SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In D.'s 'wat moet er in de top 2000'-competitie wonnen vorig jaar The Motors met Airport voor Talk Talk met Living in another World. Wij verwachten beide liedjes dus vanzelfsprekend deze editie in de lijst. Maar dan moeten jullie wel even meestemmen.
Nog 3 andere stemtips: 3 acts die bijna aan de afgrond staan met hun enige liedje
- Hot Chocolate - Emma (1969)
- Sam and Dave - Soul Man (1996)
- Stone Roses - Fool's Gold (1997)
Deze drie liedjes verdienen het om in de top 2000 te blijven. Vandaar dit stemadvies.
Oh, en iedereen die op Lil Kleine en Frenna stemt is af.
Wanneer?
Dinsdag 25 december 08:00 tot en met Maandag 31 december 23:59. (verwachten wij)
De lijst van 2018
KLIK HIER VOOR DE LIJST VAN 2018
Presentatie
08:00 - 10:00 uur - Jan-Willem Roodbeen
10:00 - 12:00 uur - Bart Arens
12:00 - 14:00 uur - Holle Bolle Gijs
14:00 - 16:00 uur - Rob Stenders
16:00 - 18:00 uur - Ruud de Wild
18:00 - 20:00 uur - Wouter van der Goes
20:00 - 22:00 uur - Stefan Stasse
22:00 - 00:00 uur - Paul Rabbering
00:00 - 02:00 uur - Evelien de Bruijn
02:00 - 04:00 uur - Rick van Velthuysen
04:00 - 06:00 uur - Frank van ’t Hof
06:00 - 08:00 uur - Annemieke Schollaardt
De Tunes
De Tunes zijn Verleden Tijd. Wil je ze horen, luister dan eind november naar de Evergreen top 1000. Ongetwijfeld met Anneke Grönloh en Koos Alberts.
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2018 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Met het mensonterende café. Had ik daar al over geklaagd?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio (en tot 3 uur in het cafe) via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur. Tussen 3 en 5 wordt het café gepoetst, ongetwijfeld met Echoes op de achtergrond.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway, waar men NPO 2 Extra of NPO 3 Extra of wat het ook is 1 op 1 naar omzet!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Dat had je al moeten doen.
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. Dat zal vast ooit geupdatet zijn, maar geen zin om dat uit te zoeken. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Staat ie in de top 2000?
Hopelijk kunnen we ook dit jaar genieten van een site met schijtlollige gifjes waarin je kunt zien welke liedjes de lijst hebben gehaald. Als het goed is zijn dit er precies 2000. De site is online op www.staatieindetop2000.nl. Vorig jaar konden we niet tellen en ging dat mis.
Nog wat classics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorig jaar waren HoudJeMond en ArnieAlberts onze representatives in het café, wie o wie worden het dit jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen: Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek![]()
Dit hoeft niet.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Oh deze, deze is wel lekker!"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
Deze vind ik alleen leuk in de versie van Arjen Lubach[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
![]()
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses![]()
One Step Beyond!Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
verdomme...daar gaat mijn TT
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Ik vind het meer een embarassement.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Zolang Citizen Erased er niet in staat, ben ik het niet met je eensquote:Op vrijdag 28 december 2018 18:42 schreef cafca het volgende:
Muse is ook wel een beetje overgewaardeerd.
Bepaalde liedjes van Muse zijn overgewaardeerd.![]()
Niet mee eens, ze hebben alleen de verkeerde nummers in de lijst staan hier en daar.quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:42 schreef cafca het volgende:
Muse is ook wel een beetje overgewaardeerd.
(Al vind ik Madness dus wel heel tof)![]()
Ik kan er niet zoveel mee. Muse ging duidelijk het verkeerde pad opHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Klopt wel ja, maar ik krijg altijd commentaar als ik dat zeg.quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:42 schreef cafca het volgende:
Muse is ook wel een beetje overgewaardeerd.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Nog matiger gekniptquote:Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D![]()
Als Muse house zou maken was het Mouse.quote:Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Nou vooruit heel eerlijk:
Ik vind Muse kut.
Maar deze is best leuk.Un dann rettet kein Kavallerie,
Alleen het einde is wel ok[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat dusquote:Op vrijdag 28 december 2018 18:43 schreef Zorro het volgende:
Nou vooruit heel eerlijk:
Ik vind Muse kut.
Maar deze is best leuk.
I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Had van mij dan wel een deadmau5 mogen zijn.quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:43 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Als Muse house zou maken was het Mouse.![]()
Effe Hélène maar Belle[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Een tr doen. Kunnen de mods het voor je aanpassen.quote:The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward![]()
Het album waar Madness opstond had wel wat dubstep-invloeden. Zeker in Follow Me en Unsustainable. Heel vette nummers ook trouwens, maar als je een heel orthodoxe rocker bent snap ik dat je het kut vindt.quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:43 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Als Muse house zou maken was het Mouse.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gaat dit over Helene Hendriks?Un dann rettet kein Kavallerie,
Dit is wel een van de betere van Doe Maar.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Muse staat er imo belachelijk vaak inBloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well![]()
Fox Sportsquote:
Un dann rettet kein Kavallerie,
Wat een plaat dit
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
ach laat ik er maar niks meer over zeggen... vind ie alleen maar leuk.quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:44 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Een tr doen. Kunnen de mods het voor je aanpassen.I love music |Ajax forever
Aaaah aah ahh ah aaaah aaahUn dann rettet kein Kavallerie,
Ze komt ook uit Breda en is een dag voor mij jarig, zag ik netquote:
17 is nog te jong.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
14x Muse t.o.v. 3x Kinks. Overgewaardeerd dusquote:Op vrijdag 28 december 2018 18:43 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Niet mee eens, ze hebben alleen de verkeerde nummers in de lijst staan hier en daar.
(Al vind ik Madness dus wel heel tof)![]()
Minstens 17
Helene Fischer.quote:Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Hier ben ik het als Muse-fan wel mee eens. 14 entries is voor Muse gewoon te veel. Sowieso moeten er meer verschillende bands/artiesten in de top 2000 komen. Het wordt elk jaar minder.quote:![]()
Ik dacht altijd Helene van der Walquote:(meisje bij mij op school)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward![]()
volledig mee eens!quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:45 schreef cafca het volgende:
[..]
14x Muse t.o.v. 3x Kinks. Overgewaardeerd dusI love music |Ajax forever
Daar hadden de heren Doe Maar geen boodschap aanquote:
toen mocht dat nog....quote:I love music |Ajax forever
quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:45 schreef cafca het volgende:
[..]
14x Muse t.o.v. 3x Kinks. Overgewaardeerd dus
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.![]()
Nu nogquote:
Dat is op zich wel zo ja, maar dan moet je eerder snoeien bij andere artiesten.quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hier ben ik het als Muse-fan wel mee eens. 14 entries is voor Muse gewoon te veel. Sowieso moeten er meer verschillende bands/artiesten in de top 2000 komen. Het wordt elk jaar minder.![]()
Oh god, dit vind ik echt een klereplaat[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nu is ze oud.quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:46 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Minstens he.. wellicht is ze wel 18.![]()
nou bij 17 ben je gewoon de lul hoorquote:
ksstquote:Op vrijdag 28 december 2018 18:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh god, dit vind ik echt een klereplaatWhen I was a child I had a fever.
Geen verrassing?quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:47 schreef Cee het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
van mijn lijstje. Kippenvel all over, tranen, alles.
Bohhhh.![]()
Meatlof was ook barely seventeen. Mooie leeftijd gewoon.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
No Surprises!
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Hoe bedenk je het, geweldig.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Nope, niet per sequote:Op vrijdag 28 december 2018 18:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou bij 17 ben je gewoon de lul hoor
Tja van Radiohead staan bijna alleen de verkeerde nummers erin... desalniettemin wel kwaliteit.I love music |Ajax forever
Net als de zangers van Kodaline en The Overslept. Ik zie een patroon!quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Meatlof was ook barely seventeen. Mooie leeftijd gewoon.![]()
He dat is nou jammer.quote:
Dat je "het nieuwe ... " zegt.
Daar kan ik met toch slecht tegen
Age of consent is 16 in Nederlandquote:Op vrijdag 28 december 2018 18:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou bij 17 ben je gewoon de lul hoor
-XOXO-![]()
Zoals ik al eerder zei, gewoon een limiet van één plaat per artiest.quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:46 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat is op zich wel zo ja, maar dan moet je eerder snoeien bij andere artiesten.The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
Snollebollekes.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Jij bent 40?quote:
Oud zeg....Haters can be so lame and vicious
quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou bij 17 ben je gewoon deeen lul hoorI'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Dat belletje krijg ik meer dan jeuk van, ik skip deze als ik ok computer luisterquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Radiohead-genot
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
ow had ik dat geweten....quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Age of consent is 16 in Nederland
Knap he die Hennie! Of was dit van Ernst?quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Zal hem in de naam zitten.quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:48 schreef IrishBastard het volgende:
Vroeger dacht ik dat Radiohead alleen maar harde muziek maakten of zo
Ik had dat een beetje met Krezip. Nog steeds vind ik dat trouwens een bandnaam die meer past bij snoeiharde metal.![]()
kerstliedjestijd is al voorbij toch? daar past ie wel...I love music |Ajax forever
Van de zomer bij Graham Nash-concert zat Ernst achter me.quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Knap he die Hennie! Of was dit van Ernst?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Gek hoe dat werkt hè. Had dit veel eerder moeten ontdekken dan ik gedaan hebquote:Op vrijdag 28 december 2018 18:49 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zal hem in de naam zitten.
Ik had dat een beetje met Krezip. Nog steeds vind ik dat trouwens een bandnaam die meer past bij snoeiharde metal.![]()
![]()
Jong nog.quote:The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
In de stemlijst bedoel je?quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:48 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, gewoon een limiet van één plaat per artiest.
Oh boy, dan moet ik straks nog kiezen tussen New Born en Citizen Erased![]()
![]()
Ik heb m effe gemute, kan dit niet aanhoren. Snap wel dat mensen dit een goede plaat vinden, toen ik nog geen last had van dat belletje vond ik m ook wel aardig[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zo heb ik jaren lang niet naar Eagles of Death Metal geluisterd.quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:49 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zal hem in de naam zitten.
Slaapliedje.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Niet te bevatten dat Let Down (OKC’s mooiste) nog altijd niet in het lijstje der lijsten staat. En dat Creep hoger staat dan alle favorieten van OKCBloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Och, die zag ik hier geregeld in de winkel. Natuurvoeding. Gezonde jongen.quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Van de zomer bij Graham Nash-concert zat Ernst achter me.Un dann rettet kein Kavallerie,
Ik ken weinig bands die zo verschillend zijn in sound als Radiohead.quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:48 schreef IrishBastard het volgende:
Vroeger dacht ik dat Radiohead alleen maar harde muziek maakten of zoI love music |Ajax forever
Ik vind dat wel rustgevend eigenlijk. Volgens mij hoor ik dit voor de eerste keer en ik kan het wel waarderenquote:Op vrijdag 28 december 2018 18:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat belletje krijg ik meer dan jeuk van, ik skip deze als ik ok computer luister
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Ah, de bezorger rijdt mijn huis weer eens voorbij
En bedankt hèquote:Op vrijdag 28 december 2018 18:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb m effe gemute, kan dit niet aanhoren. Snap wel dat mensen dit een goede plaat vinden, toen ik nog geen last had van dat belletje vond ik m ook wel aardig![]()
![]()
Creep is een mega jeugd/alto sentimentquote:Op vrijdag 28 december 2018 18:50 schreef Gretzl het volgende:
Niet te bevatten dat Let Down (OKC’s mooiste) nog altijd niet in het lijstje der lijsten staat. En dat Creep hoger staat dan alle favorieten van OKC
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Ja.quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:49 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
In de stemlijst bedoel je?
Oh boy, dan moet ik straks nog kiezen tussen New Born en Citizen ErasedThe only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
quote:
Sufjan Stevensquote:Op vrijdag 28 december 2018 18:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ken weinig bands die zo verschillend zijn in sound als Radiohead.![]()
![]()
BZN?quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ken weinig bands die zo verschillend zijn in sound als Radiohead.Un dann rettet kein Kavallerie,
Top nu hoor ik alleen nog dat belletjequote:Op vrijdag 28 december 2018 18:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb m effe gemute, kan dit niet aanhoren. Snap wel dat mensen dit een goede plaat vinden, toen ik nog geen last had van dat belletje vond ik m ook wel aardigAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Die elpee staat hier ook in de kast.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Ik begrijp niet dat zoveel mensen Let Down een van de mooiste nummers vinden. Wat mij betreft een van de mindere van OK Computer juist.quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:50 schreef Gretzl het volgende:
Niet te bevatten dat Let Down (OKC’s mooiste) nog altijd niet in het lijstje der lijsten staat. En dat Creep hoger staat dan alle favorieten van OKCHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Leave Britney aloooohoohoooneeequote:Op vrijdag 28 december 2018 18:50 schreef Cee het volgende:
Zo, de mascara kan er weer opnieuw op hoor.![]()
![]()
![]()
"Het zweet staat in mn handen" en dan sticky fingers opzetten, ik heb hem wel door.Un dann rettet kein Kavallerie,
Sorry als ik de plaat nu heb verpest voor mensenquote:Op vrijdag 28 december 2018 18:51 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Top nu hoor ik alleen nog dat belletje![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die toch veel minder radiovriendelijk?quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:50 schreef Gretzl het volgende:
Niet te bevatten dat Let Down (OKC’s mooiste) nog altijd niet in het lijstje der lijsten staat. En dat Creep hoger staat dan alle favorieten van OKC![]()
De liefde voor Let down heb ik nooit goed begrepen. Terwijl ik elke scheet die Radiohead maakte ken.quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:50 schreef Gretzl het volgende:
Niet te bevatten dat Let Down (OKC’s mooiste) nog altijd niet in het lijstje der lijsten staat. En dat Creep hoger staat dan alle favorieten van OKC
Maar ja de beste Radiohead nummers zijn van na OKC.I love music |Ajax forever
Denk dat je met max 3 nummers per artiest al een eind bent hoor. Dat zeg ik niet alleen uit eigenbelang, maar ook omdat er gewoon grapjassen zijn die op 35 nummers van Queen hebben gestemd dit jaar.quote:![]()
Het origineel van D'Angelo is beter.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Zo, eten op
Ik kende de liedjes
Deze ook
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Cassettezaterdag|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ja maar ik bedoel vooral de oude BZN en de later BZN. Je weet niet wat je hoort. Hardrockband vroegerquote:
3 of 5 vind ik eerlijkerquote:Op vrijdag 28 december 2018 18:52 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Denk dat je met max 3 nummers per artiest al een eind bent hoor. Dat zeg ik niet alleen uit eigenbelang, maar ook omdat er gewoon grapjassen zijn die op 35 nummers van Queen hebben gestemd dit jaar.
-Scorpion_17![]()
Een euro voor de persoon die de plaat wel laat overslaan
ArnieAlbers waar ben je nouGewoon ff met een bezem tegen die studio aan bonken
![]()
![]()
Op The Bends staan ook wel een paar strakke en Computer heeft Exit Music en Climbing Up The Walls. Ik vind eigenlijk elk album evenveel toppers hebben, behalve de eerste, King of Limbs en Hail to the Thief (waar ik alleen Where I End echt top vind)quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
De liefde voor Let down heb ik nooit goed begrepen. Terwijl ik elke scheet die Radiohead maakte ken.
Maar ja de beste Radiohead nummers zijn van na OKC.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:53 schreef IrishBastard het volgende:
Een euro voor de persoon die de plaat wel laat overslaan
ArnieAlbers waar ben je nouGewoon ff met een bezem tegen die studio aan bonken
-XOXO-![]()
Ah, Brown Sugar.
Dit gaat over drugs.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Het gaat over suikerquote:Op vrijdag 28 december 2018 18:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Iemand gaat roepen dat dit over drugs gaat in 3, 2, 1..I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Ook goed. Maar geen 35quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:52 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Denk dat je met max 3 nummers per artiest al een eind bent hoor. Dat zeg ik niet alleen uit eigenbelang, maar ook omdat er gewoon grapjassen zijn die op 35 nummers van Queen hebben gestemd dit jaar.
Ik heb mezelf wel gehouden aan de één per artiest limiet.The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
Hoe weet je dat ze dat gaan doen?quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:53 schreef djenneke het volgende:
Ook zo'n band die langer doorgaat dan verstandig is
Heroine toch?quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Iemand gaat roepen dat dit over drugs gaat in 3, 2, 1..
-XOXO-![]()
Ik geloof er niks van dat ie nu echt vinyl draait"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Welnee, dit gaat over pannenkoeken. Bruine suiker daarop is erg lekker.quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
Iemand gaat roepen dat dit over drugs gaat in 3, 2, 1..![]()
O dacht over Bruine suiker over de Pannenkoekenquote:Op vrijdag 28 december 2018 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, Brown Sugar.
Dit gaat over drugs.![]()
Bruine suikerquote:![]()
Zou hij basterdsuiker bedoelen?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:54 schreef alopio het volgende:
[..]
O dacht over Bruine suiker over de Pannenkoeken![]()
![]()
Dat is wel echt zo. Maar ik heb toch liever roomkaas en aardbeien.quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:53 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Welnee, dit gaat over pannenkoeken. Bruine suiker daarop is erg lekker.I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Ik nu welquote:Op vrijdag 28 december 2018 18:53 schreef essnhills het volgende:
Ik geloof er niks van dat ie nu echt vinyl draait
Wouter kennende welquote:Op vrijdag 28 december 2018 18:53 schreef essnhills het volgende:
Ik geloof er niks van dat ie nu echt vinyl draaitWhen I was a child I had a fever.
Is het ook niet want je hoort geen monoquote:Op vrijdag 28 december 2018 18:53 schreef essnhills het volgende:
Ik geloof er niks van dat ie nu echt vinyl draait
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Lekker op de pannenkoek.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Rolling Stones top 5:
1.Time Waits For No One
2. Paint it Black
3. Angie
4. Ruby Tuesday
5. Sister MorphineHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Of bruine suiker door het beslagquote:Op vrijdag 28 december 2018 18:53 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Welnee, dit gaat over pannenkoeken. Bruine suiker daarop is erg lekker.
There there live horen is wel erg vet hoor.quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op The Bends staan ook wel een paar strakke en Computer heeft Exit Music en Climbing Up The Walls. Ik vind eigenlijk elk album evenveel toppers hebben, behalve de eerste, King of Limbs en Hail to the Thief (waar ik alleen Where I End echt top vind)
En op King of Limbs staan Seperator en Lotus Flower
Nee, rietsuiker dacht ik. Heb ik ergens gelezenquote:Op vrijdag 28 december 2018 18:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bruine suiker![]()
Zou hij basterdsuiker bedoelen?
Ik neem meestal met bacon, maar mijn vriendin probeert me aan te sporen minder vlees te eten, dus dan maar kaas.quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:54 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat is wel echt zo. Maar ik heb toch liever roomkaas en aardbeien.![]()
![]()
Och ze hebben er volgens mij nog best plezier in, sinds de jaten 90 zijn ze m.i. niet heel relevant meer, maar laat ze maar lekker muziek maken.quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:53 schreef djenneke het volgende:
Ook zo'n band die langer doorgaat dan verstandig is![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:54 schreef alopio het volgende:
[..]
O dacht over Bruine suiker over de PannenkoekenWe hebben te maken met kenners. Donkere basterdsuikerGODquote:Op vrijdag 28 december 2018 18:53 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Welnee, dit gaat over pannenkoeken. Bruine suiker daarop is erg lekker.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat dus. Fakenews dit dat.quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:53 schreef essnhills het volgende:
Ik geloof er niks van dat ie nu echt vinyl draait![]()
Pannekoeken heb ik al lange tijd niet gehad. Lekker met ananas, tonijn en komkommer
Van jou ja...quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Rolling Stones top 5:
1.Time Waits For No One
2. Paint it Black
3. Angie
4. Ruby Tuesday
5. Sister Morphine
922 Trapped (Live) Bruce Springsteen 1985
921 Walking On The Moon Police 1979
920 Follow You Follow Me Genesis 1978
919 For Bitter Or Worse Anouk 2009
918 Lover Of The Light Mumford & Sons 2012
917 Isn't She Lovely Stevie Wonder 1976
916 Droomland André Hazes & Paul de Leeuw 1993
915 Take The Long Way Home Supertramp 1979
914 Daar Gaat Ze Clouseau 1990
913 Heart-Shaped Box Nirvana 1993
912 Con Te Partiro Andrea Bocelli 1996
911 In Nije Dei De Kast 1997
910 De Bom Doe Maar 1982♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
je hebt smaak of je hebt geen smaakquote:Op vrijdag 28 december 2018 18:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
We hebben te maken met kenners. Donkere basterdsuikerGOD![]()
Ohja, zodat je het makkelijk door het rietje kan ehh.. strooienquote:Op vrijdag 28 december 2018 18:54 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nee, rietsuiker dacht ik. Heb ik ergens gelezen"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Dat klinkt als een vieze combinatie, no offensequote:Op vrijdag 28 december 2018 18:55 schreef essnhills het volgende:
Pannekoeken heb ik al lange tijd niet gehad. Lekker met ananas, tonijn en komkommer
Tonijn en komkommer combineren alleen in de sushi, en ananas combineert met geen van beide.![]()
Lekkerste beleg op een pannekoek
1. Donkere basterdsuiker
2. Karamelstroop
3. Ontbijtspek
4. Banaan
5. Aardbeien met slagroom[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hoekstra is er niks bijquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Haha ik zie helemaal geen Miss You staan.quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Rolling Stones top 5:
1.Time Waits For No One
2. Paint it Black
3. Angie
4. Ruby Tuesday
5. Sister Morphine|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:
Op één allemaal door elkaar? Lijkt me echt uitzonderlijk ranzigquote:Op vrijdag 28 december 2018 18:55 schreef essnhills het volgende:
Maar ik gun het je van harte natuurlijk
Rellende_Rotscholier
![]()
Dialect hoeft van mij niet zo nodig, maar voor Daniel Lohues wil ik graag een uitzondering maken.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
ananas moet je sowieso nergens op doen, ananas op pizzaquote:Op vrijdag 28 december 2018 18:55 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat klinkt als een vieze combinatie, no offense
Tonijn en komkommer combineren alleen in de sushi, en ananas combineert met geen van beide.![]()
![]()
Sowieso maple syrupquote:Op vrijdag 28 december 2018 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
1. Donkere basterdsuiker
2. Karamelstroop
3. Ontbijtspek
4. Banaan
5. Aardbeien met slagroom
-XOXO-![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja, zodat je het makkelijk door het rietje kan ehh.. strooien
1. ontbijtspekquote:Op vrijdag 28 december 2018 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
1. Donkere basterdsuiker
2. Karamelstroop
3. Ontbijtspek
4. Banaan
5. Aardbeien met slagroom
2. Kaas
3. Slagroom
4. Bolletje ijs
5. StroopHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
922 Trapped (Live) Bruce Springsteen 1985![]()
921 Walking On The Moon Police 1979
920 Follow You Follow Me Genesis 1978![]()
919 For Bitter Or Worse Anouk 2009![]()
918 Lover Of The Light Mumford & Sons 2012![]()
917 Isn't She Lovely Stevie Wonder 1976
915 Take The Long Way Home Supertramp 1979![]()
914 Daar Gaat Ze Clouseau 1990
913 Heart-Shaped Box Nirvana 1993![]()
912 Con Te Partiro Andrea Bocelli 1996
911 In Nije Dei De Kast 1997
910 De Bom Doe Maar 1982![]()
Relatief weinigdeze keer
Ananas op pizza is ook vies ja. Wel eet ik het door de kip madras, da's verrassend lekker.quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:56 schreef alopio het volgende:
[..]
ananas moet je sowieso nergens op doen, ananas op pizza![]()
Jawel man, lekker italiaantje pestenquote:Op vrijdag 28 december 2018 18:56 schreef alopio het volgende:
[..]
ananas moet je sowieso nergens op doen, ananas op pizza
Ik vind dit een heerlijk lied. Daniel Lohues heeft wel vaker goede muziek gemaakt. Annelie is ook zo'n pareltje.![]()
De pannekoek brengt het allemaal bij elkaar, lekker manquote:Op vrijdag 28 december 2018 18:55 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat klinkt als een vieze combinatie, no offense
Tonijn en komkommer combineren alleen in de sushi, en ananas combineert met geen van beide.
Ik vond het meer als Queen klinkenquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
En Gimme Shelter.quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Haha ik zie helemaal geen Miss You staan.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
minister van Ijsland heeft verstand, die wilde het verbiedenquote:Op vrijdag 28 december 2018 18:57 schreef djenneke het volgende:
[..]
Jawel man, lekker italiaantje pesten![]()
team ontbijtspekquote:Op vrijdag 28 december 2018 18:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
1. ontbijtspek
2. Kaas
3. Slagroom
4. Bolletje ijs
5. Stroop
Make love, not war ☮![]()
Jouw dochter weetquote:Op vrijdag 28 december 2018 18:57 schreef Berkery het volgende:
Volgens mijn dochter is dit 'opa met een banjo'.
Favoriete nummers afgelopen uur:
1. Muse - Madness
2. The Prodigy - Firestarter
3. Radiohead - No Surprises
Eervolle vermelding: Bryan Adams - Heaven![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:57 schreef Berkery het volgende:
Volgens mijn dochter is dit 'opa met een banjo'.
maar wel lekkere muziek!![]()
Lekker man, leg je eerst plakjes komkommer op de pannenkoek, en dan doe je daar tonijn overeen, en dan nog wat stukjes ananas erop, oprollen en opetenquote:Op vrijdag 28 december 2018 18:56 schreef djenneke het volgende:
[..]
Op één allemaal door elkaar? Lijkt me echt uitzonderlijk ranzig
Maar ik gun het je van harte natuurlijk
Bestaat de werkdag van een DJ serieus uit twee uurtjes? Of moet je daarnaast ook nog dingen doen?-XOXO-![]()
Haten op Pizza Hawaiiquote:Op vrijdag 28 december 2018 18:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ananas op pizza is ook vies ja. Wel eet ik het door de kip madras, da's verrassend lekker.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
godver Prodigy gemist door het patat etenquote:Op vrijdag 28 december 2018 18:58 schreef DecoAoreste het volgende:
1. Muse - Madness
Eervolle vermelding: Bryan Adams - Heaven![]()
![]()
Das balenquote:Op vrijdag 28 december 2018 18:56 schreef djenneke het volgende:
[..]
Die leeftijd wordt niet herkend door mijn laptop
Vomeer.quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lekker man, leg je eerst plakjes komkommer op de pannenkoek, en dan doe je daar tonijn overeen, en dan nog wat stukjes ananas erop, oprollen en opeten![]()
![]()
Komend uur weer stemlijstgenot met Follow You, Follow Me.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Show voorbereiden.quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:58 schreef datismijnmening het volgende:
Bestaat de werkdag van een DJ serieus uit twee uurtjes? Of moet je daarnaast ook nog dingen doen?Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Dat doet je galblaas ook. Wil niet zeggen dat je je galsappen moet opdrinkenquote:Op vrijdag 28 december 2018 18:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
De pannekoek brengt het allemaal bij elkaar, lekker man
pizza hawai is lekkerquote:Op vrijdag 28 december 2018 18:57 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ananas op pizza is ook vies ja. Wel eet ik het door de kip madras, da's verrassend lekker.
922 Trapped (Live) Bruce Springsteen 1985![]()
921 Walking On The Moon Police 1979![]()
920 Follow You Follow Me Genesis 1978![]()
919 For Bitter Or Worse Anouk 2009![]()
918 Lover Of The Light Mumford & Sons 2012![]()
917 Isn't She Lovely Stevie Wonder 1976![]()
915 Take The Long Way Home Supertramp 1979![]()
914 Daar Gaat Ze Clouseau 1990![]()
913 Heart-Shaped Box Nirvana 1993![]()
912 Con Te Partiro Andrea Bocelli 1996![]()
911 In Nije Dei De Kast 1997![]()
![]()
![]()
910 De Bom Doe Maar 1982
Jij bent af. Je hebt geluk dat Peaceman nog bij je is, of eet hij dat ook. Wansmaak familie danquote:![]()
![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Wtf, hoe kan je Madness van Muse goed vinden?quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:58 schreef DecoAoreste het volgende:
1. Muse - Madness
Eervolle vermelding: Bryan Adams - Heaven
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Tot het moment van opeten, kan ik er best in meegaanquote:Op vrijdag 28 december 2018 18:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lekker man, leg je eerst plakjes komkommer op de pannenkoek, en dan doe je daar tonijn overeen, en dan nog wat stukjes ananas erop, oprollen en opeten![]()
Beste rockband aller tijdenquote:Op vrijdag 28 december 2018 18:59 schreef Cee het volgende:
Ik heb niet zo veel met The Stones maar She’s a rainbow staat op 1.
Op 't randje en erover.
Snel boodschappen doen, ben ik op tijd terug voor deze 2 nummers achter elkaar
909 Once In A Lifetime Talking Heads
908 1979 Smashing Pumpkins![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:59 schreef Cee het volgende:
Ik heb niet zo veel met The Stones maar She’s a rainbow staat op 1.en Mothers Little Helper maar die staat nooit in de top 2000 geloof ik.
When I was a child I had a fever.
In de weken buiten de Top 2000 om niet.quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat moet je voorbereiden dan? Liedjes staan al vast.Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Informatie opzoeken, motivaties uitritselen.quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat moet je voorbereiden dan? Liedjes staan al vast.
Daarnaast doen DJ's ook wel dingen achter de schermen. Quizjes met het publiek, af en toe NPO1-updates presenteren, Frank van 't Hof zie je ook overal en nergens rondbanjeren in de studio.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Nou, dat klinkt druk zegquote:Op vrijdag 28 december 2018 19:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Informatie opzoeken, motivaties uitritselen.
Daarnaast doen DJ's ook wel dingen achter de schermen. Quizjes met het publiek, af en toe NPO1-updates presenteren, Frank van 't Hof zie je ook overal en nergens rondbanjeren in de studio.
maar er is toch ook een redactie die veel doen, en die sidekicksquote:Op vrijdag 28 december 2018 19:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Informatie opzoeken, motivaties uitritselen.
Daarnaast doen DJ's ook wel dingen achter de schermen. Quizjes met het publiek, af en toe NPO1-updates presenteren, Frank van 't Hof zie je ook overal en nergens rondbanjeren in de studio.![]()
dat het maar eens gezegd is.quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:59 schreef alopio het volgende:
[..]
Jij bent af. Je hebt geluk dat Peaceman nog bij je is, of eet hij dat ook. Wansmaak familie dan
Zwaar lijkt het mij niet nee, maar wel vermoeiendquote:~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Meestal bereiden ze dat samen met die sidekicks voor, hoor.quote:Op vrijdag 28 december 2018 19:01 schreef alopio het volgende:
[..]
maar er is toch ook een redactie die veel doen, en die sidekicks♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Jij was al voorzien toch?quote:Op vrijdag 28 december 2018 19:00 schreef djenneke het volgende:
[..]
Kun je hem in Romeinse cijfers neerzetten?
dan weet ik of ik mijn echte of nep leeftijd neer moet zettenHaters can be so lame and vicious
Iedereen haten op mijn pannenkoeken![]()
Lekker man
Maar goed, ik ben thuis opgegroeid met schijnbaar vreemde combinaties zoals broodje pindakaas met vlokken, beschuitjes met suiker, warme melk met beschuit (en suiker), ontbijtkoek met kaas etc.
Lekker man
quote:Op vrijdag 28 december 2018 19:02 schreef alopio het volgende:
[..]
je verdient een lintje dat je hiermee kan leven.
Sorry. Hij eet het af en toe. Ik neem altijd half hawai en half kipfilet.quote:Op vrijdag 28 december 2018 18:59 schreef alopio het volgende:
[..]
Jij bent af. Je hebt geluk dat Peaceman nog bij je is, of eet hij dat ook. Wansmaak familie dan
Ik ben al een tijdje aan de man inderdaadquote:Op vrijdag 28 december 2018 19:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jij was al voorzien toch?
dan weet ik of ik mijn echte of nep leeftijd neer moet zetten
nooit geweten, dacht dat de redactie bijna alles deedquote:Op vrijdag 28 december 2018 19:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Meestal bereiden ze dat samen met die sidekicks voor, hoor.![]()
Overigens is Wouter van der Goes ook gewoon stationvoice van NPO1. Toen hij met de Stembus op pad was, moest hij ook tussendoor de hele gids inspreken.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Pindakaas met vlokkenquote:Op vrijdag 28 december 2018 19:02 schreef essnhills het volgende:
Lekker man
Maar goed, ik ben thuis opgegroeid met schijnbaar vreemde combinaties zoals broodje pindakaas met vlokken, beschuitjes met suiker, warme melk met beschuit (en suiker), ontbijtkoek met kaas etc.
Lekker man
-Scorpion_17![]()
Alles normaal tot die warme melk.quote:Op vrijdag 28 december 2018 19:02 schreef essnhills het volgende:
Lekker man
Lekker man![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
#pray4woutquote:Op vrijdag 28 december 2018 19:02 schreef El-Stinho het volgende:
Overigens is Wouter van der Goes ook gewoon stationvoice van NPO1. Toen hij met de Stembus op pad was, moest hij ook tussendoor de hele gids inspreken.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Je andere combinaties klinken heel normaal hoorquote:Op vrijdag 28 december 2018 19:02 schreef essnhills het volgende:
Lekker man
Lekker man
kan echt niet, riekt naar mishandeling. Denk aan je kinderen he...die verdienen ook een toekomstquote:Op vrijdag 28 december 2018 19:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sorry. Hij eet het af en toe. Ik neem altijd half hawai en half kipfilet.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Ligtlee was als 'topsporter' al viesdik. Ben benieuwd hoe kolossaal ze over een paar maanden is.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Ik ben ook wel nieuwsgierigquote:Op vrijdag 28 december 2018 19:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jij was al voorzien toch?
dan weet ik of ik mijn echte of nep leeftijd neer moet zetten"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik heb liever pindakaas met koffiehagelslag. Maar vlokken is ook goed te doen inderdaad.quote:
Heel zwaar inderdaad.quote:♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
Koffiehagelslag is een ding? *schrijft op*quote:Op vrijdag 28 december 2018 19:03 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik heb liever pindakaas met koffiehagelslag. Maar vlokken is ook goed te doen inderdaad.
-Scorpion_17![]()
Godenvoerquote:
Rellende_Rotscholier
![]()
Koffiehagelslag?quote:Op vrijdag 28 december 2018 19:03 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik heb liever pindakaas met koffiehagelslag. Maar vlokken is ook goed te doen inderdaad.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Hij is nu aan het rekenen met romeinse cijfers. Kan wel even durenquote:
Oh Fuck, op Dumpert is de top 1337 bezig. Nu wil ik twee dingen tegelijk kijken/luisteren
Ik hoop eigenlijk op niet al te veel goede nummers in de nacht
Op 't randje en erover.
Die eten dat niet hoorquote:Op vrijdag 28 december 2018 19:03 schreef alopio het volgende:
[..]
kan echt niet, riekt naar mishandeling. Denk aan je kinderen he...die verdienen ook een toekomst
https://www.jumbo.com/de-ruijter-specials-koffie---puur-220g/97056DS/quote:Op vrijdag 28 december 2018 19:04 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Koffiehagelslag is een ding? *schrijft op*I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Melk aan de kook brengen, ondertussen in je bakje 2 beschuitjes in stukken breken, suiker toevoegen. Warme (hete) melk erover gieten, roeren zodat de suiker oplost, en (voorzichtig) naar binnen lepelen. Was vroegah een van mijn favoriete toetjesquote:Op vrijdag 28 december 2018 19:03 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Alles normaal tot die warme melk.
Ik wel, maar dat heeft niet zoveel met muziek te makenquote:Op vrijdag 28 december 2018 19:04 schreef PzKpfw het volgende:
Ik hoop eigenlijk op niet al te veel goede nummers in de nacht
Het beste van twee wereldenquote:Op vrijdag 28 december 2018 19:05 schreef djenneke het volgende:
[..]
https://www.jumbo.com/de-ruijter-specials-koffie---puur-220g/97056DS/
Op 't randje en erover.
Is Brinta gebruiken niet veel makkelijker?quote:Op vrijdag 28 december 2018 19:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Melk aan de kook brengen, ondertussen in je bakje 2 beschuitjes in stukken breken, suiker toevoegen. Warme (hete) melk erover gieten, roeren zodat de suiker oplost, en (voorzichtig) naar binnen lepelen. Was vroegah een van mijn favoriete toetjes![]()
![]()
Kutzooi. Maar die kun je vast terugkijkenquote:Op vrijdag 28 december 2018 19:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh Fuck, op Dumpert is de top 1337 bezig. Nu wil ik twee dingen tegelijk kijken/luisteren-XOXO-![]()
Que?quote:Op vrijdag 28 december 2018 19:05 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik wel, maar dat heeft niet zoveel met muziek te makenAls iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Li DelAls iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
quote:Op vrijdag 28 december 2018 19:05 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik wel, maar dat heeft niet zoveel met muziek te maken
Ik niet, zo oud ben ik nou ook weer nietquote:Op vrijdag 28 december 2018 19:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hey maar wie van jullie schrijft nog Pannekoek?
I'm just a Soul whose Intentions are Good
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |