Mijn vriendin moest er vorig jaar nog erg aan wennen. Dit jaar weet ze wat ze kan verwachten. En gelukkig begint ze het zelf ook steeds leuker te vindenquote:Op zaterdag 29 december 2018 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor, maar ik heb haar meermaals gewaarschuwd
Oh ja, Grease kwam inderdaad ook regelmatig voorbij toenquote:Op zaterdag 29 december 2018 22:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die heeft de laatste jaren dan ook wat klappen gehad. Grease is ook niet meer zo populair geloof ik tijdens t uitgaan (en staat niet meer in de Top 2000).
quote:
Paradise by the Dashboard light is idd niet echt meer populair om te draaien. You're the one that I want en Tell Me More daarentegen (die zijn van Grease toch?) zijn daarentegen nog razend populair.quote:Op zaterdag 29 december 2018 22:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die heeft de laatste jaren dan ook wat klappen gehad. Grease is ook niet meer zo populair geloof ik tijdens t uitgaan (en staat niet meer in de Top 2000).
Die voel ik wel maar hij wordt bij ons inderdaad niet veel gedraaidquote:Op zaterdag 29 december 2018 22:43 schreef 4-elements het volgende:
[..]
In mijn studententijd (begin deze eeuw) werd je doodgegooid met Paradise by the dashboard lights.
volgend jaar beterquote:Op zaterdag 29 december 2018 22:44 schreef Zorro het volgende:
Ik zei dat cum together als eerste en had evengoed die hele vervolgzin er niet bij gedacht
Ik heb dus alleen morgen dingen gepland, maar plan het dan wel bewust bij mij thuisquote:Op zaterdag 29 december 2018 22:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We plannen ook zo weinig mogelijk tussen kerst en oud&nieuw
Ik heb een moeilijke smaakquote:Op zaterdag 29 december 2018 22:43 schreef Kyran het volgende:
[..]
Sorry, maar veel kortzichtiger dan dit kan je niet zijn hoor. En we waren het zo vaak eens:p
Ik krijg dat nooit meer uit mijn hoofd als ik dit hoor.quote:
Gelukkig zijn er vrienden van haar tussen kerst en oud en nieuw in town, kan ze daar ook tijd aan bestedenquote:Op zaterdag 29 december 2018 22:44 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mijn vriendin moest er vorig jaar nog erg aan wennen. Dit jaar weet ze wat ze kan verwachten. En gelukkig begint ze het zelf ook steeds leuker te vinden
come together? ja?quote:Op zaterdag 29 december 2018 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze is er ook maar ingekomen (haha gekomen) omdat Radio 2 dit een jaartje als slagzin had
Hij is wel buitengewoon slaapverwekkend.quote:Op zaterdag 29 december 2018 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze is er ook maar ingekomen (haha gekomen) omdat Radio 2 dit een jaartje als slagzin had
Hihi en 69 hihi plaatsen gestegenquote:Op zaterdag 29 december 2018 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed spoelenquote:Op zaterdag 29 december 2018 22:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik krijg dat nooit meer uit mijn hoofd als ik dit hoor.
quote:
Dan maar hopen dat de slagzin van volgend jaar niet iets is als Jij Krijgt Die Lach Niet Van Mijn Gezicht.quote:Op zaterdag 29 december 2018 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Smaak is natuurlijk gewoon smaak, maar het ging mij er om dat je iets wat je niet leuk vindt meteen in behoprlijk negatief hokje duwt.quote:
Bij deze neem ik die woorden terug. Ik heb niks tegen ze, ik vind het een wat simpel punk rock nummer, dat bedoelde ik eigenlijk meer te zeggen. Muziek in de richting van punk heeft mij nooit echt geraakt.quote:Op zaterdag 29 december 2018 22:47 schreef Kyran het volgende:
[..]
Smaak is natuurlijk gewoon smaak, maar het ging mij er om dat je iets wat je niet leuk vindt meteen in behoprlijk negatief hokje duwt.
Ben geen GD fan, maar American Idiot is gewoon lekker. Geen hoogstaand kunstwerkje, maar gewoon goed.
quote:Op zaterdag 29 december 2018 22:45 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik heb dus alleen morgen dingen gepland, maar plan het dan wel bewust bij mij thuis
En nog een keer de bietels er naquote:
* OscarMopperkont zit altijd thuis met oud en nieuwquote:Op zaterdag 29 december 2018 22:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Wij blijven daarom ook vaak thuis op Oudejaarsavond. We waren een keer bij mijn broertje en die wilde de top2000 er niet opzetten.... Dat was de eerste en laatste keer dat we daar waren op Oudejaarsavond.
Kijk dat is wat anders en snap ik heel goed. Nam je te serieus denk ikquote:Op zaterdag 29 december 2018 22:48 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Bij deze neem ik die woorden terug. Ik heb niks tegen ze, ik vind het een wat simpel punk rock nummer, dat bedoelde ik eigenlijk meer te zeggen. Muziek in de richting van punk heeft mij nooit echt geraakt.
Same herequote:Op zaterdag 29 december 2018 22:48 schreef DecoAoreste het volgende:
Oh krijg nou wat, er komen er nog twee hierna. Stomme geprinte lijst gaat verder met dit uur op de achterzijde![]()
Ik dacht al even, dit nummer duurt toch geen 10 minuten?
ik had niet anders verwachtquote:Op zaterdag 29 december 2018 22:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont zit altijd thuis met oud en nieuw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |