Na een tijdje was de lol er wel af en had ik het vooral heel warm, maar op zich ging het prima. Had wel veel bekijks in ieder gevalquote:Op donderdag 8 augustus 2019 01:02 schreef Mrs.Peel het volgende:
@:Amsel OMG, wat een prestatie! Kwam je nog wel vooruit?
Ik heb het idee van niet, maar ik zal ‘m volgende keer proberen wat losser te houden.quote:Op woensdag 14 augustus 2019 19:49 schreef Stippelrientje het volgende:
Te strak in de nek? Daar krijg je steigerkids van...
Die kan je gewoon gebruiken. Tula verkoopt maar 1 maat verbreders en die past op al hun draagzakken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 06:38 schreef Amsel het volgende:
Ik heb nog extenders liggen die passen bij onze oude Tula Baby. Kan ik die ook gewoon voor de Tula Toddler gebruiken, of heb ik daar andere voor nodig?
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 07:37 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Die kan je gewoon gebruiken. Tula verkoopt maar 1 maat verbreders en die past op al hun draagzakken.
Ja, ik misschien wel in de eerste en de laatste. Ik ga even ontbijt maken voor prul en dan ben ik zo terug.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 17:00 schreef coccinelle het volgende:
De draagdagen zijn hier helaas zo goed als voorbij. Rugdragen wil helaas niet meer.
Heeft er iemand interesse in;
-kokadi flip toddler mr wunderland allure
-dunnere draagjas in maat 38 van bon prix (gewone jas, positie en buik dragen)
-wollen angel wings jas in een wat groen/blauwige kleur in maat M (valt als maat L). (Gewone jas, positie, buik en rug dragen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Marsupi! Kan vanaf inimini en makkelijker bestaat niet. Enige nadeel is dat 'ie niet zo lang meegaat qua maat, maar dan heb je in elk geval de eerste maanden overbrugd. Storchenwiege past vaak ook mooi bij hele kleintjes, maar is iets meer met gespen en knopen. Een Tula is op zich makkelijk, maar past echt pas vanaf een goede (!) maat 56. Ik kan me zomaar voorstellen dat het in jullie geval praktisch is om allebei vanaf het begin te kunnen dragen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:24 schreef Ticootje het volgende:
Vandaag mn nieuwe doek binnen, zelfs J maakte de opmerking dat ie wel echt heel mooi is.
Didymos Facette Tethys is het geworden.
Nu wilt J ook graag dragen, alleen wat is geschikt voor een kleine baby en een ietwat lompe en ongeduldige man? Een tula?
Emeibaby kan ook bij kleintjes, toch? (Volgens de site vanaf 3 kilo.) Ze hebben nu ook een "easy" variant geïntroduceerd, heb je minder handelingen nodig om een goed zitje te maken.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:01 schreef CassElliot het volgende:
Marsupi! Kan vanaf inimini en makkelijker bestaat niet. Enige nadeel is dat 'ie niet zo lang meegaat qua maat, maar dan heb je in elk geval de eerste maanden overbrugd. Storchenwiege past vaak ook mooi bij hele kleintjes, maar is iets meer met gespen en knopen. Een Tula is op zich makkelijk, maar past echt pas vanaf een goede (!) maat 56. Ik kan me zomaar voorstellen dat het in jullie geval praktisch is om allebei vanaf het begin te kunnen dragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |