Gijs kan het in elk geval niet verpesten.quote:Op zaterdag 29 december 2018 20:45 schreef peaceman het volgende:
De vraag is: Draaien ze Such a shame met of zonder geniale intro?
Ik ben ook allergisch, maar het went van zelf, tot ik even een weekje op vakantie bent geweest. Dan moet ik weer wennen.quote:Op zaterdag 29 december 2018 20:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben ook allergisch. De eerste 2 weken flink verkouden geweest. Nu kan ik het af met een allergietabletje per 2 a 3 dagen.
quote:Op zaterdag 29 december 2018 20:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
10x live gezien tijdens deze tour
Inspiratiebron voor alle gele hesjes op de wereldquote:
Ik nooit en daar kan ik wel om jankenquote:Op zaterdag 29 december 2018 20:45 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
10x live gezien tijdens deze tour
En Pure Ebola ook nietquote:Op zaterdag 29 december 2018 20:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gijs kan het in elk geval niet verpesten.
Ik las genitalequote:Op zaterdag 29 december 2018 20:45 schreef peaceman het volgende:
De vraag is: Draaien ze Such a shame met of zonder geniale intro?
dat scheelt al ja.quote:Op zaterdag 29 december 2018 20:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gijs kan het in elk geval niet verpesten.
Ja dat had ik ook met de vorige katten die we hadden.quote:Op zaterdag 29 december 2018 20:45 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik ben ook allergisch, maar het went van zelf, tot ik even een weekje op vakantie bent geweest. Dan moet ik weer wennen.
Waar het hart vol van is......quote:
+1quote:Op zaterdag 29 december 2018 20:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik nooit en daar kan ik wel om janken
Wat een schatjequote:Op zaterdag 29 december 2018 20:47 schreef Zorro het volgende:
Nou het heeft een half topic geduurd maar ik heb een foto van mijn kad kunnen uploaden
Tenminste, een van de twee.
[ afbeelding ]
Ik heb een bril nodig, zei de kapper gekscherend.quote:
Ja dat denk jijquote:
quote:Op zaterdag 29 december 2018 20:47 schreef Zorro het volgende:
Nou het heeft een half topic geduurd maar ik heb een foto van mijn kad kunnen uploaden
Tenminste, een van de twee.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |