Met jou heeft dat toch geen zin.quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:28 schreef harlingen het volgende:
Een vrouw hoort niet te voetballen. Geen discussie over mogelijk.
En Harlingen hoort niet bij Nederland, Geen discussie over mogelijk.quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:28 schreef harlingen het volgende:
Jij bent zeker ook zo 1 die zegt dat het enige recht van een vrouw het aanrecht isquote:Op vrijdag 10 december 2004 12:28 schreef harlingen het volgende:
Klopt, is een record.quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:33 schreef DIGGER het volgende:
258 Interlands, 158 goals, volgens mij is dit een universeel record, man of vrouw, en ook 1 die heel lang zal blijven staan.
Ik vind dat wel wat hebben voetballende vrouwen net als gamende vrouwenquote:Op vrijdag 10 december 2004 12:28 schreef harlingen het volgende:
quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:54 schreef popolon het volgende:
De voornaamste reden dat ze stopt is omdat ze graag moeder zou willen worden
hehehehehehehequote:Op vrijdag 10 december 2004 13:28 schreef Showtime het volgende:
[..]
Ronaldo rent toch ook zwanger rond
Daar ben ik ook wel benieuwd naar...quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:45 schreef jerryx het volgende:
Wat ik me afvraag is of zo'n vrouw als Hamm het niveau van b.v. Ajax of Feyenoord aan zou kunnen.
kom op zeg. Die worden dan dik, maar dan ook dik ingemaakt. Een dames handbalteam wint toch ook niet van een herenteam......quote:Op vrijdag 10 december 2004 13:42 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar...
Er zou eigenlijk een keer een wedstrijd georganiseerd moeten worden tussen usa dames en bv het nl elftal...
Nee. Eerste divisie, hooguit.quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:45 schreef jerryx het volgende:
Wat ik me afvraag is of zo'n vrouw als Hamm het niveau van b.v. Ajax of Feyenoord aan zou kunnen.
Hell no.quote:Op vrijdag 10 december 2004 12:45 schreef jerryx het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |