Behalve Black Friday zou ik niets standaards weten.quote:Op woensdag 3 juli 2019 23:30 schreef ViviRAWRS het volgende:
Zijn er nog ergens kortingsacties gaande of in aantocht? Wil graag binnenkort een Wompat Pre-School in huis halen.Als er ergens eentje tweedehands te koop staat, hoor ik het ook graag. (Marktplaats houd ik al in de gaten, en op DDM staat ook niks voor zover ik kan zien.)
Ah, dat komt te laat. We gaan in september de bergen in (o.a. Oostenrijk), en in oktober hebben we een citytrip (Londen), dus dan kunnen we echt niet zonder.quote:Op donderdag 4 juli 2019 06:58 schreef MevrouwCactus het volgende:
Behalve Black Friday zou ik niets standaards weten.
Er staat er 1 te koop via facebook marketplace, had je die al gezien?quote:Op woensdag 3 juli 2019 23:30 schreef ViviRAWRS het volgende:
Zijn er nog ergens kortingsacties gaande of in aantocht? Wil graag binnenkort een Wompat Pre-School in huis halen.Als er ergens eentje tweedehands te koop staat, hoor ik het ook graag. (Marktplaats houd ik al in de gaten, en op DDM staat ook niks voor zover ik kan zien.)
Ja die was mij al getipt, maar ik vind de vraagprijs veel te hoog voor tweedehands (20 euro onder de nieuwprijs). Dan bestel ik liever een nieuwe met een kleur naar wens.quote:Op donderdag 4 juli 2019 12:06 schreef hetzusjevan het volgende:
Er staat er 1 te koop via facebook marketplace, had je die al gezien?
Ik had het in de folder gezien, niet verkeerd lijkt me! Alleen vanaf 2,5 kilo lijkt me ietsje enthousiastquote:Op donderdag 4 juli 2019 21:23 schreef Mariposas het volgende:
Hebben jullie dit gezien? Hema verkoopt nu ook een draagzak (althans, is volgens mij nu helemaal uitverkocht)!
https://www.hema.nl/baby/(...)ipaard-33590980.html
Is wel gewoon prima. Het is geen fleecedeken, maar een dun laagje.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 12:05 schreef Morretje het volgende:
Ik had m in de folder zien staan. Kan t nu op de website niet vinden maar dacht onthouden te hebben dat er fleece in zat.. Lijkt me niet fijn als dat zo is.
Wel top van de Hema overigens.
Fleece voering ja, lijkt me inderdaad erg broeierig. Ik zou ‘m best wel eens willen zien en proberen. Iemand ‘m in de winkel gezien?quote:Op vrijdag 5 juli 2019 12:05 schreef Morretje het volgende:
Ik had m in de folder zien staan. Kan t nu op de website niet vinden maar dacht onthouden te hebben dat er fleece in zat.. Lijkt me niet fijn als dat zo is.
Wel top van de Hema overigens.
Maar waar zit dat dan? In het rugpand of de banden? En waarom? Alles wat voor babies aan stoffen gebruikt wordt mort ademend zijn en je wordt bijna doodgegooid met waarschuwingen over warmtestuwing, dan lijkt me fleece in een babydrager niet de meest handige keuze.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 12:46 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Is wel gewoon prima. Het is geen fleecedeken, maar een dun laagje.
In het rugpand. De voering is gelukkig uitneembaar, lees ik.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 23:32 schreef Morretje het volgende:
[..]
Maar waar zit dat dan? In het rugpand of de banden? En waarom? Alles wat voor babies aan stoffen gebruikt wordt mort ademend zijn en je wordt bijna doodgegooid met waarschuwingen over warmtestuwing, dan lijkt me fleece in een babydrager niet de meest handige keuze.
Dit laagje is dus wel ademend. Je moet er niet mee dragen met 35 graden, maar op de normale Nederlandse weerdag zou je ‘m gewoon kunnen gebruiken volgens verschillende consulenten.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 23:32 schreef Morretje het volgende:
[..]
Maar waar zit dat dan? In het rugpand of de banden? En waarom? Alles wat voor babies aan stoffen gebruikt wordt mort ademend zijn en je wordt bijna doodgegooid met waarschuwingen over warmtestuwing, dan lijkt me fleece in een babydrager niet de meest handige keuze.
Qua prijs minstens heel aantrekkelijk om te proberen te dragen.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 00:46 schreef pinquit het volgende:
Ik vind 'm ook helemaal niet lelijk, leuk juisten helemaal top van Hema, zo wordt het allemaal een stuk meer bekend en laagdrempelig om ergonomisch te dragen
Onze Wompat ook!quote:Op zaterdag 6 juli 2019 11:54 schreef Elleska het volgende:
ik zit te wachten op de bezorger. Ringsling is onderweg![]()
Aha. Ik wist niet eens dat dat kon, ademend fleece. Fijn dat er al meerdere consulenten naar gekeken hebben.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 09:05 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Dit laagje is dus wel ademend. Je moet er niet mee dragen met 35 graden, maar op de normale Nederlandse weerdag zou je ‘m gewoon kunnen gebruiken volgens verschillende consulenten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |