quote:
Er is haast nog niets klaar voor de housewarming die over 3 kwartier begint. En die twee gaan doodleuk dansles nemen.quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat een organisatie, gewoon nog even dansles ervoor ....
Ergens kan ik het me indenken bedenk ik netquote:Op zaterdag 29 december 2018 12:12 schreef pollewop77 het volgende:
Wat een planning weer![]()
Drie kwartier voor er 100 man komen, lekker ff dansles
Ze moeten gewoon niks plannen op evenementsdagen lijkt me. Chris en His kunnen sowieso niet plannen maar ook qua hulp. Iedereen is altijd nodigquote:Op zaterdag 29 december 2018 12:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ergens kan ik het me indenken bedenk ik net
Chris en His hadden gezegd dat het pas om 14 uur begon
Jaquote:Op zaterdag 29 december 2018 12:17 schreef Jemoederniet het volgende:
Brenda's kunstwerken zien er leuker uit dan wat "kunstenares" Christel maakt.
[ afbeelding ]
Zou ook nog zomaar kunnenquote:Op zaterdag 29 december 2018 12:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Is er trouwens een reden gegeven, waarom het evenement een uur eerder is ?
Het lijkt mij vooral, om die dansles in de weg te zitten ....
Op de site stond al van 13 uur tot 16 uur dus vond het al raar dat ze 14 uur zeidenquote:Op zaterdag 29 december 2018 12:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Is er trouwens een reden gegeven, waarom het evenement een uur eerder is ?
Het lijkt mij vooral, om die dansles in de weg te zitten ....
Dank je. Logische verklaringquote:Op zaterdag 29 december 2018 12:21 schreef Dotteke het volgende:
Op de site stond al van 13 uur tot 16 uur dus vond het al raar dat ze 14 uur zeiden
Ze hebben zich gewoon vergist Chris en His
Tegen Joaquote:Op zaterdag 29 december 2018 12:22 schreef Dotteke het volgende:
Adriaan tegen Jessie
Je zou kijken voor 500/550 en nu heb je toch voor 600 gedaan ( vuurwerkbestellen)
Gelukkig maar dat ik geen streamverslagen meer schrijfquote:
Die wil ook de geluiden maken die Frennie maakt 's nachtsquote:Op zaterdag 29 december 2018 12:23 schreef Dotteke het volgende:
Op de achtergrond zie je dat Christel jankt en getroost wordt
[ afbeelding ]
Die geluiden kan ze maken, of ze der dan ook een piemel bij heeft is een tweede _o-quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:24 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Die wil ook de geluiden maken die Frennie maakt 's nachts
Ach dat deed je fantastisch en ik ben de laatste die je het kwalijk neemt dat je een naam verkeerd schrijftquote:Op zaterdag 29 december 2018 12:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat ik geen streamverslagen meer schrijf
Arme Christelquote:Op zaterdag 29 december 2018 12:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die geluiden kan ze maken, of ze der dan ook een piemel bij heeft is een tweede _o-
Heel jammer, bedoel je. Je deed het geweldig!quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is wel stom, maar ben aan het tikken wat de ene zegt en zit ondertussen te luisteren wat de andere zegt en zo gooi ik de namen door elkaar (ben net shell gewoon een excuus voor me fouten zoeken)quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:25 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ach dat deed je fantastisch en ik ben de laatste die je het kwalijk neemt dat je een naam verkeerd schrijft
Ik bedoelde eigenlijk dat ik vandaag fouten maak met tikken, ik zet Jessie en het is Joaquote:Op zaterdag 29 december 2018 12:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heel jammer, bedoel je. Je deed het geweldig!
Dansles tis gewoon line dancingquote:Op zaterdag 29 december 2018 12:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lekker de dansles verstoren om af te rekenen voor het hout .....
Merel is ook niet echt het type dat een ander troost zo te zien.quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:23 schreef Dotteke het volgende:
Op de achtergrond zie je dat Christel jankt en getroost wordt
[ afbeelding ]
Ze worden wél gemist hoor Dotteke.quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je toch helemaal geen piemel voor nodig?quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die geluiden kan ze maken, of ze der dan ook een piemel bij heeft is een tweede _o-
Een fout klinkt erg hard, tis een vergissing.quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is wel stom, maar ben aan het tikken wat de ene zegt en zit ondertussen te luisteren wat de andere zegt en zo gooi ik de namen door elkaar (ben net shell gewoon een excuus voor me fouten zoeken)
Ach, als het beestje maar een naam heeftquote:Op zaterdag 29 december 2018 12:34 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Een fout klinkt erg hard, tis een vergissing.
Samples toch?quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat ik vandaag fouten maak met tikken, ik zet Jessie en het is Joa
Ik tik cambels ipv camples
kkkksssstttt weg met die naam is oud materiaal niet meer op de streamquote:Op zaterdag 29 december 2018 12:34 schreef Injetta het volgende:
Hoe lang zal het duren voordat Billy kiekeboe ineens in het bed van Jessie opduikt?
Die deed ik bewustquote:
Ukulelesquote:Op zaterdag 29 december 2018 12:34 schreef Dotteke het volgende:
Wat zit er eigenlijk in die dozen die net bezorgd zijn
Er werden dingen bezorgd maar ze waren tot 2 keer toe niet thuis ( dat gebeurd er tijdens de sl dus ze gaan ff snel de poort uit ( grapje) )
Helemaal niks van waar geloof ikquote:Op zaterdag 29 december 2018 12:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Is er gisteren een gesprekje geweest, waarin Mike aangaf naar huis te willen ?
Waarom wordt zij trouwens seksverslaafd genoemd terwijl hij er ook niet vies van is? Hij wilde pas nog overdag ff een wipje maken omdat hij zo geil was. Altijd maar vrouwen beschimpen en mannen ontzien.quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:31 schreef DKUp het volgende:
Timo met zijn seksverslaafde seksslavin aan het dansen.
Heb het hier wel gelezen dat ze dachten dat hij naar huis wildequote:Op zaterdag 29 december 2018 12:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Stop eens met al die vreemde bijnamen zeg. Denk je eindelijk door te hebben wie er bedoeld wordt is de volgende scheldnaam alweer aan de beurt.quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:32 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Fran nieuwe bijnaam is Lassie(van Porky's).
Hij had nog nooit zo'n geile vriendin gehad zei ie een paar dagen terug tegen haarquote:Op zaterdag 29 december 2018 12:37 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Waarom wordt zij trouwens seksverslaafd genoemd terwijl hij er ook niet vies van is? Hij wilde pas nog overdag ff een wipje maken omdat hij zio geil was. Altijd maar vrouwen beschimpen en mannen ontzien.
Ehm Ehm, DJ cursus/presenteren/opmijnbedliggenquote:Op zaterdag 29 december 2018 12:38 schreef Injetta het volgende:
Jessie vraagt aan Gerrit hoe hij Utopia 2019 ziet. Komt er alleen een verhaal over IK IK IK IK uit.
nopequote:Op zaterdag 29 december 2018 12:43 schreef An_0_Niem het volgende:
Geen tijd om terug te lezen.
Hoe is het afgelopen tussen Ger en Shel? Is het uit?
Frennie heeft zichzelf seksverslaafd genoemd.quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:37 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Waarom wordt zij trouwens seksverslaafd genoemd terwijl hij er ook niet vies van is? Hij wilde pas nog overdag ff een wipje maken omdat hij zio geil was. Altijd maar vrouwen beschimpen en mannen ontzien.
en? niemand zou toch daar stelen wat van hun allemaal is zou raar zijn ik heb op werk lief leed pot dat ik bang moet zijn dat mijn collegasquote:Op zaterdag 29 december 2018 12:35 schreef zodeju het volgende:
Zit net te kijken zie dat Tim geld uit de kist haalt om te betalen, laat kist open staan en gaat betalen en dan rechtstreeks naar het dansen toe in de loods.
Kist staat volgens mij nog onbeheerst......
Het zijn allemaal egoisten daar, zonder uitzondering.quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:44 schreef Injetta het volgende:
Ik verbaas me telkens weer hoe egocentrisch mensen kunnen zijn. Ze zijn zo het centrum van het universum dat het lijkt alsof alles om hen heen vaag is en alleen maar bestaat en beweegt door hen.
Dit dus.quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:48 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Frennie heeft zichzelf seksverslaafd genoemd.
snap die hele ophef erover niet laat mensen lekker doen waar ze zin in hebben..sex is nl gewoonquote:Op zaterdag 29 december 2018 12:37 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Mooi gesprokenquote:Op zaterdag 29 december 2018 12:44 schreef Injetta het volgende:
Ik verbaas me telkens weer hoe egocentrisch mensen kunnen zijn. Ze zijn zo het centrum van het universum dat het lijkt alsof alles om hen heen vaag is en alleen maar bestaat en beweegt door hen.
Nou beide happy en genieten van elkaar mooier bestaat toch nietquote:Op zaterdag 29 december 2018 12:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij had nog nooit zo'n geile vriendin gehad zei ie een paar dagen terug tegen haar
Nou das mooi voor haar en Tim geen geruzie over hoofdpijnquote:Op zaterdag 29 december 2018 12:49 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Dit dus.
En het blijkt te kloppen, geen Cos verzinsel
Beetje hypocriet in een natuurgebied.quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:33 schreef Jemoederniet het volgende:
Dat is nog een dure hobby, haardhout stoken.
Ze kunnen beter een olietank of zo ingraven waarmee ze de boel verwarmen.
Middag!quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:20 schreef Jemoederniet het volgende:
Ruim 5 liter sterke drank voor 8 personen.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nou das mooi voor haar en Tim geen geruzie over hoofdpijn
Héél lang, hoop ik.quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:34 schreef Injetta het volgende:
Hoe lang zal het duren voordat Billy kiekeboe ineens in het bed van Jessie opduikt?
Ze zei het zelf, maar in feite heeft ze gewoon een hoog libido zoals bijna alle jonge mensen hebben. Echte seksverslaafden willen wel 20 keer per dag een orgasme. Is echt een ernstige aandoening.quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:49 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Dit dus.
En het blijkt te kloppen, geen Cos verzinsel
Wat een ongelofelijke saaie dansleraar zeg. Geen sjeu bij....quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:52 schreef BloesBloes het volgende:
Die dansleraar praat als Adriaan maar dan wat langzamer. Zou hij ook vegan zijn?
Geloof je het zelfquote:Op zaterdag 29 december 2018 12:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Middag!
Het hoeft toch niet allemaal op?!
Hebben ze vanmorgen toch al gedaan om 9 uurquote:Op zaterdag 29 december 2018 12:53 schreef pollewop77 het volgende:
Het is 12: 52
Merel loopt naar His: wanneer gaan we de bespreking voor 13:00 doen?
Nee, want als ik het goed begrepen heb, was dat een streven, maar het mocht ook 600. Was niet helemaal duidelijk, omdat iedereen zich ermee bemoeide.quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:22 schreef Dotteke het volgende:
Adriaan tegen Joa
Je zou kijken voor 500/550 en nu heb je toch voor 600 gedaan ( vuurwerkbestellen)
I know, maar ja dat is wat Merel zeiquote:Op zaterdag 29 december 2018 12:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben ze vanmorgen toch al gedaan om 9 uur
Dat flikten de anderen die de finance deden ook regelmatig. Soort van ons ken ons-gevoel maar vergeten dat er jatters zitten daar.quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:35 schreef zodeju het volgende:
Zit net te kijken zie dat Tim geld uit de kist haalt om te betalen, laat kist open staan en gaat betalen en dan rechtstreeks naar het dansen toe in de loods.
Kist staat volgens mij nog onbeheerst......
Ja hoor. Ze doen maar lekker.quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
snap die hele ophef erover niet laat mensen lekker doen waar ze zin in hebben..sex is nl gewoon
600 was de afspraak Joa zou kijken of hij het voor 500/550 kon doenquote:Op zaterdag 29 december 2018 12:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, want als ik het goed begrepen heb, was dat een streven, maar het mocht ook 600. Was niet helemaal duidelijk.
quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die deed ik bewustff kijken wie er op gingen reageren
I know,quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:55 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
I know, maar ja dat is wat Merel zei
Precies dat... ze houdt er gewoon van en dat is normaal voor die leeftijd. Als ze echt sexverslaafd was, was ze er heel anders aan toe daar.quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:54 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ze zei het zelf, maar in feite heeft ze gewoon een hoog libido zoals bijna alle jonge mensen hebben. Echte seksverslaafden willen wel 20 keer per dag een orgasme. Is echt een ernstige aandoening.
Niet echt duidelijk, hij deed wat geheimzinnig en zei opeens er niet over te mogen praten. Er is hier in de COS toen verder gefantaseerd.quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ze heeft zichzelf sexverslaafd verklaard op de streams vandaar dat men er zo over bezig is.quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:56 schreef Injetta het volgende:
[..]
Precies dat... ze houdt er gewoon van en dat is normaal voor die leeftijd. Als ze echt sexverslaafd was, was ze er heel anders aan toe daar.
Dus jij bent zeker dat alles daar liefde en vrede is, dat niemand om elkaar dwars te zitten geld zou kunnen pakken.......waarom hebben Brenda en Merel dan muntjes achter gehouden waar ik het nut niet eens van in zou zien.....quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
en? niemand zou toch daar stelen wat van hun allemaal is zou raar zijn ik heb op werk lief leed pot dat ik bang moet zijn dat mijn collegas
Welnee, het is geen aangenomen werk en je krijgt er geen strafpunten voor. Een vergissing in dat en dit gekkenhuis is menselijk hoor.quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is wel stom, maar ben aan het tikken wat de ene zegt en zit ondertussen te luisteren wat de andere zegt en zo gooi ik de namen door elkaar (ben net shell gewoon een excuus voor me fouten zoeken)
Die dansjakker mot de tent nog uitquote:Op zaterdag 29 december 2018 12:57 schreef Dotteke het volgende:
Test 1 2 3
Laat het volk maar komen, ze komen dus eigenlijk niet naar een housewarming maar naar een silo markt
Wat zal ik lachen als ze geen geld mee naar binnen mochten nemen,
Dat je er uberhaupt mee bezig houdquote:Op zaterdag 29 december 2018 12:57 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Ze heeft zichzelf sexverslaafd verklaard op de streams vandaar dat men er zo over bezig is.
Vind er echt niets aan.quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:43 schreef An_0_Niem het volgende:
Geen tijd om terug te lezen.
Hoe is het afgelopen tussen Ger en Shel? Is het uit?
Ik geef gewoon antwoord, doe niet zo raar. Van mij mogen ze de hele dag sexen hoorquote:Op zaterdag 29 december 2018 12:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dat je er uberhaupt mee bezig houd
Was dat misschien omdat Sjon aan het hek geweest is las ik hier.quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:56 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Niet echt duidelijk, hij deed wat geheimzinnig en zei opeens er niet over te mogen praten. Er is hier in de COS toen verder gefantaseerd.
Ik ben al dankbaar en blij dat je het bijhoudtquote:Op zaterdag 29 december 2018 12:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat denk je hoe een presentator het doet, uit zijn hoofd?quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:59 schreef Jemoederniet het volgende:
Wat een natuurtalent die Gerrit, heeft een boekje nodig voor het presenteren.
[ afbeelding ]
quote:
Schrijf dan wat op je handenquote:Op zaterdag 29 december 2018 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat denk je hoe een presentator het doet, uit zijn hoofd?
Moet zelfs nog schoongemaakt worden.quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:02 schreef Jemoederniet het volgende:
Er is nog geen koffie. Thee is ook nog niet klaar.
[ afbeelding ]
Vanmorgen zei hij nog dat hij tot het boksgala bleefquote:Op zaterdag 29 december 2018 13:03 schreef Injetta het volgende:
Adriaan wordt depri van het financiele plaatje van Jessie. Hij denkt er hard over om zijn 24 uur aan te vragen.
Seksverslaafd heeft niks met de hoeveelheid seks te maken maar een middel om met negatieve gevoelens om te gaan. Net als drugs, drank edquote:Op zaterdag 29 december 2018 12:56 schreef Injetta het volgende:
[..]
Precies dat... ze houdt er gewoon van en dat is normaal voor die leeftijd. Als ze echt sexverslaafd was, was ze er heel anders aan toe daar.
Dat ben ik helemaal met je eens, de COS ontploft zodra het over seks gaat op de streams.quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
snap die hele ophef erover niet laat mensen lekker doen waar ze zin in hebben..sex is nl gewoon
Je hoort amper watquote:Op zaterdag 29 december 2018 13:05 schreef sjampoeh het volgende:
Ben vast spuit 4549584 maar oh my gaaawd![]()
![]()
![]()
https://www.utopiatv.nl/v(...)view/clip/2018-12-29
seks is normaal ja, maar niet on streamsquote:Op zaterdag 29 december 2018 13:07 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens, de COS ontploft zodra het over seks gaat op de streams.
Simpel kind ook.quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:53 schreef pollewop77 het volgende:
Het is 12: 52
Merel loopt naar His: wanneer gaan we de bespreking voor 13:00 doen?
Dat denk ik ook hoor, ze hebben daar wel overal een aandoening van lijkt het wel.quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:54 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Ze zei het zelf, maar in feite heeft ze gewoon een hoog libido zoals bijna alle jonge mensen hebben. Echte seksverslaafden willen wel 20 keer per dag een orgasme. Is echt een ernstige aandoening.
Dansen bij Jansen-type.quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:54 schreef Injetta het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke saaie dansleraar zeg. Geen sjeu bij....
Ik zeg:DOEN!quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:03 schreef Injetta het volgende:
Adriaan wordt depri van het financiele plaatje van Jessie. Hij denkt er hard over om zijn 24 uur aan te vragen.
Kinderprogammaquote:Op zaterdag 29 december 2018 13:08 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
seks is normaal ja, maar niet on streams
het is een kinderprogramma
quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hebben ze vanmorgen toch al gedaan om 9 uur
Ach joh, Adriaan heeft ff aandacht nodigquote:Op zaterdag 29 december 2018 13:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jessie overspeelt zijn hand, lijkt nu te gebeuren met Adriaan ....
die kijken toch niet s nachtsquote:Op zaterdag 29 december 2018 13:08 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
seks is normaal ja, maar niet on streams
het is een kinderprogramma
a3 loopt al dagen te zeiken en te zeuren.quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jessie overspeelt zijn hand, lijkt nu te gebeuren met Adriaan ....
Tuurlijk er moest eerst ff gedanst wordenquote:Op zaterdag 29 december 2018 13:12 schreef Harrison het volgende:
Tim ook lekker voorbereid. Nog niemand heeft wisselgeld. De munten staan nog niet bij de kassa, en blijken ook niet goed aangevuld te zijn.
klopt helemaalquote:Op zaterdag 29 december 2018 13:11 schreef Injetta het volgende:
Is Jessie ingehuurd om het zooitje te behoeden voor en faillissement? De groep lijkt dat opgefokte gedoe van Jessie niet echt te waarderen.
Echt hè!quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:13 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Tuurlijk er moest eerst ff gedanst worden
Shop ze.quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
fijne cos dag ik ga lekker winkelen
quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:13 schreef Koekiebakkie het volgende:
Gerrit tegen Lotus: Ik zie je bijna niet meer zonder boterham
daar stuurt hij wel op aanquote:Op zaterdag 29 december 2018 13:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Adriaan straks met de meerderheid gekozen, kan ie weer effe verder die loser ....
Volgens mij kwam John pas later aan het hek maar weet dat niet zeker.quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Was dat misschien omdat Sjon aan het hek geweest is las ik hier.
Dat wilde ik net typen, zo voorspelbaar en ook dat ie daar een opleving van krijgtquote:Op zaterdag 29 december 2018 13:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Adriaan straks met de meerderheid gekozen, kan ie weer effe verder die loser ....
Merelquote:Op zaterdag 29 december 2018 13:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Geen schuimpjes achter Timothy zou erg mooi zijn ....
Dat was met Mike zijn verjaardagquote:Op zaterdag 29 december 2018 13:15 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Volgens mij kwam John pas later aan het hek maar weet dat niet zeker.
Stiekem hoop ik het, maar denk toch wel dat het niet nodig is. Misschien verstopt Brandon dit keer ook wel het e.e.a. aan drank.quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:54 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Geloof je het zelf![]()
Dat gaat echt wel op hoor
eerder een stijve komkommer(veganistische lul)quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:15 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Dat wilde ik net typen, zo voorspelbaar en ook dat ie daar een opleving van krijgt
quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
600 was de afspraak Joa zou kijken of hij het voor 500/550 kon doen
En Merel staat te wachten tot het allemaal vanzelf komt.quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:02 schreef Jemoederniet het volgende:
Er is nog geen koffie. Thee is ook nog niet klaar.
[ afbeelding ]
Schreef al eerder dat het met haar deprsssie te maken zou kunnen hebben.quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:05 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Seksverslaafd heeft niks met de hoeveelheid seks te maken maar een middel om met negatieve gevoelens om te gaan. Net als drugs, drank ed
Het is ook wel met recht Utopia 2.0quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:17 schreef Dotteke het volgende:
Ha ha filmpje van Franny en Tim op de krant en het gelach van His en Merel die alles horen
[ afbeelding ]
Makkelijk dat de datum erbij staatquote:Op zaterdag 29 december 2018 13:17 schreef Dotteke het volgende:
Ha ha filmpje van Franny en Tim op de krant en het gelach van His en Merel die alles horen
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:17 schreef PoezeligDing het volgende:
Hand uit je zak als je presenteert, luie kaaslul.
En rot op met je 'Lieve mensen 'en ge -uh.
Klopt, de meesten daar eten van een bordje.quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:07 schreef Jemoederniet het volgende:
Adriaan trekt het niet meer. Hij wil naar huis. Er is niemand van zijn niveau.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:20 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Klopt, de meesten daar eten van een bordje.
Merel en Christel overdrijven ook vreselijk. Ze hadden die enkele kreun kunnen negeren maar vooral Merel blaast alles weer hevig op en bleef er de volgende dag maar over doorgaan. Miss camper Veerkamp herself.quote:
Wat is hier?quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:21 schreef pollewop77 het volgende:
Leon knuffelt alsof ie er jaren niet geweest is, terwijl hij er zondag nog was.
Heb het idee dat ie hier uit de buurt komt.
quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jammer dat je nooit meer RietietieRietietie hoort, dit was een mooi moment geweest .....
Leon is die man die iedereen om de hals vliegt??quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:21 schreef pollewop77 het volgende:
Leon knuffelt alsof ie er jaren niet geweest is, terwijl hij er zondag nog was.
Heb het idee dat ie hier uit de buurt komt.
Hij komt uit Limburg, maar bedoel uhm helemaal in het zuiden vlakbij de Duitse grensquote:Op zaterdag 29 december 2018 13:22 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Wat is hier?
Bij mijn weten komt Leon met openbaar vervoer uit Limburg kakken
Franny gaat een dansje doen, Lotus gaat haar nummertje zingenquote:Op zaterdag 29 december 2018 13:21 schreef sjampoeh het volgende:
en wat gaan ze doen op dit evenement ?
Dat wordt weer ruzie.quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:11 schreef Dotteke het volgende:
Bezoekers mogen kiezen wie hun de utopiaan van 2018 vinden, zij moeten achter de Utopiaan gaan staan
Uit de top 3 kiezen de Utopianen de Utopiaan van het jaar
Hiskequote:Op zaterdag 29 december 2018 13:23 schreef PoezeligDing het volgende:
Volgens mij zag ik 'die rooie' (kan niet op zijn naam komen) ook.
Wat rondlopen in die silo volgens mij.quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:21 schreef sjampoeh het volgende:
en wat gaan ze doen op dit evenement ?
Vandaar dat ze wilde gaan vloggen, hoeft ze verder niets te doen en is ze ook nog eens zélf steeds in beeld.quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:12 schreef sjampoeh het volgende:
de vliegende keep kutvogel merel gaat vloggen.. ipv helpen ofzo
Tot 16 uur, met verrassings element de Utopiaan van 2018 verkiezingquote:Op zaterdag 29 december 2018 13:24 schreef Jian het volgende:
wann gelul, hoe lang duurt dit nou weer ?
Ja, en dan horen ze eerste dat ze ongesteld is, er een prop closetpapier heeft ingestopt en zien ze dan volop neukenquote:
Das een dag uit het leven van Frennie iddquote:Op zaterdag 29 december 2018 13:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, en dan horen ze eerste dat ze ongesteld is, er een prop closetpapier heeft ingestopt en zien ze dan volop neuken
Jezus, dramaquote:Op zaterdag 29 december 2018 13:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tot 16 uur, met verrassings element de Utopiaan van 2018 verkiezing
quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, en dan horen ze eerste dat ze ongesteld is, er een prop closetpapier heeft ingestopt en zien ze dan volop neuken
Tegen Jessie: Je moet een tshirt maken met Jessie is back bitchesquote:Op zaterdag 29 december 2018 13:26 schreef Jemoederniet het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Mirjam is wel leuk om te zien.
Tim slaapt gewoon verder, zeker afgekeken van zijn grote voorbeeld Jessie.quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:17 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
hij propt hem toch in het andere gatquote:Op zaterdag 29 december 2018 13:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tussen nu en 16 uurquote:Op zaterdag 29 december 2018 13:27 schreef lorrie03 het volgende:
hoe laat gaan ze die verkieizng doen?
quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:28 schreef Jemoederniet het volgende:
Er roept iemand: normaal bij een housewarming is de koffie inbegrepen.
Ik snap de gedachte erachter niet hoor of het moet zijn beter een lelijke kerel dan een lelijk wijfquote:Op zaterdag 29 december 2018 13:26 schreef Jemoederniet het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Mirjam is wel leuk om te zien.
Niks doorgezet, ook niet zijn insektenhotels.quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:18 schreef Injetta het volgende:
Heeft die Adriaan eigenlijk dat zelf groente telen nog doorgezet? Hij keam binnen, zou een heel stuk grond vol gaan zetten met van alles en nog wat. Zijn ideaal was vooral zonder geld leven. Zelfvoorzienend. Alleen... ik heb hem niet echt dit soort dingen zien doen. Hij praat er alleen over.
quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:28 schreef Jemoederniet het volgende:
Het kan he, dat ze bijna altijd ongesteld is, ken er meer die dat hebben.quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:27 schreef sjampoeh het volgende:
[..]ze is erger dan bil
dat ongesteld zijn geloof ik ook niet zo, dan is ze het al weeeeken. zou ze niet denken als ik er een tampon in stop, word ik niet zwanger ofzo
Draaien ze misschien in shifts?quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:19 schreef Harrison het volgende:
Jessie: als dit 100 mensen zijn, dan waren er toch geen 1000 mensen op het terrein!
quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik snap de gedachte erachter niet hoor of het moet zijn beter een lelijke kerel dan een lelijk wijf
ok jammer dan ga ik het denk ik missenquote:Op zaterdag 29 december 2018 13:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tussen nu en 16 uur![]()
Maar de uitslag wie het echt geworden is morgen of overmorgen pas
Die is in de war met een begrafenisquote:Op zaterdag 29 december 2018 13:28 schreef Jemoederniet het volgende:
gffrquote:Op zaterdag 29 december 2018 13:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik snap de gedachte erachter niet hoor of het moet zijn beter een lelijke kerel dan een lelijk wijf
Hij propt hem overal in, maar als zij boven op ligt dan lijkt het me stug dat die in haar reet zitquote:Op zaterdag 29 december 2018 13:28 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
hij propt hem toch in het andere gat
quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:29 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Die is in de war met een begrafenis
quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij propt hem overal in, maar als zij boven op ligt dan lijkt het me stug dat die in haar reet zit
Ik ga der ook niet op wachten hoor, als het komt en ik ben er niet dan pech.......... nou ja pechquote:Op zaterdag 29 december 2018 13:29 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
ok jammer dan ga ik het denk ik missen
Weet niet eens dat John aan het hek is geweest.quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:15 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Volgens mij kwam John pas later aan het hek maar weet dat niet zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |