Eenschquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:26 schreef popolon het volgende:
[..]
Op professoneel niveau niet, zal het ook nooit worden. Kwa beoefening wel, het wordt heel veel gedaan door jeugd en dames.
Zeker als ze er in de 1e ronde alweer uitvliegenquote:Het WK leeft hier wel een beetje dus de populariteit stijgt wat, ik ben bang dat dat na het WK weer over is.
Nou ja,alweer.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:39 schreef Plastic_Power het volgende:
Zeker als ze er in de 1e ronde alweer uitvliegen![]()
Dat "weer" had ik idd beter weg kunnen laten.quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:56 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nou ja,alweer.
In '94 en '02 haalde ze het tot de 2e ronde.
Maar of ze de 2e ronde nou halen of niet,het zal nooit wat worden wat dat betrefdquote:Op donderdag 25 mei 2006 18:57 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Dat "weer" had ik idd beter weg kunnen laten.
met dammen kun je geslagen wordenquote:Op zondag 28 mei 2006 16:49 schreef Jorie het volgende:
Ik zit zelf ook op damesvoetbal! Er zijn wel genoeg dames die zeggen:
- Oeh ik durf niet te koppen, doet zeer!
- Ik durf geen sliding te maken, doet zeer!
Vind ik echt jammer, waarom zit je dan op voetbal? Ga dan op dammen ofzo!![]()
In de VS hebben ze ook een president die qua uiterlijk en intelligentie zo ongeveer het levende bewijs van Darwins evolutie theorie is, dus laten we dat land niet als voorbeeld voor wat dan ook stellen...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:56 schreef WeebI het volgende:
In de VS is voetbal populairder bij vrouwen dan bij mannen.
Aan de andere kant, waarom niet...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:16 schreef BartusG. het volgende:
[..]
In de VS hebben ze ook een president die qua uiterlijk en intelligentie zo ongeveer het levende bewijs van Darwins evolutie theorie is, dus laten we dat land niet als voorbeeld voor wat dan ook stellen...
Bartus(die toch echt wat heeft tegen omhooggevallen warlords)
ik dacht dat jij niet van voetbal hield Bartusquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:51 schreef BartusG. het volgende:
Vrouwen en voetbal is net zo natuurlijk als menstruatie en overgangsopvliegers bij mannen.
Bartus(die ook zelf geen ramen pleegt te lappen)
ze maken daar nooit slidings volgens mij...ooit iemand daar een schouderduw zien maken?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:44 schreef BB-King het volgende:
Het zou verboden moeten worden... het is geen gezicht.
quote:
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:47 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
ze maken daar nooit slidings volgens mij...ooit iemand daar een schouderduw zien maken?
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat zijn geen slidings. Die gaan gewoon zitten.
als er wat leuks tussen loopt jaquote:
Nou, je zou deze big mamma maar op je achillespees krijgenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 17:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat zijn geen slidings. Die gaan gewoon zitten.
Die kan Feyenoord achterin wel gebruiken.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:18 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Nou, je zou deze big mamma maar op je achillespees krijgen![]()
[afbeelding]
ik denk niet dat ze op tijd bij me isquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 18:18 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Nou, je zou deze big mamma maar op je achillespees krijgen![]()
[afbeelding]
Wat redelijk niveau nu is in nederland is in het buitenland laag niveau. En daarbij heb je zeker nog nooit het Nederlands elftal dames zien spelen, of het Engels. want dan zie je hoe het ook kan.quote:Op donderdag 21 september 2006 15:20 schreef Beul het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar vrouwenvoetbal is ook verschrikkelijk und zum![]()
En ja, ik kan het weten. Mijn zusje heeft op redelijk nivo gevoetbald, niet om aan te zien. De meeste dames kunnen niet eens fatsoenlijk een bal naar elkaar trappen, laat staan dat ze een bal durven koppen. Schaam jullie![]()
De Knvb geeft er ook zeker prioriteit aan daar hoor je mij ook niks over zeggen, het zijn alleen de cluibs in nederland die nog niet overstag willen. Terwijl ik van mening ben dat het het voetbal alleen maar leuker maakt.quote:Op donderdag 21 september 2006 15:19 schreef Freeflyer het volgende:
@ TS, duurt geen jaren meer. KNVB is druk bezig om vaart te maken met het vrouwen voetbal. Ze hebben zelfs al geprobeerd om WK of EK vrouwenvoetbal naar NL te halen. Dat is niet gelukt maar geeft wel aan dat het prioriteit heeft bij de KNVB.
Vrouwenvoetbal is niet voor niets de snelst groeiende sport in Nederland...
Ja klopt, ik ben ook zeker van de partij.!!quote:Op donderdag 21 september 2006 15:29 schreef Helaaz het volgende:
In Zwolle is komende zondag de interland nederland-hongarije damesvoetbal te zien. De KNVB is er wel mee bezig hoor. Ik ben zelf een voetballende vrouw (niet op hoog niveau) en we krijgen ook eens in de zoveel tijd een magazine in huis over damesvoetbal. het is ook enorm booming bij jongere meiden (onze club heeft al meer dan 100 meisjesleden!!). Hoe vroeger ze beginnen met voetballen, hoe beter ze worden.
En Beul; ik speel totaal niet op niveau, maar gewoon in een vriendenteam. Ik kan prima een bal in de voet spelen en koppen is bij mij ook geen probleem.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |