Topquote:Op zaterdag 29 december 2018 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij Duurt Te Lang hoef je dan alleen op een christelijk tijdstip te gaan slapen of niet te vroeg op te staan.
quote:Op zaterdag 29 december 2018 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jeff Buckley vindt dit ook een leuk liedje.
ik kende het tot een paar weken terug ook niet. Op zich een prima plaatje, maar nu wel te vaak gedraaid en over hoogtepunt heen. Verdiend niet de plek die het nu heeft iigquote:Op zaterdag 29 december 2018 21:31 schreef Berkery het volgende:
[..]
Is het vreemd dat ik dat niet ken?
Hmm, zit wat in.quote:Op zaterdag 29 december 2018 21:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Misschien zitten ze wel in Australië. Daar is een hittegolf gaande, dan klinkt nachtzwemmen zo slecht nog niet.
quote:Op zaterdag 29 december 2018 21:32 schreef datismijnmening het volgende:
Ik vind Duurt te lang wel een leuk liedje. Het hoeft alleen echt niet in de lijst
Dan wordt het een Verenigd Verenigd Koninkrijk.quote:Op zaterdag 29 december 2018 21:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan botsen we tegen Engeland aan
En daar woont Coldplay. dat wil je ook niet.quote:Op zaterdag 29 december 2018 21:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kunnen we ook lekker gaan lopen draaien over een Nexit en drones boven Schiphol laten vliegen.quote:Op zaterdag 29 december 2018 21:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alsof zij blij zouden zijn met Blofquote:Op zaterdag 29 december 2018 21:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
En daar woont Coldplay. dat wil je ook niet.
Ooit. Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren, zat er een Nederlander op de Engelse troonquote:Op zaterdag 29 december 2018 21:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan wordt het een Verenigd Verenigd Koninkrijk.
We moeten Zeeland ook gewoon even uit dit land knippenquote:Op zaterdag 29 december 2018 21:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Alsof zij blij zouden zijn met Blof
Echt welquote:Op zaterdag 29 december 2018 21:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
En daar woont Coldplay. dat wil je ook niet.
de luisterstream is eerder dan de kijkstream en je mist niks als je niet kijktquote:Op zaterdag 29 december 2018 21:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ik haat stream
Ik loop echt achter
We geven ze wel cadeau aan België, zullen ze vast niet erg vinden.quote:Op zaterdag 29 december 2018 21:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
We moeten Zeeland ook gewoon even uit dit land knippen
inruilen voor vlaanderenquote:Op zaterdag 29 december 2018 21:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
We geven ze wel cadeau aan België, zullen ze vast niet erg vinden.
ik ook, maar vind hem wel ok...en sfeervol genoeg voor een plekje in de top 2000quote:Op zaterdag 29 december 2018 21:35 schreef BillDauterive het volgende:
Volgens mij is dit het enige lied wat ik van Lana del Rey ken
Jij hoort Gijs nog?quote:Op zaterdag 29 december 2018 21:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ik haat stream
Ik loop echt achter
Dit jaar is Mariners Apartment Complex uitgekomen. Ook een pracht.quote:Op zaterdag 29 december 2018 21:35 schreef BillDauterive het volgende:
Volgens mij is dit het enige lied wat ik van Lana del Rey ken
Nee hoor, je hebt een medestanderquote:Op zaterdag 29 december 2018 21:35 schreef essnhills het volgende:
Ik ben de enige die dit niks vind zo te lezen..![]()
Over smaak valt niet te twisten
dat is jouw meningquote:
Hoe kun je dit hatenquote:Op zaterdag 29 december 2018 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
weet dat er een hoop haters van deze zijn maar ik vind dit![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |