23 tot en met 45.quote:
Wordt jij nog toegelaten?quote:
Ik ben te jong.quote:
Oh ik dacht t/m 40quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Patrick Swayze, zooo wat zag ik die graag!!!!!quote:Op vrijdag 28 december 2018 22:02 schreef FOKoffieleut het volgende:
Erik: hoe heet ie van Dirty Dancing, die overleden is...lig op mijn tong
Joa roddelt niet. Hij probeert Lotus duidelijk te maken dat ze beter anders naar Jessie kan gaan kijken , want nu is het alleen maar negativiteit. Maar dan in andere bewoording.quote:Op vrijdag 28 december 2018 22:23 schreef MacDeMarco het volgende:
Lotus en Joa aan het roddelen over Jessie.
Die kleding waar zij in rond sjokt zou ik nog niet in huis dragen met de luiken dicht.quote:Op vrijdag 28 december 2018 22:24 schreef MacDeMarco het volgende:
Merel: Ik ga niet in mijn normale kleding slapen natuurlijk, dat lijkt mij logisch.
Heeft Merel normale kleding?
Ok, vraag mij af of Lotus dat gaat lukken...quote:Op vrijdag 28 december 2018 22:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Joa roddelt niet. Hij probeert Lotus duidelijk te maken dat ze beter anders naar Jessie kan gaan kijken , want nu is het alleen maar negativiteit. Maar dan in andere bewoording.
Moet nog een verrassing blijven dat de vlinder de B&B gaat boekenquote:Op vrijdag 28 december 2018 22:26 schreef Mjelleke het volgende:
Jessie was een beetje verliefd geworden op een Oostenrijks meisje op vakantie. En later zag die de stewardess op de terugvlucht ook wel zitten. Over Billy hoor je hem niets zeggen
Joa is juist heel netjesquote:Op vrijdag 28 december 2018 22:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Joa roddelt niet. Hij probeert Lotus duidelijk te maken dat ze beter anders naar Jessie kan gaan kijken , want nu is het alleen maar negativiteit. Maar dan in andere bewoording.
of de ex van Mikequote:Op vrijdag 28 december 2018 22:27 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Moet nog een verrassing blijven dat de vlinder de B&B gaat boeken
Zie ik ook nog wel gebeuren #kiekeboequote:Op vrijdag 28 december 2018 22:27 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Billy en Romy zou mij inderdaad niets verbazen ....quote:Op vrijdag 28 december 2018 22:27 schreef MacDeMarco het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |