SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ J & S
quote:Op dinsdag 12 februari 2019 15:14 schreef klaprooss het volgende:
We mogen weer![]()
Heerlijk weer zo’n slapende mini!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ohjaaaa! Thnxquote:Op dinsdag 12 februari 2019 15:21 schreef Lemijn het volgende:
!
ps je mag je ondertitel uitbreiden.
Dat klinkt alsof hij nog net goed past en je op zoek kunt naar een mooie (Tula) toddler dragerquote:Op zaterdag 16 februari 2019 09:13 schreef Elleska het volgende:
Wanneer is een draagzak eigenlijk te klein?
Heb de Tula FTG. De breedte geeft op de grootste stand met nog net knie tot knie ondersteuning, Rugpand staat op het grootst en de schouders steken er net bovenuit.
je kunt er nog maanden mee doen hoor, het is niet zo dat hij morgen ineens te klein is. Knie tot knie is geen vereiste meer als ze wat groter worden, en ze groeien steeds minder snelquote:Op zaterdag 16 februari 2019 09:35 schreef Elleska het volgende:
Daar was ik al bang voor. Dan valt me een beetje tegen hoe lang je met de FTG kan doen, L is 9 maand.
Standen zijn trouwens gecheckt door een draagconsulent maar dit soort vragen komen altijd als je weer thuis bent.
Zou ik het nog kunnen rekken met verbreders? rugpand wordt daar niet groter van maar de knie tot knie ondersteuning wel.
Broekmaat 74/80. Voor de lengte eigenlijk maat 80 maar dat zakt zo hard van zijn kont af (straks met de korte zomerbroeken kunnen we denk ik weer naar een kleinere broekmaat )quote:
Daar is geen duidelijke leeftijd/grens voor. Die ondersteuning is vooral in de eerste maanden bedoeld om de ontwikkeling van de heupen niet te belemmeren en later voor comfort van de baby/het kind. Ik zou zeggen/denken dat als een kind kan lopen dat dan die ondersteuning niet meer zo belangrijk is als in het begin.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 09:59 schreef Elleska het volgende:
Vanaf wanneer is knie tot knie geen vereiste meer? Ik lees bij peuters, dat is de mijne nog lang niet.
VonVaVoom stopt met Tula en Ergobaby en heeft daarom op die merken 20% korting zag ik net. Misschien heb je daar wat aan?quote:Op maandag 18 februari 2019 22:00 schreef BobbyMcGee het volgende:
Als iemand een aanbieding van een Tula Half-Buckle of een Tula Free to Grow tegen komt houd ik me aanbevolen.
Of als iemand 'm kwijt wil voor een fijne prijs.. het liefst de half buckle play
ik zag dat de webshop vonvavoom alle tulas in de sale heeft gezetquote:Op maandag 18 februari 2019 22:00 schreef BobbyMcGee het volgende:
Als iemand een aanbieding van een Tula Half-Buckle of een Tula Free to Grow tegen komt houd ik me aanbevolen.
Of als iemand 'm kwijt wil voor een fijne prijs.. het liefst de half buckle play
quote:Op woensdag 20 februari 2019 12:58 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
[..]
VonVaVoom stopt met Tula en Ergobaby en heeft daarom op die merken 20% korting zag ik net. Misschien heb je daar wat aan?
Is een Onbu niks voor jou?quote:Op vrijdag 5 april 2019 07:23 schreef minilot het volgende:
Vraagje! Mijn koter is inmiddels met z'n maat 92 een beetje uit de Tula FTG gegroeid en daardoor draag ik eigenlijk nauwelijks meer.. Ik wil de komende tijd toch wel graag weer met rugdragen aan de slag, wat is in jullie optiek nou een fantastische peuterdrager die niet van Tula is, maar wel makkelijk in gebruik is?
Ik was na de Tula erg gecharmeerd van de Wompat Toddler, die vond ik erg fijn dragen! Hij werkt verder precies hetzelfde als de Tula.quote:Op vrijdag 5 april 2019 07:23 schreef minilot het volgende:
Vraagje! Mijn koter is inmiddels met z'n maat 92 een beetje uit de Tula FTG gegroeid en daardoor draag ik eigenlijk nauwelijks meer.. Ik wil de komende tijd toch wel graag weer met rugdragen aan de slag, wat is in jullie optiek nou een fantastische peuterdrager die niet van Tula is, maar wel makkelijk in gebruik is?
Wompat is ook fijn ja!quote:Op vrijdag 5 april 2019 07:46 schreef minilot het volgende:
Zo snel al twee tips! Ik ga Googlen, thanks beiden!
En in dat licht: ik vind de Integra ook wel wat voor jou, mini!quote:Op vrijdag 5 april 2019 08:40 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Wompat is ook fijn ja!
Ik noemde specifiek Onbu omdat je naar gemak vroeg en een Onbu is een soort rugzak, zonder buikband. Draagt wel iets anders, maar heel makkelijk als je kind tussendoor steeds even wil lopen bijvoorbeeld.
Nou ben ik meteen benieuwd, wat maakt specifiek die iets voor mij?quote:Op vrijdag 5 april 2019 10:56 schreef CassElliot het volgende:
[..]
En in dat licht: ik vind de Integra ook wel wat voor jou, mini!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
Interessant! Vooral ook omdat mijn nogal ruim bebuikte lief vast wel oren heeft naar een drager zonder buikband.quote:Op vrijdag 5 april 2019 08:40 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Wompat is ook fijn ja!
Ik noemde specifiek Onbu omdat je naar gemak vroeg en een Onbu is een soort rugzak, zonder buikband. Draagt wel iets anders, maar heel makkelijk als je kind tussendoor steeds even wil lopen bijvoorbeeld.
Hij is makkelijk en hij heeft geen 'traditionele' heupband. Je doet hem om als schort, zeg maar, dus je hebt niet die brede band maar wel de extra ondersteuning die bij een onbu ontbreekt. In de gebruiksaanwijzing zie je denk ik het beste wat ik bedoel. Hij is klein op te vouwen en dus makkelijk mee te nemen, gemaakt van doekenstof, heel comfortabel, of van lichtgewicht canvas-achtige stof, handig. Ja, erg praktisch gewoon! Was 't eerste waar ik aan dachtquote:Op vrijdag 5 april 2019 11:49 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou ben ik meteen benieuwd, wat maakt specifiek die iets voor mij?
Mweh, die overname door ErgoBaby en vorig jaar kiezen voor het grote geld door toch maar een buikdrager uit te brengen waar je een baby met z'n snoet vooruit in kunt proppen maken dat ik ze mijn centen niet zo meer gun.quote:Op vrijdag 5 april 2019 13:00 schreef Jagärtrut het volgende:
Een onbu draagt natuurlijk wel anders, je hebt al het gewicht op je schouders. Waarom geen tula toddler mini, Als je tevreden bent over Tula nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |