Je schat haar wel heel hoog in. Volgens mij denkt dit helemaal nietquote:Op zaterdag 29 december 2018 13:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het kan he, dat ze bijna altijd ongesteld is, ken er meer die dat hebben.
Ik heb echt geen idee wat die denkt, volgens mij maar een ding neuken, neuken, neuken
Mag wat kosten. Het is dan ook tot in de puntjes voorbereid.quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:30 schreef utopia2.0 het volgende:
Betalen voor een housewarming..............
quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je schat haar wel heel hoog in. Volgens mij denkt dit helemaal niet
[ afbeelding ]
Wat een bakkus heeft die nymph ook...........quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was gisteren in de uitzending te zien, had er hier ook niets over gelezenquote:Op zaterdag 29 december 2018 13:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Weet niet eens dat John aan het hek is geweest.
quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:32 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Mag wat kosten. Het is dan ook tot in de puntjes voorbereid.
quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En maar klagen die man,hij heeft toch zijn straatje ook alquote:Op zaterdag 29 december 2018 13:33 schreef Jemoederniet het volgende:
Ik hoorde daarnet Leon ook nog klagen dat hij nog steeds op de pollies wacht die hij had besteld.
Ow????quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was gisteren in de uitzending te zien, had er hier ook niets over gelezen
Je gaat naar utopia om dat te kunnen zeggen.Dan ben je echt hoofd droeftoeterquote:Op zaterdag 29 december 2018 13:34 schreef Yaksa het volgende:
Bezoeker tegen Timoteef: "Ik heb gehoord dat jij niet zo goed kunt rekenen".
quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:35 schreef Dotteke het volgende:
Mevr had haar haren laten vlechten maar die zaten zo strak dat ze er korsten van kreeg
[ afbeelding ]
Je bent sowieso een droeftoeter als je naar Utopia gaatquote:Op zaterdag 29 december 2018 13:35 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Je gaat naar utopia om dat te kunnen zeggen.Dan ben je echt hoofd droeftoeter
Ik dacht te horen om 1530, maar weet het niet zeker ...quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:27 schreef lorrie03 het volgende:
hoe laat gaan ze die verkieizng doen?
Bij Shelley?quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:35 schreef Dotteke het volgende:
Mevr had haar haren laten vlechten maar die zaten zo strak dat ze er korsten van kreeg
[ afbeelding ]
ik ga bijna nooit naar de kapper, maar moet je daar tegenwoordig muntjes ingooien per minuut ofzo?quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:37 schreef utopia2.0 het volgende:
Er loopt daar een kerel rond, die volgens mij de kapper niet geheel betaald heeft...........Linksachter is het kaal, maar de rechterkant zit nog haar............
De mensen die daar naartoe gaan verdienen het om uitgekleed te wordenquote:Op zaterdag 29 december 2018 13:38 schreef Dotteke het volgende:
Jemig en het schuim blijft maar kopen he, betaal je om naar een housewarming te komen moet je alles betalen
Lijkt het wel op...............quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:38 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik ga bijna nooit naar de kapper, maar moet je daar tegenwoordig muntjes ingooien per minuut ofzo?
quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:39 schreef sjampoeh het volgende:
4munten voor 2 choco met slagroom
8 euro
nee maar schijnbaar wel bij iemand die Shelly kent.quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:39 schreef Bramenstruik het volgende:
en ik zal ook even het tamponraadsel van Frutsel oplossen, die doet een tampon in dat ze niet de hele dag loopt te druipen met haar volgeblafte nogwat
Is erg in tegenwoordig, iedereen heeft hetzelfde kapsel.quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:37 schreef utopia2.0 het volgende:
Er loopt daar een kerel rond, die volgens mij de kapper niet geheel betaald heeft...........Linksachter is het kaal, maar de rechterkant zit nog haar............
Het is gewoon een vies kind..........Ik kan ook wel elke dag neuken, daar ben ik eerlijk in, maar dat kind slaat alles.....quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:39 schreef Bramenstruik het volgende:
en ik zal ook even het tamponraadsel van Frutsel oplossen, die doet een tampon in dat ze niet de hele dag loopt te druipen met haar volgeblafte nogwat
quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:39 schreef Bramenstruik het volgende:
Man wat een afzetters niet normaal dit.quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:39 schreef Jemoederniet het volgende:
4 euro voor chocomel met slagroom.
quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is erg in tegenwoordig, iedereen heeft hetzelfde kapsel.![]()
Die enge rooie d'r ook weer.
Hij dekt zich in voor een slechte kiek.quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:39 schreef Dotteke het volgende:
Ik zou niet wapperen m et de foto zegt Ger want dan gaan alle kleuren door elkaar heen
Te gek voor woorden dit,hoe draai ik een ander een poot uitquote:Op zaterdag 29 december 2018 13:40 schreef Dotteke het volgende:
Das een half bakkie, o dan krijg je er zo nog een zegt merel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |