Smaak is natuurlijk gewoon smaak, maar het ging mij er om dat je iets wat je niet leuk vindt meteen in behoprlijk negatief hokje duwt.quote:
Bij deze neem ik die woorden terug. Ik heb niks tegen ze, ik vind het een wat simpel punk rock nummer, dat bedoelde ik eigenlijk meer te zeggen. Muziek in de richting van punk heeft mij nooit echt geraakt.quote:Op zaterdag 29 december 2018 22:47 schreef Kyran het volgende:
[..]
Smaak is natuurlijk gewoon smaak, maar het ging mij er om dat je iets wat je niet leuk vindt meteen in behoprlijk negatief hokje duwt.
Ben geen GD fan, maar American Idiot is gewoon lekker. Geen hoogstaand kunstwerkje, maar gewoon goed.
quote:Op zaterdag 29 december 2018 22:45 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik heb dus alleen morgen dingen gepland, maar plan het dan wel bewust bij mij thuis
En nog een keer de bietels er naquote:
* OscarMopperkont zit altijd thuis met oud en nieuwquote:Op zaterdag 29 december 2018 22:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Wij blijven daarom ook vaak thuis op Oudejaarsavond. We waren een keer bij mijn broertje en die wilde de top2000 er niet opzetten.... Dat was de eerste en laatste keer dat we daar waren op Oudejaarsavond.
Kijk dat is wat anders en snap ik heel goed. Nam je te serieus denk ikquote:Op zaterdag 29 december 2018 22:48 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Bij deze neem ik die woorden terug. Ik heb niks tegen ze, ik vind het een wat simpel punk rock nummer, dat bedoelde ik eigenlijk meer te zeggen. Muziek in de richting van punk heeft mij nooit echt geraakt.
Same herequote:Op zaterdag 29 december 2018 22:48 schreef DecoAoreste het volgende:
Oh krijg nou wat, er komen er nog twee hierna. Stomme geprinte lijst gaat verder met dit uur op de achterzijde![]()
Ik dacht al even, dit nummer duurt toch geen 10 minuten?
ik had niet anders verwachtquote:Op zaterdag 29 december 2018 22:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont zit altijd thuis met oud en nieuw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |