Ja, ik ben (bij gebrek aan redelijk geprijsde tweedehandse) toch voor een nieuwe gegaan, de Solki Tarina.quote:
Wie raad dit af? Alleen dekbedden worden afgeraden voor kinderen onder de 2 jaar.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 17:12 schreef Stormqueen het volgende:
Daarom wordt het vaak afgeraden voor babybedjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yaro La Vita Emerald.quote:
voor die momenten heb ik dus een ringsling gekochtquote:Op zaterdag 6 juli 2019 21:47 schreef Takkie88 het volgende:
Aan alle ervaren draagsters hier;
Hoe makkelijk/snel is een ringsling om te doen? En dan vooral ten opzichte van een tula?
Sofie is nu bijna 11 maanden. Ze vindt de draagzak heerlijk. En ik ook maar vooral voor langere stukken. Voor de korte momenten; bijv met boodschappen doen of de was ophangen wanneer ze een plakdag heeft, vind ik de tula toch wel veel gedoe. En ik twijfel dus of een ringsling erbij dan handiger is.
Kun je daar al wat over vertellen?quote:Op donderdag 25 april 2019 14:33 schreef minilot het volgende:
Afstellingen zojuist gefixt met dank aan deze uitgebreide review: http://www.emalitza.com/lenny-lamb-toddler-onbuhimo-review/![]()
Zit nu echt fantastisch comfortabel!![]()
Het is natuurlijk nog wel even afwachten wat al dat gewicht aan alleen mijn schouders doet op langere en lastigere tochten dan een rondje door mijn dorp, maar ik zal het laten weten
Ja, wat vind ik er gedoe aanquote:Op zaterdag 6 juli 2019 22:44 schreef pinquit het volgende:
De Tula gedoe? Wat vind je er gedoe aan?
Ik denk dat het niet veel simpeler/sneller kan dan dat eigenlijk
Ik heb een ringsling die je wel mag lenen, als je dat wil.quote:Op zondag 7 juli 2019 22:03 schreef Takkie88 het volgende:
[..]
Ja, wat vind ik er gedoe aanDoor je vraag ben ik er even over na gaan denken want het was tot nu toe vooral dat het als gedoe voelde.
Op zich heb ik ‘m snel om dat is het dus niet. Maar voordat ik het idee heb dat Sofie echt goed recht zit en het bij mij lekker zit, dat duurt even. Sofie is nogal een draaikont en nieuwsgierig dus gaat gelijk naar 1 kant hangen. Ze gooit ook steeds vaker 1 arm er bovenuit. En tijdens het dragen ben ik echt nog een poosje de banden strakker aan het trekken. Om het vervolgens weer wat losser te maken, en repeat.
Voor lange stukken prima, want als ze dan eenmaal lekker zit is het ook echt goed. Maar voor een kwartier ofzo vind ik het gedoe.
Misschien maar eens een goedkope ringsling op marktplaats kopen om het uit te proberen.
Ik ga eens op zoek, denk dat het een fijne aanvulling is op de ergobaby adapt.quote:Op maandag 8 juli 2019 13:23 schreef Stippelrientje het volgende:
Het is fijn om sowieso te kijken en te proberen of je pleated of gathered fijner vindt.
Ikzelf vind gathered fijner. Dan zit het voor mij minder in mijn nek en beter verdeeld. Voor een vriendin van mij precies andersom. Een draagconsulente bij ons in de buurt heeft wel eens pasochtenden om te kijken wat het nodig heeft beste bij je past. Misschien is er ook wel de mogelijkheid bij jou in de buurt?
Lief van je! Bedankt voor het aanbod. Maar met onze terror-kat durf ik het risico om dit soort dingen te lenen niet te nemen. Huren vind ik daarom ook geen optie.quote:Op zondag 7 juli 2019 23:54 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Ik heb een ringsling die je wel mag lenen, als je dat wil.
Volgens mij heet dat een tummy tuck of zoiets. Verder heb ik geen idee hoe/wat/waar...quote:Op dinsdag 16 juli 2019 08:40 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik meen hier ooit iets gelezen te hebben over zo'n brede band of zoiets die je over het gedeelte van de draagzak kan doen wat hij rugdragen in je buik 'snijdt'. Welk ding/merknaam was dat ook alweer? Zijn er verschillende en is een bepaald type het fijnst?
Ik heb een peuter tula te leen!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:02 schreef Roomsnoes het volgende:
Mijn lieve man vond het echt totaal niet nodig om de tula mee te nemen op vakantie, want de koters zijn echt veel te zwaar daarvoor. Dus ik dacht goed, we zullen zien. En al bij een bezoekje Assen hadden we al «ik wil in de wagen-nee mijn beurt!», laat staan de 4 dagen Parijs die we straks gaan doen.
Heeft iemand een peuter/kleuterdrager te koop/huur/leen? Of is er ergens een aanbieding? Waar kan ik t best tweedehands zoeken?
Echt?!quote:
Tummy Tuck van Fidellaquote:Op dinsdag 16 juli 2019 08:40 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik meen hier ooit iets gelezen te hebben over zo'n brede band of zoiets die je over het gedeelte van de draagzak kan doen wat hij rugdragen in je buik 'snijdt'. Welk ding/merknaam was dat ook alweer? Zijn er verschillende en is een bepaald type het fijnst?
Dit was voor mij een reden om voor de ergobaby adapt te gaan. Die heeft ingebouwd een 'lumbal support' en die zit daardoor heerlijk.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 08:40 schreef Spees_Eend het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |