23 tot en met 45.quote:
Wordt jij nog toegelaten?quote:
Ik ben te jong.quote:
Oh ik dacht t/m 40quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Patrick Swayze, zooo wat zag ik die graag!!!!!quote:Op vrijdag 28 december 2018 22:02 schreef FOKoffieleut het volgende:
Erik: hoe heet ie van Dirty Dancing, die overleden is...lig op mijn tong
Joa roddelt niet. Hij probeert Lotus duidelijk te maken dat ze beter anders naar Jessie kan gaan kijken , want nu is het alleen maar negativiteit. Maar dan in andere bewoording.quote:Op vrijdag 28 december 2018 22:23 schreef MacDeMarco het volgende:
Lotus en Joa aan het roddelen over Jessie.
Die kleding waar zij in rond sjokt zou ik nog niet in huis dragen met de luiken dicht.quote:Op vrijdag 28 december 2018 22:24 schreef MacDeMarco het volgende:
Merel: Ik ga niet in mijn normale kleding slapen natuurlijk, dat lijkt mij logisch.
Heeft Merel normale kleding?
Ok, vraag mij af of Lotus dat gaat lukken...quote:Op vrijdag 28 december 2018 22:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Joa roddelt niet. Hij probeert Lotus duidelijk te maken dat ze beter anders naar Jessie kan gaan kijken , want nu is het alleen maar negativiteit. Maar dan in andere bewoording.
Moet nog een verrassing blijven dat de vlinder de B&B gaat boekenquote:Op vrijdag 28 december 2018 22:26 schreef Mjelleke het volgende:
Jessie was een beetje verliefd geworden op een Oostenrijks meisje op vakantie. En later zag die de stewardess op de terugvlucht ook wel zitten. Over Billy hoor je hem niets zeggen
Joa is juist heel netjesquote:Op vrijdag 28 december 2018 22:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Joa roddelt niet. Hij probeert Lotus duidelijk te maken dat ze beter anders naar Jessie kan gaan kijken , want nu is het alleen maar negativiteit. Maar dan in andere bewoording.
of de ex van Mikequote:Op vrijdag 28 december 2018 22:27 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Moet nog een verrassing blijven dat de vlinder de B&B gaat boeken
Zie ik ook nog wel gebeuren #kiekeboequote:Op vrijdag 28 december 2018 22:27 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Billy en Romy zou mij inderdaad niets verbazen ....quote:Op vrijdag 28 december 2018 22:27 schreef MacDeMarco het volgende:
Dat kan ik mij voorstellen, die Bil is een soort van opblaaspop die je uit de kast trekt wanneer nodig.quote:Op vrijdag 28 december 2018 22:26 schreef Mjelleke het volgende:
Jessie was een beetje verliefd geworden op een Oostenrijks meisje op vakantie. En later zag die de stewardess op de terugvlucht ook wel zitten. Over Billy hoor je hem niets zeggen
Kan ik me niet voorstellenquote:Op vrijdag 28 december 2018 22:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Billy en Romy zou mij inderdaad niets verbazen ....
Nou, dát zal een keer fucking tijd worden... Lootje geilt meik al 2½ maand op, ze neukt 'm eindelijk.. dus laat die Ex maar komen nuquote:
Ik weet niet precies hoe het tussen die twee zit. Wil zij Mike terug?quote:
Ik dacht van nietquote:Op vrijdag 28 december 2018 22:33 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe het tussen die twee zit. Wil zij Mike terug?
Tim en vieze Frannie?quote:Op vrijdag 28 december 2018 22:34 schreef mazaru het volgende:
Iemand gilde 'RAT'
Merel en Christel liggen in een deuk.
Christel: Het is klaar, de rust is wedergekeerd
Christel: Ohhh His wij stonden daar net echt een gehijg! Gewoon genant! Keihard EHHHH UHHHH UHHHHH ongelooflijk! Een gekreun.. een gekreun!!! Hem hoor je niet
lolquote:Op vrijdag 28 december 2018 22:34 schreef mazaru het volgende:
Iemand gilde 'RAT'
Merel en Christel liggen in een deuk.
Christel: Het is klaar, de rust is wedergekeerd
Christel: Ohhh His wij stonden daar net echt een gehijg! Gewoon genant! Keihard EHHHH UHHHH UHHHHH ongelooflijk! Een gekreun.. een gekreun!!! Hem hoor je niet
Lotus zit nog bij Joa in de yurt.quote:Op vrijdag 28 december 2018 22:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat moet haast wel. Of Mike en Lotus
hiske en christel jaloers op een vrouw de wel sex durft te hebben.quote:Op vrijdag 28 december 2018 22:35 schreef MacDeMarco het volgende:
Over Tim en Franny denk ik
Hiske: Meisje is naïef, heel naïef
Chris: *doet een kreunende franny na*
Ik denk niet dat dat moeilijk was om te horen.quote:Op vrijdag 28 december 2018 22:35 schreef onpartijdigert het volgende:
[..]
lol
en v/d week nog klagen over afluisteren
Dan zal het wel weer vunzig makaakje en Co zijnquote:Op vrijdag 28 december 2018 22:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Lotus zit nog bij Joa in de yurt.
Frannie en Tim zag ik eerder in bed liggen.
ik hoorde niets.quote:Op vrijdag 28 december 2018 22:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat moeilijk was om te horen.
Ik las serieus 'jaloers op een vrouw die schurft heeft'quote:Op vrijdag 28 december 2018 22:36 schreef onpartijdigert het volgende:
[..]
hiske en christel jaloers op een vrouw de wel sex durft te hebben.
wat heb je in je koffie dan?quote:Op vrijdag 28 december 2018 22:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik las serieus 'jaloers op een vrouw die schurft heeft'
Dat heeft Jessie al een paar keer geprobeerdquote:Op vrijdag 28 december 2018 22:39 schreef PoezeligDing het volgende:
Joa adviseert Lotus een keer rustig met Jessie te gaan praten.
ja en daarvoor met een meerderjarige vlinderquote:Op vrijdag 28 december 2018 22:41 schreef Setje72 het volgende:
Die Jessie had toch in 1 een relatie met een minderjarig model ofzo?
demi2 of zoquote:Op vrijdag 28 december 2018 22:41 schreef Setje72 het volgende:
Wat? Pedo ook nogquote:Op vrijdag 28 december 2018 22:41 schreef Setje72 het volgende:
Ik vind hem best vaak verstandige taal uit slaan en (goed) bemiddelen, sowieso doorziet hij echt alles en iedereen heel goed. Het is gewoon jammer dat hij zich met Tim en Gerrit in laat want het is echt geen verkeerde jongenquote:Op vrijdag 28 december 2018 22:42 schreef Jian het volgende:
Apart mannetje blijft het die Joa, het ene moment denkt je dat het slechts een vervelende stoker is en volgende moment verbaast ie je met een gesprek als dit waarin ie louter verstandige taal uitslaat.
De bedoeling was om in een goed blaadje komen bij Adriaan, zodat hij niet op haar stemt.quote:Op vrijdag 28 december 2018 21:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Tim zijn goede voornemen: Ziekelijk veel fouten maken zodat hij kan blijven leren.
Franny wil de 1ste week van het nieuwe jaar Vegan worden.
Met een fles bier in zijn hand.quote:Op vrijdag 28 december 2018 22:56 schreef PoezeligDing het volgende:
Uitgeneukte Tim is op zoek naar chips.
jaquote:Op vrijdag 28 december 2018 22:58 schreef Jemoederniet het volgende:
Zei Frennie nou: tampon erin douwen?
En ze liep met een elektrische tandenborstel uit de plee.quote:
tjonge, het volgende pubertje in de cos ?quote:Op vrijdag 28 december 2018 22:57 schreef fladdie het volgende:
de gil geit lotus vangt bot haha Mike slaapt , de stoephoer
Was dat niet het propje toiletpapier met de oude tampon?quote:Op vrijdag 28 december 2018 22:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En ze liep met een elektrische tandenborstel uit de plee.
Nee joh, heel verlegen , onzeker meisje. Ongemanierd, dat wel.quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:00 schreef MacDeMarco het volgende:
Franny is is tot op heden de meest schaamteloze bewoner van heel utopia
Werkt niet bij mij. Bij anderen wel?quote:Op vrijdag 28 december 2018 22:45 schreef pecla het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/profile.php?id=100005468115166
echt.. hoelang is dat wijf ongesteldquote:Op vrijdag 28 december 2018 22:58 schreef yvondenise het volgende:
Oh Franny heeft een tampon in zegt ze net.
Ze ziet er uit alsof ze altijd een bloedneus heeft. Waar propt ze die tampon eigenlijk?quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:01 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
echt.. hoelang is dat wijf ongesteld
Altijd maar weer die drumbandsquote:Op vrijdag 28 december 2018 23:02 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze gaan kijken voor een applausmeter. Afrikaanse drumband.![]()
Oh, het moet wel een beetje ruig karakter hebben. Zeg maar.
Zoewarte moean voor Chris.quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:03 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Altijd maar weer die drumbands
ik hoop in dr puniquote:Op vrijdag 28 december 2018 23:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze ziet er uit alsof ze altijd een bloedneus heeft. Waar propt ze die tampon eigenlijk?
Ze heeft genoeg aan Erikquote:
En dat wil wat zeggen na Billyquote:Op vrijdag 28 december 2018 23:00 schreef MacDeMarco het volgende:
Franny is is tot op heden de meest schaamteloze bewoner van heel utopia
Gaat gewoon weer een twist worden. Allemaal herhaling van Uto 1.quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:05 schreef Yaksa het volgende:
Het kan dus geen wedstrijd worden omdat Gerrit te weinig trainingen heeft gehad.
Shelley wil dat Gerrit het uitmaakt, hij moet het zeggen.quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:05 schreef Angelique61 het volgende:
Praten ze ook al niet meer met elkaar, wist niet dat ze bonje hadden Geer en Shel
Heeft ze dat zo gezegd of is dat een aanname?quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:07 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Shelley wil dat Gerrit het uitmaakt, hij moet het zeggen.
Het gaat gewoon door, maar in een andere vorm.quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:08 schreef Jemoederniet het volgende:
Boksgala volgende maand kan waarschijnlijk niet doorgaan. Dit was wel te voorspellen. Niemand die het evenement serieus neemt, behalve Adje.
Wel kunnen ze een paar bokstechnieken leren om te laten zien. Maar voor officiële wedstrijden moet Gerrit 10 trainingen hebben gehad, en hij heeft er pas 2 gedaan. Er wordt te weinig getraind, dat geldt ook voor Brenda, Chris, His enz die ook de ring in willen.
In uto1 was het het allemaal nèt niet.quote:Op vrijdag 28 december 2018 23:08 schreef Jemoederniet het volgende:
Boksgala volgende maand kan waarschijnlijk niet doorgaan. Dit was wel te voorspellen. Niemand die het evenement serieus neemt, behalve Adje.
Wel kunnen ze een paar bokstechnieken leren om te laten zien. Maar voor officiële wedstrijden moet Gerrit 10 trainingen hebben gehad, en hij heeft er pas 2 gedaan. Er wordt te weinig getraind, dat geldt ook voor Brenda, Chris, His enz die ook de ring in willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |