt ze eigenlijk niet met elkaar vergelijken.quote:Op zaterdag 29 december 2018 23:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Arcade Fire won het echt wel van RadioheadIk weet dat je als Radiohead fan niet meer kritisch kan zijn maar het optreden was erg tergend saai vergeleken bij AF. Sla de recensies er maar op na voor onafhankelijke meningen
Ja, was wel heel gedateerd inderdaad. Dus logisch dat daar een keer iets nieuws voor in de plaats komt. Maar voor de nostalgie wel jammer mocht ik daar ooit weer eens komen.quote:Op zaterdag 29 december 2018 23:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Was hoog tijd toch dat die DDR-straat plat ging? Komt nu een heel nieuwe sociale faculteit
Wat niet?quote:Op zaterdag 29 december 2018 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Arcade Fire was inderdaad het optreden waar iedereen lovend op was, maar in de Ahoy vond ik het niet perfect.
Radiohead live gezien op Werchter vorig jaar. Sindsdien vind ik ze ineens ook op album veel beter, zó goed was het optreden.quote:Op zaterdag 29 december 2018 23:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik woon ook niet aan de kustquote:Op zaterdag 29 december 2018 23:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
De dijk op en af rennen dan? Of bruggetjes?
quote:Op zaterdag 29 december 2018 23:29 schreef MTheBassman het volgende:
Als Nederlander kan ik me er weinig in vinden, het omhoog rennen op bergen.
Limburgers zijn het hier niet mee eensquote:Op zaterdag 29 december 2018 23:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
De dijk op en af rennen dan? Of bruggetjes?
Daar stond ik zo dichtbij Win en Regine dat ik daar niet meer objectief over kan oordelenquote:Op zaterdag 29 december 2018 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Arcade Fire was inderdaad het optreden waar iedereen lovend op was, maar in de Ahoy vond ik het niet perfect.
Dat had ik bij Slowdivequote:Op zaterdag 29 december 2018 23:30 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Radiohead live gezien op Werchter vorig jaar. Sindsdien vind ik ze ineens ook op album veel beter, zó goed was het optreden.
Dat vind ik toch wel een schrale troost tussen al de muzikale ellende door.quote:Op zaterdag 29 december 2018 23:31 schreef Ferdo het volgende:
Hoogste notering ooit voor dit nummer van Kate
Vrouwen oproepquote:Op zaterdag 29 december 2018 23:31 schreef Ferdo het volgende:
Hoogste notering ooit voor dit nummer van Kate
AF was een feestje, dat zeker, maar dat zei ik dus.. het was eigenlijk niet te vergelijken. Feest vs diepgang. En natuurlijk speelt persoonlijke voorkeur een rol.quote:Op zaterdag 29 december 2018 23:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, Thom zong bij wijlen echt behoorlijk valsquote:Op zaterdag 29 december 2018 23:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Qua beleving, maar kwalitatief was Radiohead wel beter! AF had ook een zeer uitbundige set en RH juist een heel ingetogen. Je kunt ze eigenlijk niet met elkaar vergelijken.
Ik vond ze altijd al wel -goed-, maar een bak minder dan MBV. Nu vind ik ze bijna om het evenquote:Op zaterdag 29 december 2018 23:31 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dacht dat je altijd al fan was van Slowdive
pecies een uur te vroegquote:Op zaterdag 29 december 2018 23:32 schreef TheVulture het volgende:
Wel geniaal dat deze ook precies rond half 12 's avonds wordt gedraaid
ja, een uur te vroegquote:Op zaterdag 29 december 2018 23:32 schreef TheVulture het volgende:
Hot take. The Suburbs is het beste album van AF.quote:Op zaterdag 29 december 2018 23:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
AF was een feestje, dat zeker, maar dat zei ik dus.. het was eigenlijk niet te vergelijken. Feest vs diepgang. En natuurlijk speelt persoonlijke voorkeur een rol.
Waarschijnlijk speelt bij mij mee dat ik het laatste album van AF gewoon echt zwaar onder hun niveau vind. Maar saai was Radiohead niet hoor. Moeilijke setlist, dat wel.Heb RH zeker beter gezien, maar ze waren niet minder goed dan AF.
En recensies zijn alleen leuk als je het er mee eens bent toch?
Adres?quote:Op zaterdag 29 december 2018 23:33 schreef essnhills het volgende:
Gimme gimme gimme a man after midnight![]()
![]()
AF op Pinkpop. Dat was een wereldoptreden!quote:Op zaterdag 29 december 2018 23:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar stond ik zo dichtbij Win en Regine dat ik daar niet meer objectief over kan oordelenMaar BKS was inderdaad een van de beste AF's die ik gezien heb
Manipulatie zeg ik jequote:Op zaterdag 29 december 2018 23:32 schreef TheVulture het volgende:
Overigens is het bij de Foo's nog extremer bij mij, maar als ik dat wéér deel slaat mijn plaat af.quote:Op zaterdag 29 december 2018 23:31 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dacht dat je altijd al fan was van Slowdive
There's not a soul out therequote:
Dat was met dat noodweer ook wel helemaal af jaquote:Op zaterdag 29 december 2018 23:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
AF op Pinkpop. Dat was een wereldoptreden!
Chiquitita vind ik niks aan. Maar ze zijn meestal erg goed ja.quote:Op zaterdag 29 december 2018 23:33 schreef MTheBassman het volgende:
Heeft ABBA überhaupt ooit een slecht nummer geschreven
quote:Op zaterdag 29 december 2018 23:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
There's not a soul out there
No one to hear my prayeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer
Nou ja, ik wil niet veel zeggen, maar Angel Of Death is al wel heel toevallig 5 jaar achter elkaar op een ongunstig tijdstip geplaatstquote:
Die recensies haal ik erbij omdat ik het gevoel heb dat jij niet objectief over Radiohead kan oordelen. Je vindt ze namelijk altijd goed en dat ben ik niet met je eens. Ik als groot Arcade Fire fan heb ook wel eens kritiek op ze maar jou hoor ik nooit kritisch over RH, dat valt me gewoon opquote:Op zaterdag 29 december 2018 23:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
AF was een feestje, dat zeker, maar dat zei ik dus.. het was eigenlijk niet te vergelijken. Feest vs diepgang. En natuurlijk speelt persoonlijke voorkeur een rol.
Waarschijnlijk speelt bij mij mee dat ik het laatste album van AF gewoon echt zwaar onder hun niveau vind. Maar saai was Radiohead niet hoor. Moeilijke setlist, dat wel.Heb RH zeker beter gezien, maar ze waren niet minder goed dan AF.
En recensies zijn alleen leuk als je het er mee eens bent toch?
Dat outro vind ik juist briljantquote:Op zaterdag 29 december 2018 23:34 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Chiquitita vind ik niks aan. Maar ze zijn meestal erg goed ja.
daar klopte alles. De setlist, de omstandigheden!quote:Op zaterdag 29 december 2018 23:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat was met dat noodweer ook wel helemaal af ja
Ja, maar zelfs die vind ik gewoon prima.quote:Op zaterdag 29 december 2018 23:34 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Chiquitita vind ik niks aan. Maar ze zijn meestal erg goed ja.
Foo Fighters vond ik op Werchter toen ook heel sterk, terwijl ik ze op Lowlands 2012 kut vond. Zal komen door die achterlijke temperaturen toen.quote:Op zaterdag 29 december 2018 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Overigens is het bij de Foo's nog extremer bij mij, maar als ik dat wéér deel slaat mijn plaat af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |