Je schat haar wel heel hoog in. Volgens mij denkt dit helemaal nietquote:Op zaterdag 29 december 2018 13:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het kan he, dat ze bijna altijd ongesteld is, ken er meer die dat hebben.
Ik heb echt geen idee wat die denkt, volgens mij maar een ding neuken, neuken, neuken
Mag wat kosten. Het is dan ook tot in de puntjes voorbereid.quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:30 schreef utopia2.0 het volgende:
Betalen voor een housewarming..............
quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je schat haar wel heel hoog in. Volgens mij denkt dit helemaal niet
[ afbeelding ]
Wat een bakkus heeft die nymph ook...........quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was gisteren in de uitzending te zien, had er hier ook niets over gelezenquote:Op zaterdag 29 december 2018 13:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Weet niet eens dat John aan het hek is geweest.
quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:32 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Mag wat kosten. Het is dan ook tot in de puntjes voorbereid.
quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En maar klagen die man,hij heeft toch zijn straatje ook alquote:Op zaterdag 29 december 2018 13:33 schreef Jemoederniet het volgende:
Ik hoorde daarnet Leon ook nog klagen dat hij nog steeds op de pollies wacht die hij had besteld.
Ow????quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was gisteren in de uitzending te zien, had er hier ook niets over gelezen
Je gaat naar utopia om dat te kunnen zeggen.Dan ben je echt hoofd droeftoeterquote:Op zaterdag 29 december 2018 13:34 schreef Yaksa het volgende:
Bezoeker tegen Timoteef: "Ik heb gehoord dat jij niet zo goed kunt rekenen".
quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:35 schreef Dotteke het volgende:
Mevr had haar haren laten vlechten maar die zaten zo strak dat ze er korsten van kreeg
[ afbeelding ]
Je bent sowieso een droeftoeter als je naar Utopia gaatquote:Op zaterdag 29 december 2018 13:35 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Je gaat naar utopia om dat te kunnen zeggen.Dan ben je echt hoofd droeftoeter
Ik dacht te horen om 1530, maar weet het niet zeker ...quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:27 schreef lorrie03 het volgende:
hoe laat gaan ze die verkieizng doen?
Bij Shelley?quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:35 schreef Dotteke het volgende:
Mevr had haar haren laten vlechten maar die zaten zo strak dat ze er korsten van kreeg
[ afbeelding ]
ik ga bijna nooit naar de kapper, maar moet je daar tegenwoordig muntjes ingooien per minuut ofzo?quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:37 schreef utopia2.0 het volgende:
Er loopt daar een kerel rond, die volgens mij de kapper niet geheel betaald heeft...........Linksachter is het kaal, maar de rechterkant zit nog haar............
De mensen die daar naartoe gaan verdienen het om uitgekleed te wordenquote:Op zaterdag 29 december 2018 13:38 schreef Dotteke het volgende:
Jemig en het schuim blijft maar kopen he, betaal je om naar een housewarming te komen moet je alles betalen
Lijkt het wel op...............quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:38 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik ga bijna nooit naar de kapper, maar moet je daar tegenwoordig muntjes ingooien per minuut ofzo?
quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:39 schreef sjampoeh het volgende:
4munten voor 2 choco met slagroom
8 euro
nee maar schijnbaar wel bij iemand die Shelly kent.quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:39 schreef Bramenstruik het volgende:
en ik zal ook even het tamponraadsel van Frutsel oplossen, die doet een tampon in dat ze niet de hele dag loopt te druipen met haar volgeblafte nogwat
Is erg in tegenwoordig, iedereen heeft hetzelfde kapsel.quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:37 schreef utopia2.0 het volgende:
Er loopt daar een kerel rond, die volgens mij de kapper niet geheel betaald heeft...........Linksachter is het kaal, maar de rechterkant zit nog haar............
Het is gewoon een vies kind..........Ik kan ook wel elke dag neuken, daar ben ik eerlijk in, maar dat kind slaat alles.....quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:39 schreef Bramenstruik het volgende:
en ik zal ook even het tamponraadsel van Frutsel oplossen, die doet een tampon in dat ze niet de hele dag loopt te druipen met haar volgeblafte nogwat
quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:39 schreef Bramenstruik het volgende:
Man wat een afzetters niet normaal dit.quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:39 schreef Jemoederniet het volgende:
4 euro voor chocomel met slagroom.
quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is erg in tegenwoordig, iedereen heeft hetzelfde kapsel.![]()
Die enge rooie d'r ook weer.
Hij dekt zich in voor een slechte kiek.quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:39 schreef Dotteke het volgende:
Ik zou niet wapperen m et de foto zegt Ger want dan gaan alle kleuren door elkaar heen
Te gek voor woorden dit,hoe draai ik een ander een poot uitquote:Op zaterdag 29 december 2018 13:40 schreef Dotteke het volgende:
Das een half bakkie, o dan krijg je er zo nog een zegt merel
een soort van Merel in de regenquote:Op zaterdag 29 december 2018 13:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij dekt zich in voor een slechte kiek.
Ja echt hequote:Op zaterdag 29 december 2018 13:43 schreef utopia2.0 het volgende:
Tristan was de eerste bezoeker, dat wil hij laten weten ook.........
Hoeft toch ook geen rommel te zijn?.............quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:45 schreef sjampoeh het volgende:
jes: t klinkt duur maar kijk naar de afwerking, tis geen rommel (hoody's)
ik quote wat hij zeiquote:Op zaterdag 29 december 2018 13:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hoeft toch ook geen rommel te zijn?.............
'verven'quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:47 schreef mazaru het volgende:
Ahh het blauwe oog van Tim opgehelderd.
Makaak heeft per ongeluk tijdens het verven met haar kwast in zijn oog geprikt
Was het niet andersom............quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:46 schreef Dotteke het volgende:
O franny en Tim waren aan het stoeien in het kippenhok en toen stak ze met de kwast in me oog
Ja velen zeggen ze waren 1.50quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:47 schreef sjampoeh het volgende:
iedereen verbaast dat de muntjes 2 euro zijn
goed bezig daar
Die steekt zijn kwast in iedere opening bij Fran, ook al is het een uitgangquote:Op zaterdag 29 december 2018 13:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Was het niet andersom............
Ik verbaas mij daar ook telkens om..............Geld toe zou ik moeten hebben...........quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:48 schreef Dotteke het volgende:
Echt he dat dat schuim zo graag ¤5,00 overheeft voor een foto met een utopiaan
quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die steekt zijn kwast in iedere opening bij Fran, ook al is het een uitgang
Dan zijn de echte diehardfans.quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:40 schreef Injetta het volgende:
Die evenementen zijn altijd saai om naar te kijken. Al die lege socio-talk en die mensen die tegen die Utooianen praten alsof ze al jaren vrienden zijn.
In een blikkiequote:Op zaterdag 29 december 2018 13:50 schreef mazaru het volgende:
Als haringen in een ton
[ afbeelding ]
Het gaat er ook niet om dat je elke dag seks wilt hebben maar eigenlijk meer om dat heel Nederland te laten zien en horen zonder schaamte.quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het is gewoon een vies kind..........Ik kan ook wel elke dag neuken, daar ben ik eerlijk in, maar dat kind slaat alles.....
quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:50 schreef Dotteke het volgende:
Ik zien oen elke dag zegt een schuimpje tegen Mike
Beter.quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Dan ben ik waarschijnlijk een uitzondering.............
Scherp...............Klopt.......quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het gaat er ook niet om dat je elke dag seks wilt hebben maar eigenlijk meer om dat heel Nederland te laten zien en horen zonder schaamte.
Geen idee niet meegekregenquote:Op zaterdag 29 december 2018 13:54 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Wie heeft besloten ze 2 euro te maken?
Je kan ook zo zeggen dat streamers blijven zitten om te kijken, die kiezen er ook zelf voorquote:Op zaterdag 29 december 2018 13:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het gaat er ook niet om dat je elke dag seks wilt hebben maar eigenlijk meer om dat heel Nederland te laten zien en horen zonder schaamte.
vorige week besloten door jessiequote:
quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan ook zo zeggen dat streamers blijven zitten om te kijken, die kiezen er ook zelf voor
Sommige zitten er ook gewoon op te wachten
Deze zeker:quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:53 schreef Jemoederniet het volgende:
Leon heeft 60 vuurpijlen voor oud en nieuw.
zegt Brandonquote:Op zaterdag 29 december 2018 13:55 schreef Dotteke het volgende:
En hier kwamen we binnen, hier stonden onze kisten. Ik kwam lachend binnen, zegt Brenda
Ik noemde mike ook twee keer verkeerd bij zijn naam. Mieke zegt Mike
Nee Tim, zegt Brandon. O tim, zegt Mike, schuimpjes lachen
[ afbeelding ]
Heb je niets anders te doen vandaagquote:
Dat hoorde ik ook iemand zeggen, volgen my tomoteefquote:Op zaterdag 29 december 2018 13:57 schreef utopia2.0 het volgende:
Hoorde ik nu net dat Jessie de frikandellen geteld heeft?......................
Om de omzet te tellen denk ikquote:Op zaterdag 29 december 2018 13:57 schreef utopia2.0 het volgende:
quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je niets anders te doen vandaag
Er zijn ook mensen die urenlang naar slapende mensen kunnen kijken. Geen idee wat daar de lol van isquote:Op zaterdag 29 december 2018 13:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan ook zo zeggen dat streamers blijven zitten om te kijken, die kiezen er ook zelf voor
Die narcist spoort echt niet............quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:58 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Om de omzet te tellen denk ik
Betaald door Leon...Toevallig..quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:58 schreef cobain1994 het volgende:
Nemen alvast een voorschot..
[ afbeelding ]
Daar krijg je dus die ellende lange ff topic posten vanquote:Op zaterdag 29 december 2018 13:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die urenlang naar slapende mensen kunnen kijken. Geen idee wat daar de lol van is
Maar wel fijn dat het gebeurt want als er dan onverwachts 's nachts iets gebeurt hebben we ooggetuigen
Er waren geen frikandellen meer zei Joa net. Er waren twee dozen binnen gekomen, dat is niet zo moeilijk tellenquote:Op zaterdag 29 december 2018 13:57 schreef utopia2.0 het volgende:
Vast wel, die is overal bijquote:Op zaterdag 29 december 2018 13:59 schreef spapaars het volgende:
Ze hebben ook een nieuwjaarsduik in de kikkervijver.
Zullen we dan ook Es weer zien?
Dus dat.........quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er waren geen frikandellen meer zei Joa net. Er waren twee dozen binnen gekomen, dat is niet zo moeilijk tellen
quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar krijg je dus die ellende lange ff topic posten van
Ondertussen hebben ze het over Adriaan, een unieke jongen en Mike is ongelooflijk trots op hem
Ja, zo gaat dat daar,quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:00 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Die Mike toch. De ene dag kotst hij hem uit en de andere dag is hij supertrots op hem
Hij zal wel 30 dozen hebben gezegdquote:Op zaterdag 29 december 2018 14:01 schreef Poesjuh het volgende:
Maar 30 frikandellen ingekocht zei Joa eerder. Das niet genoeg
Ja dat moest van jou zei Shell
Waarom staat de kassa niet gewoon bij de ingang binnen?quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:52 schreef Dotteke het volgende:
En daar staat Tim, de boekhouder van utopia. Eenzaam bij zijn kassa.
[ afbeelding ]
Doos met 20 frikandellen kost? ¤3,-quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:01 schreef Poesjuh het volgende:
Maar 30 frikandellen ingekocht zei Joa eerder. Das niet genoeg
Ja dat moest van jou zei Shell
Die zal wel lekker thuisblijven want die heeft echt wel een eigen adresje hoor.quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:53 schreef MariaElena2018 het volgende:
Hoop wel dat ze keesje in de gaten houden met oud en nieuw
Geloof ik meteen met domme Shelleyquote:Op zaterdag 29 december 2018 14:01 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Hij zal wel 30 dozen hebben gezegd
Wat een mongool is die Gerrit toch ook, als ie maar kan afschuivenquote:Op zaterdag 29 december 2018 14:02 schreef Poesjuh het volgende:
Bezoeker klaagt tegen Gerrit dat zn maoil verzork voor digitale pollie nog niet is beantwoord. Kerstdag gestuurd
Gerrit zegt, nog niet gelezen, is voortaan christels ding digi fotos zegt ie
Maar gelukkig is het nooit de schuld van Shelley volgens Shelleyquote:Op zaterdag 29 december 2018 14:03 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Geloof ik meteen met domme Shelley
Echt wat een slappe hap die Gerrit. Mail niet gelezen, schuift het af naar Christel. Hij is toch fotograaf, die zo nodig een mooie camera wilde? Nu loopt ie met de suffe pollie rond.quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:02 schreef Poesjuh het volgende:
Bezoeker klaagt tegen Gerrit dat zn maoil verzork voor digitale pollie nog niet is beantwoord. Kerstdag gestuurd
Oh echtt hihiquote:Op zaterdag 29 december 2018 14:04 schreef spapaars het volgende:
Zag vrouw van de beveiliging naar een bezoeker lopen, en die moest de inhoud van zijn tas laten zien.
Echt he pfff niet te doen dat kindquote:Op zaterdag 29 december 2018 14:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar gelukkig is het nooit de schuld van Shelley volgens Shelley
Tja dan mis je heel veel info over een evenement waar hij ook mee moet helpen. Maar ja, Mike staat al vanaf het begin boven de groepquote:Op zaterdag 29 december 2018 14:05 schreef Poesjuh het volgende:
Jess tegen His dat Mike al n paar vergaderingen niet aanwezig was...
Dat weet ik wel zeker, die zijn de schaamte ook allang voorbij.quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Brenda helemaal happy, hoeft zij niet te wassenquote:Op zaterdag 29 december 2018 14:07 schreef Dotteke het volgende:
Er waren twee vrouwen die bij Brenda zouden logeren, maar die wilde nu op de boot
en 50,- duurder voor een goede maaltijdquote:Op zaterdag 29 december 2018 14:07 schreef Poesjuh het volgende:
Neeee 1e reservering voor de boot is binnen
Waren eig Brenda's gasten maar toch liever de boot
#1 Jessieeequote:Op zaterdag 29 december 2018 14:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tja dan mis je heel veel info over een evenement waar hij ook mee moet helpen. Maar ja, Mike staat al vanaf het begin boven de groep
quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:57 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik begrijp dat nooit, ik hoef er niet naar te kijken hoor als ze gaan neuken en ga er zeker niet op zitten wachten.quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:07 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker, die zijn de schaamte ook allang voorbij.
quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:56 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
vorige week besloten door jessie
Maar Christel gaat toch over de digitale fotos?quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:03 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Wat een mongool is die Gerrit toch ook, als ie maar kan afschuiven
Shit mag Wyatt ook niet meerquote:Op zaterdag 29 december 2018 14:08 schreef Jemoederniet het volgende:
Het is dat Jessie de bnb alleen openstelt voor vrouwen tussen 21 en 40 jaar, anders had Leon vast ook wel willen slapen in de boot.
Als dat zo is blijft er geen vis meer in.quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:59 schreef spapaars het volgende:
Ze hebben ook een nieuwjaarsduik in de kikkervijver.
Zullen we dan ook Es weer zien?
Jaaa Gerrit vroeg gister al aan Joa om er een paar voor Gerrit te fiksen.quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:08 schreef Chea49 het volgende:
[..]Werd teveel privé genuttigd denk ik.
burlesquequote:Op zaterdag 29 december 2018 14:10 schreef Dotteke het volgende:
30 december komt ene brigitte bij hun langs, voor alleen reiskosten
Iets met dance
Je kunt ook te ver gaan vind ik....................Jessie overdrijft het een beetje...Zijn opdracht van de febo voert hij een beetje te overdreven uit.......quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:08 schreef Chea49 het volgende:
[..]Werd teveel privé genuttigd denk ik.
Mag lijen dat het flink vriest tijdens de Nieuwjaarsduik in Utopiaquote:Op zaterdag 29 december 2018 14:10 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Als dat zo is blijft er geen vis meer in.
moet ik ff googlen, nooit van gehoordquote:
Gekregen van Leonquote:Op zaterdag 29 december 2018 14:10 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Jaaa Gerrit vroeg gister al aan Joa om er een paar voor Gerrit te fiksen.
Ik zag Erik eten
Tim ook, broodje frikandel was 'gevallen'
De musketiers zijn weer lekker bezig voor zichzelff
Misschien is hij bezig met een inventarisatie. Het is het einde van het jaar.quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je kunt ook te ver gaan vind ik....................Jessie overdrijft het een beetje...Zijn opdracht van de febo voert hij een beetje te overdreven uit.......
Gevonden en afgekeurdquote:Op zaterdag 29 december 2018 14:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
moet ik ff googlen, nooit van gehoord
Adriaan, wat moet ik met die spin, gewoon laten lopen? ,vraagt Jessie
Hij beweegt in ieder geval nogquote:Op zaterdag 29 december 2018 14:12 schreef spapaars het volgende:
Jessie heeft het weer druk met delegeren.
quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lady marmalade... die topless shows in parijs met stickers op de tepelsquote:Op zaterdag 29 december 2018 14:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij mag van mij dat zooitje wel aanpakken, maar dan gedoseerd zeg maar...........quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien is hij bezig met een inventarisatie. Het is het einde van het jaar.
Als hij het echt goed aan wil pakken dan is een inventarisatie aan het einde van het jaar best een goed plan vind ikquote:Op zaterdag 29 december 2018 14:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij mag van mij dat zooitje wel aanpakken, maar dan gedoseerd zeg maar...........
Klonk niet echt als een vriendelijk verzoekquote:Op zaterdag 29 december 2018 14:14 schreef Koekiebakkie het volgende:
Hiske: Mannen jullie moeten bij de rondleiding aansluiten of bij de silo in de rij staan
quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als hij het echt goed aan wil pakken dan is een inventarisatie aan het einde van het jaar best een goed plan vind ik
Ze is meestal wel vrolijk maar dat smerige roddelen vind ik niet oké, zélf verhalen compleet uit haar duim zeggen kan echt niet. Bovendien doet ze geen ene donder daar, net als anderen overigens. Heb niks met haar en zal dat ook niet krijgen. Ken dat soort meiden wel.quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:59 schreef Poesjuh het volgende:
Die Merel...
Ze doet geen reet, ja armbandjes en vloggen. Roddelkoninging ten top. Maar ik vind haar ergens wel gezellig daar, ik irriteer me steeds minder aan haar
Ze gaat nu op de pollie met schuim
quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:16 schreef utopia2.0 het volgende:
Dat Limburgse accent van die man bij Tim....................
Niet allemaal beginnen te mopperen de Limburgers onder ons......
Wauw..quote:
nee joh groot gelijk, ik vind dat ze Leon moeten verbieden om op stream of tv te komen. En ja ben Limburgsquote:Op zaterdag 29 december 2018 14:16 schreef utopia2.0 het volgende:
Dat Limburgse accent van die man bij Tim....................
Niet allemaal beginnen te mopperen de Limburgers onder ons......
Echt he irritant, sponsort alle bewoners voor tv moment pff opzoutennquote:Op zaterdag 29 december 2018 14:17 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
nee joh groot gelijk, ik vind dat ze Leon moeten verbieden om op stream of tv te komen. En ja ben Limburgs
quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:17 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
nee joh groot gelijk, ik vind dat ze Leon moeten verbieden om op stream of tv te komen. En ja ben Limburgs
quote:
Yepquote:Op zaterdag 29 december 2018 14:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Was dat Leon.................
En dáár moet de klant het dus maar mee doen. In mijn tijd gingen we dat metéén uitzoeken.quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:02 schreef Poesjuh het volgende:
Bezoeker klaagt tegen Gerrit dat zn mail verzoek voor digitale pollie nog niet is beantwoord. Kerstdag gestuurd
Ze is wél zuinig.quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:03 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Geloof ik meteen met domme Shelley
oh ja dat zal vast welquote:Op zaterdag 29 december 2018 14:03 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Die zal wel lekker thuisblijven want die heeft echt wel een eigen adresje hoor.
Sta je ook voor schut zeg, maar wél goed dat er een beetje wordt opgelet.quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:04 schreef spapaars het volgende:
Zag vrouw van de beveiliging naar een bezoeker lopen, en die moest de inhoud van zijn tas laten zien.
als het zo zou zijn gaat niemand dat hier nog melden want je bent achterlijk dom idioot een schuimpje en nog tig verwensingen.quote:
Ik zou dat nu ook nog meteen doenquote:Op zaterdag 29 december 2018 14:20 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En dáár moet de klant het dus maar mee doen. In mijn tijd gingen we dat metéén uitzoeken.
quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:23 schreef Jemoederniet het volgende:
Brandon stoere bouwverhalen vertellen.
Echt hequote:Op zaterdag 29 december 2018 14:23 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
als het zo zou zijn gaat niemand dat hier nog melden want je bent achterlijk dom idioot een schuimpje en nog tig verwensingen.
ik ga een keer onderdekoffer als übersguim - ben hard aan het sparen voor muntjes want wil alles kopen daarquote:Op zaterdag 29 december 2018 14:23 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
als het zo zou zijn gaat niemand dat hier nog melden want je bent achterlijk dom idioot een schuimpje en nog tig verwensingen.
Laat hij het maar bewijzen met streamfilmpjes.quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:23 schreef Jemoederniet het volgende:
Brandon stoere bouwverhalen vertellen.
Een kip hahahaquote:Op zaterdag 29 december 2018 14:25 schreef utopia2.0 het volgende:
Tristan is erg trots dat er een kip naar hem vernoemd is..![]()
En de hamburgers mogen elk minuut gegeten worden.......quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je kunt ook te ver gaan vind ik....................Jessie overdrijft het een beetje...Zijn opdracht van de febo voert hij een beetje te overdreven uit.......
Als Tristan er niet was geweest dan was utopia al lang opgeheven.quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:25 schreef pollewop77 het volgende:
Frennie heeft een heel ongemakkelijk gesprek met een bezoeker over de streams. Weet niet waar het over ging. Maar gelukkig kwam Tristan hun eerste bezoeker erbij
En hij vertelt het eerlijk tegen Hipske.quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:26 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Jessie staat in de boodschappen te graaien.
Pakkie shag, 2 pakies vloei
Hij vertelt dit meteen eerlijk aan Hiske, dat hij zijn shag pakjes veilig heeft gesteldquote:Op zaterdag 29 december 2018 14:26 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Jessie staat in de boodschappen te graaien.
Pakkie shag, 2 pakies vloei
Zo heb ik jou nog nooit genoemd.Ik vind het altijd leuk te lezen hoe je het daar vindt.quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:23 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:27 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
En hij vertelt het eerder tegen Hipske.
Dat dan weer wel.
(moest ik er ff bij zeggen , anders denkt iedereen dat ik een grondstoffelijke stoephekel aan die pus lul heb)
dm me maar voor je ervaringen!quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:25 schreef Giggio het volgende:
[..]
ik ga een keer onderdekoffer als übersguim - ben hard aan het sparen voor muntjes want wil alles kopen daar![]()
wacht alleen op een evenement met mooi weer
Ik heb nog nooit iets lelijks over een cosser gelezen.quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:23 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:26 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Een kip hahaha
Ik wil hem weleens horen als die roofvogel hem gepakt heeft
¤30quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:29 schreef pollewop77 het volgende:
Hiske rekent ff in haar huisje af
Pas zei Jessie nog dat het geen verplichting moest zijn.quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:05 schreef Poesjuh het volgende:
Jess tegen His dat Mike al n paar vergaderingen niet aanwezig was...
quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zo heb ik jou nog nooit genoemd.Ik vind het altijd leuk te lezen hoe je het daar vindt.
Miss omdat de inwoners dan vragen hoe zij aan die kalender komt?quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:30 schreef zodeju het volgende:
Mevr. moet 30euro afrekenen bij Hiske maar ze mag niet alle handtekeningen vragen anders krijgt Hiske trammelant......
Sarcasme is hem eigen.quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:07 schreef Poesjuh het volgende:
Neeee 1e reservering voor de boot is binnen
Waren eig Brenda's gasten maar toch liever de boot
Dit vertelt Jess heel enthousiast aan Brenda haha
Overdrijven is ook een kunst?.................Een ieder moet zelf weten of ze gaan of niet.......Neem alles eens niet zo serieus.............quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:23 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Bezoeker vroeg de prijs en Tim zei: 4 euro durven ze ervoor te vragen...quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:31 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Klein bekertje chocomel 4 euro, afzetters![]()
[ afbeelding ]
Dat dus............Zelfs jij bent er geweest en we hebben je niets toegewenst....Onvoorstelbaar, dat dan wel weer natuurlijk.......quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets lelijks over een cosser gelezen.
Echt he...........quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:31 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Klein bekertje chocomel 4 euro, afzetters![]()
[ afbeelding ]
maar wel over de mensen die daar rondlopen of iets bestellen. Dan voel ik mij zeer zeker aangesproken, al ben ik ook een fanatieke cosser.quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:29 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets lelijks over een cosser gelezen.
Hahaha, ik had ook heel wat verwachtquote:Op zaterdag 29 december 2018 14:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat dus............Zelfs jij bent er geweest en we hebben je niets toegewenst....Onvoorstelbaar, dat dan wel weer natuurlijk.......
Jan Klaassen zonder Katrien.quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:09 schreef Bramenstruik het volgende:
die Brandon, zoo ongemakkelijk, tis echt alsof ie een poppenkastvoorstelling geeft, hallo mensen
quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:33 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
maar wel over de mensen die daar rondlopen of iets bestellen. Dan voel ik mij zeer zeker aangesproken, al ben ik ook een fanatieke cosser.
Zo gaat dat ook als je op een terras zit met mooi weer...Het is maar goed dat we dan alles niet meekrijgen........quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:33 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
maar wel over de mensen die daar rondlopen of iets bestellen. Dan voel ik mij zeer zeker aangesproken, al ben ik ook een fanatieke cosser.
absoluut,quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst?.................Een ieder moet zelf weten of ze gaan of niet.......Neem alles eens niet zo serieus.............
quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:33 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hahaha, ik had ook heel wat verwacht![]()
Dat hoeft zeker niet en van sommige cossers heb ik toch liever, dat hij/zij het zegt dan iemand bij zijn/haar volle verstand.quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:33 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Komt een duik alleen wat harder aan.quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:11 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Mag lijen dat het flink vriest tijdens de Nieuwjaarsduik in Utopia
ik zit hier met eenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Beetje klassieke nachtclub dans.quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan niet wachten hihiquote:Op zaterdag 29 december 2018 14:35 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Komt een duik alleen wat harder aan.
En hoeveel munten kost dit hoopje bakmeel?..............quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Grote pan met een beetje pannenkoek.
1 munt dus 2 euroquote:Op zaterdag 29 december 2018 14:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En hoeveel munten kost dit hoopje bakmeel?..............
Hebben ze dat zelf bedacht.......??quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar wat een bullshit om de Utopiaan van het jaar verkiezing door deze
65 schuimpjes mede te laten bepalen ...
Echt he en dan kiezen ze uit de laatste 3 zelf hahaha wordt niks, is sowieso adriaan of mikequote:Op zaterdag 29 december 2018 14:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar wat een bullshit om de Utopiaan van het jaar verkiezing door deze
65 schuimpjes mede te laten bepalen ...
Merel kwam er eerder vanmiddag mee, ze mogen achter hun favoriet gaan staanquote:
Geweldigquote:Op zaterdag 29 december 2018 14:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Tegeltje van gisteren,met dank aan DGK_Tegengas.
Vorige week probeerde ze er 50 euro voor te vragen.quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:42 schreef PoezeligDing het volgende:
Die bekliederde platen ¤30,- per stuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |