Fipoquote:Op vrijdag 28 december 2018 18:41 schreef Mikeytt het volgende:
Weten
Vandaag sushi besteld. Je weet wel gewoon 30 sashimi zalm/tonijn (mensen hetwelk wat anders dan sashimi bestellen bij een sushi zaak!) met een lekker glas cola-tequila
In de beschrijving uiteraard erbij tikken "voor 2 personen" zodat ze niet denken dat je vreetzak bent
Opeens komt die bezorger eten brengen en omdat ik trouwe klant ben, krijg ik regelmatig wat extra's. Dit keer kreeg ik dus zo'n deep fried california roll... Echt vies hoe vettig dat ding is. Gewoon geen sushi meer te noemen.
Nu moet ik dus sushi weggooien en ben ik mede veroorzaker van voedselverspilling.
Klacht: Sushi weggegooid wat eigenlijk geen sushi is
Subklacht: Prijzen verhoogd naar 2,40 euro per sashimi stukje!
Tja het ontvangen van de gratis extra's kan je aan iemand geven maar niet erover klagen. Gratis is toch altijd fijn? Wollah en Jiggy zouden blij zijn met gratis extra's (wie niet trouwens).quote:
Ik ga nu toch niet naar buitenquote:Op vrijdag 28 december 2018 18:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Fipo
Je kan toch de sushi aan iemand schenken, met deze dagen zijn er genoeg mensen in je buurt die blij van een beetje rijst met rauwe vis worden? 2,40 euro per sashimi stukje is wel duur tenzij het eersteklas kwaliteitsvis is. Welke sushitent haal je?
Mensen wier vlees boven het goddelijke vis verkiezenquote:
Nooit gehadquote:
Alsof jij kan kokenquote:Op vrijdag 28 december 2018 19:12 schreef Verbruikersnaam het volgende:
je moeder snakt dagelijks naar mijn deep fried california roll
Dat is gewöhn rauwe stukjes zalm. Dat kan je zelf ook kopen en in stukjes snijden. Wat een wous.quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:41 schreef Mikeytt het volgende:
Weten
Vandaag sushi besteld. Je weet wel gewoon 30 sashimi zalm/tonijn (mensen hetwelk wat anders dan sashimi bestellen bij een sushi zaak!) met een lekker glas cola-tequila
In de beschrijving uiteraard erbij tikken "voor 2 personen" zodat ze niet denken dat je vreetzak bent
Opeens komt die bezorger eten brengen en omdat ik trouwe klant ben, krijg ik regelmatig wat extra's. Dit keer kreeg ik dus zo'n deep fried california roll... Echt vies hoe vettig dat ding is. Gewoon geen sushi meer te noemen.
Nu moet ik dus sushi weggooien en ben ik mede veroorzaker van voedselverspilling.
Klacht: Sushi weggegooid wat eigenlijk geen sushi is
Subklacht: Prijzen verhoogd naar 2,40 euro per sashimi stukje!
Je info halen uit anti-vaxx-moms-unite.orgquote:Op vrijdag 28 december 2018 19:54 schreef Everythingexist het volgende:
Pas maar op straks krijg hé nog een kwik vergiftiging. Troep schijnt vol zware metalen te zitten.
Jij mag best rauwe zalm eten van de winkelquote:Op vrijdag 28 december 2018 20:04 schreef Atak het volgende:
[..]
Dat is gewöhn rauwe stukjes zalm. Dat kan je zelf ook kopen en in stukjes snijden. Wat een wous.Als ik sushi koop koop ik alleen rolls.
Zalm bevries ik ook altijd voordat ik het bak. Nu jij weer.quote:Op vrijdag 28 december 2018 20:08 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Jij mag best rauwe zalm eten van de winkelDan zien we je waarschijnlijk een paar weken niet meer
Sashimi wordt bevroren op hele lage temperatuur.
Jouw vriezer heeft een -60 graden stand ja?quote:Op vrijdag 28 december 2018 20:10 schreef Atak het volgende:
[..]
Zalm bevries ik ook altijd voordat ik het bak. Nu jij weer.
Zo laag hoef je niet te gaan.quote:Op vrijdag 28 december 2018 20:15 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Jouw vriezer heeft een -60 graden stand ja?
Watte?quote:Op vrijdag 28 december 2018 20:06 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Je info halen uit anti-vaxx-moms-unite.org
Bij de Markthal/Binnenrotte zitten alleen van die gare vreetschuren met een kek sushi logoquote:Op vrijdag 28 december 2018 18:53 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik ga nu toch niet naar buiten
Is wel heel lekker, Japans restaurant vlak bij de markthal Rotterdam, verderop bij de Subway. Kijk morgen wel hoe die heetiets met kioko rest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |