In België, Frankrijk en ieder ander land met een Marokkaanse minderheid speelt hetzelfde.quote:Op vrijdag 28 december 2018 19:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ze zijn gelukkig niet de enige met dit probleem. Ook in Nederland kunnen we het Marokkaanse drugsgeweld niet aan.
Handjes afhakken is misschien ook een goed begin.quote:Op vrijdag 28 december 2018 20:10 schreef Benger het volgende:
Ik zou zeggen: strenger straffen: geef ze de doodstraf en daarna doen ze het nooit meer.
Dat helpt in Iran ook niet.quote:Op vrijdag 28 december 2018 20:10 schreef Benger het volgende:
Ik zou zeggen: strenger straffen: geef ze de doodstraf en daarna doen ze het nooit meer.
Vroeg of laat is het een doodlopende weg voor al die Marokkaantjes.... letterlijk!quote:Op vrijdag 28 december 2018 19:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ze zijn gelukkig niet de enige met dit probleem. Ook in Nederland kunnen we het Marokkaanse drugsgeweld niet aan.
wat stel je voor?quote:Op vrijdag 28 december 2018 20:20 schreef Piva het volgende:
Of geef mensen een omgeving waar ze geen drugs hoeven te gebruiken om zich even "gelukkig" te voelen..
Het banksysteem omgooien waarbij fractional reserve banking/schulden slavernij afgeschaft kan worden is wel een mooi begin.quote:
Probleem is dat je telkens alleen maarde lage rangen pakt. De loopjongens zeg maar. Het zal de cartel leiders aan hun reet roesten als al die jongens de doodstraf krijgen.quote:Op vrijdag 28 december 2018 20:10 schreef Benger het volgende:
Lijkt me niet echt gelukkig.quote:Op vrijdag 28 december 2018 19:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ze zijn gelukkig niet de enige met dit probleem.
Ongeveer het zelfde rechtssysteem als Frankrijk heeftquote:
quote:Op vrijdag 28 december 2018 20:41 schreef Scarface88 het volgende:
Wel grappig dat de Marokkanen in Marokko hetzelfde kapsel hebben als de Marokkanen in de rest van Europa en zich hetzelfde kleden (heuptasje, trainingpak, petje).
En iedereen maar zeggen dat de Marokkaan in Marokko anders is dan Nederland.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |