Samenwerken is zo 2018.quote:Op vrijdag 28 december 2018 13:42 schreef SOG het volgende:
[..]
Ja samenwerken. Dat er nog steeds waarde gehecht wordt aan dat samenwerken waar je helemaal dood mee wordt gegooid. Samenwerken met die samenwerken met y. Mcdonalds, bmw. Stelt allemaal geen drol voor.
Nee, buy en sell knop verwisseldquote:Op vrijdag 28 december 2018 21:54 schreef leolinedance het volgende:
Bankiersbonussen zijn gestort zeker
Chinees pinksteren vandaag samen met de Latijns-Amerikaanse 1-april-variant zorgt voor een boost.quote:Op vrijdag 28 december 2018 21:54 schreef leolinedance het volgende:
Bankiersbonussen zijn gestort zeker
En het is interstellaire mihoen-dag vandaag.quote:Op vrijdag 28 december 2018 22:12 schreef illusions het volgende:
[..]
Chinees pinksteren vandaag samen met de Latijns-Amerikaanse 1-april-variant zorgt voor een boost.
Klinkt als ... hmm ... daar zou iemand een film van moeten maken eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 december 2018 22:57 schreef fathank het volgende:
[..]
En het is interstellaire mihoen-dag vandaag.
Maar wat een dag hier is, is 7 jaar ergens anders. Dus tel maar uit.
niet door hebben dat de Waves trein op het punt staat om te vertrekkenquote:Op zaterdag 29 december 2018 08:01 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
de klasfoto van Sasha, wat wil je daar mee zeggen?
denk dat Sasha het te druk met school heeft, die heeft echt geen tijd om nog veel met waves bezig te zijn.quote:Op zaterdag 29 december 2018 08:04 schreef kthxbye het volgende:
[..]
niet door hebben dat de Waves trein op het punt staat om te vertrekken_!
En dan te bedenken dat je de bearmarkt van 2019 nog door moetquote:Op zaterdag 29 december 2018 08:19 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Dit ben ik na de bear market van 2018:
Diversiteitquote:
Sashagodquote:
Jongen, 2019 wordt episch, mass adoption incoming!quote:Op zaterdag 29 december 2018 09:16 schreef TwztId het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat je de bearmarkt van 2019 nog door moet
Ik geloof er wel in, eind van het jaar een Tesla.quote:Op zaterdag 29 december 2018 10:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jongen, 2019 wordt episch, mass adoption incoming!
Die kan jij sowieso wel kopen als je per se wil.quote:Op zaterdag 29 december 2018 10:37 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik geloof er wel in, eind van het jaar een Tesla.
Je moet die ene Ether nog weggeven toch?quote:Op zaterdag 29 december 2018 10:45 schreef Nattekat het volgende:
Lambo.
Mijn hele portfolio van ooit 5000¤ straks ff verdubbelen.
En wanneer gaan we dat in de koers zien?quote:
Niet vechain kennende.quote:Op zaterdag 29 december 2018 11:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En wanneer gaan we dat in de koers zien?
de koers daalt toch al een jaar. die zal ook niet meer gaan stijgen.quote:Op zaterdag 29 december 2018 11:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En wanneer gaan we dat in de koers zien?
Klopt, lekker ver weg van blijven en geen aandacht aan bestedenquote:Op zaterdag 29 december 2018 12:09 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
de koers daalt toch al een jaar. die zal ook niet meer gaan stijgen.
Je kan wel cynisch gaan lopen doen maar van alle gouden bergen is natuurlijk echt helemaal geen fuck terecht gekomen.quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:10 schreef Blik het volgende:
[..]
Klopt, lekker ver weg van blijven en geen aandacht aan besteden
Noem mij 1 munt die in 2017 bestond en in 2018 in waarde is gestegen?quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je kan wel cynisch gaan lopen doen maar van alle gouden bergen is natuurlijk echt helemaal geen fuck terecht gekomen.
not sure if srsquote:Op zaterdag 29 december 2018 12:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je kan wel cynisch gaan lopen doen maar van alle gouden bergen is natuurlijk echt helemaal geen fuck terecht gekomen.
Binancecoin.quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:43 schreef Blik het volgende:
[..]
Noem mij 1 munt die in 2017 bestond en in 2018 in waarde is gestegen?
De dollar heeft een mooie 5% winst gemaakt dit jaarquote:Op zaterdag 29 december 2018 12:43 schreef Blik het volgende:
[..]
Noem mij 1 munt die in 2017 bestond en in 2018 in waarde is gestegen?
Bron?quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Binancecoin.
Maar je mist het punt: de gouden bergen zijn stronthopen gebleken tot nu toe.
1 dollah is nu 105 dollahcent waardquote:Op zaterdag 29 december 2018 12:53 schreef Piva het volgende:
[..]
De dollar heeft een mooie 5% winst gemaakt dit jaar
Ssssstquote:Op zaterdag 29 december 2018 10:53 schreef KapBak het volgende:
[..]
Je moet die ene Ether nog weggeven toch?
Nattekat, Nattekat, wilde dat hij die belofte nooit gemaakt had!quote:
Zelfs random personen die ik niet eens ken weten het nuquote:Op zaterdag 29 december 2018 13:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nattekat, Nattekat, wilde dat hij die belofte nooit gemaakt had!
Geef die ether nou maar gewoon, dan vallen we je niet meer lastig.quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfs random personen die ik niet eens ken weten het nu
Deed je toch al niet.quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geef die ether nou maar gewoon, dan vallen we je niet meer lastig.
Vind deze opmerking iets te kort door de bocht. Vele projecten zijn dit jaar in waarde gedaald.quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
december 2020 effe goed inslaan.quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:15 schreef Nattekat het volgende:
2017 was een herhaling van 2013
2021 is moonjaar.
Duurt lang.quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
december 2020 effe goed inslaan.
Haha wat is dat voor jaren 80 coin waar je alleen maar op zo'n manier bij kuntquote:Op zaterdag 29 december 2018 13:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Duurt lang.
Gewoon nu al. Alleen vergeet ik het iedere keer of heb ik er geen zin in
Mijn wallet staat op een laptop die geen oplader meer heeft en op een VPS waar ik niet in kan van huis
Ik mis het punt niet, ik ben het gewoon fundamenteel oneens met je op dit punt. Ik hoef ook geen snelle koerswinsten, ik heb liever solide progressie. En Vechain heeft genoeg laten zien dit jaar om aangetoond te hebben dat het een topper in wording is.quote:Op zaterdag 29 december 2018 12:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Binancecoin.
Maar je mist het punt: de gouden bergen zijn stronthopen gebleken tot nu toe.
Neenee 12 usdollah end of year werd er beloofd.quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:40 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik mis het punt niet, ik ben het gewoon fundamenteel oneens met je op dit punt. Ik hoef ook geen snelle koerswinsten, ik heb liever solide progressie. En Vechain heeft genoeg laten zien dit jaar om aangetoond te hebben dat het een topper in wording is.
Het enige wat een stronthoop is, is de koers. Maar dat is grotendeels te danken aan de bearmarkt waar we in zitten en niet omdat Vechain niet levert
MAXquote:Op zaterdag 29 december 2018 14:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Neenee 12 usdollah end of year werd er beloofd.
Nu wel ja inmiddels.quote:Op zaterdag 29 december 2018 13:13 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Ik sta iets meer met beide benen op de grond.
quote:Op donderdag 18 januari 2018 11:51 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Ik denk EOY $25, dan kan alles wat meer is me meevallen
En laten we het nou toch echt voor de koers doen. Tenzij je #initforthetech bentquote:Op zaterdag 29 december 2018 13:40 schreef Blik het volgende:
Het enige wat een stronthoop is, is de koers. Maar dat is grotendeels te danken aan de bearmarkt waar we in zitten en niet omdat Vechain niet levert
Dit was trollen en banwaardig volgens Venbois 11 maanden terug.quote:
Ja die sekte doet me een beetje denken aan de XRP army.quote:Op zaterdag 29 december 2018 15:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dit was trollen en banwaardig volgens Venbois 11 maanden terug.
Met hun aanstaande database? De komst van Vostok betekent dus dat er werkelijk geen hond geïnteresseerd is in het gebruik van het waves platform.quote:
Door een paar fanboys ja, niet door vechain zelf...quote:Op zaterdag 29 december 2018 14:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Neenee 12 usdollah end of year werd er beloofd.
Uiteraard doe ik het ook voor de winsten, maar dat hoeft van mij niet perse dit jaar te gebeurenquote:Op zaterdag 29 december 2018 15:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En laten we het nou toch echt voor de koers doen. Tenzij je #initforthetech bent
Eth zorgt daar zelf wel voor.quote:
Jij snapt emquote:
Nee, maar dan kan je dus beter iets anders met je geld doen dan het in crypto steken denk ik altijd. Tenzij je echt verwacht dat het ergens in het komende half jaar gaat knallen.quote:Op zaterdag 29 december 2018 16:40 schreef Blik het volgende:
[..]
Uiteraard doe ik het ook voor de winsten, maar dat hoeft van mij niet perse dit jaar te gebeuren
Lees de voorgaande topics maar terug.quote:Op zaterdag 29 december 2018 17:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, maar dan kan je dus beter iets anders met je geld doen dan het in crypto steken denk ik altijd. Tenzij je echt verwacht dat het ergens in het komende half jaar gaat knallen.
Maar waarom verwacht jij dat de koers van VET/VTHO nog wel een keer door de roof gaat? Wie gaan al die VTHO gebruiken en kopen? En hoe duur mag dat spul worden voordat bedrijven denken "Ja hallo, we zijn er ingestapt om goedkoper uit te zijn, niet duurder....".
Als je nou eens de basisbeginselen gaat opzoeken dan snap je dat dat een van de speerpunten is. Services voor bedrijven worden niet duurder. Staat uitgebreid beschreven in bijvoorbeeld de White paper.quote:Op zaterdag 29 december 2018 17:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, maar dan kan je dus beter iets anders met je geld doen dan het in crypto steken denk ik altijd. Tenzij je echt verwacht dat het ergens in het komende half jaar gaat knallen.
Maar waarom verwacht jij dat de koers van VET/VTHO nog wel een keer door de roof gaat? Wie gaan al die VTHO gebruiken en kopen? En hoe duur mag dat spul worden voordat bedrijven denken "Ja hallo, we zijn er ingestapt om goedkoper uit te zijn, niet duurder....".
Nou, leg het eens uit in een paar zinnen voor iemand die te dom is om de White paper te snappen.quote:Op zaterdag 29 december 2018 17:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je nou eens de basisbeginselen gaat opzoeken dan snap je dat dat een van de speerpunten is. Services voor bedrijven worden niet duurder. Staat uitgebreid beschreven in bijvoorbeeld de White paper.
Mijn spaarrekening was een betere keuze geweest, maar dat is achteraf mooi lullen.quote:Op zaterdag 29 december 2018 17:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee ok, maar je zal toch wel iets in gedachten hebben wat je realistisch lijkt? Anders ben je eigenlijk gewoon een wilde gok aan het doen. Wat ook prima is als je je dat realiseert en er ok mee bent natuurlijk. Die paar honderd eu die ik in crypto heb zitten zijn ook gewoon puur een gok.quote:Op zaterdag 29 december 2018 17:16 schreef Blik het volgende:
[..]
Mijn spaarrekening was een betere keuze geweest, maar dat is achteraf mooi lullen.
Maar ik verwacht dat adoptie steeds verder gaat toenemen in 2019. Vandaag nog een nieuwe all time high van rond de 2 miljoen VTHO burned. Dus ik zie niet waarom dat niet kan doorstijgen de komende maanden. Daarmee zal ook de prijs gaan toenemen en uiteindelijk moet er een balans gaan ontstaan tussen, prijs, vraag en aanbod. Wat dat gaat worden, geen idee
quote:Op zaterdag 29 december 2018 17:20 schreef Gehrman het volgende:
We zijn hier moe van al dat vechain geshil.
Ik gok dat vtho op termijn rond de 1 cent gaat worden. Maar is verder nergens op gebaseerd...quote:Op zaterdag 29 december 2018 17:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee ok, maar je zal toch wel iets in gedachten hebben wat je realistisch lijkt? Anders ben je eigenlijk gewoon een wilde gok aan het doen. Wat ook prima is als je je dat realiseert en er ok mee bent natuurlijk. Die paar honderd eu die ik in crypto heb zitten zijn ook gewoon puur een gok.
Die niet al te best uitpakt tot nu toe
en nu komt de monkey uit de sleeve hoorquote:Op zaterdag 29 december 2018 17:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee ok, maar je zal toch wel iets in gedachten hebben wat je realistisch lijkt? Anders ben je eigenlijk gewoon een wilde gok aan het doen. Wat ook prima is als je je dat realiseert en er ok mee bent natuurlijk. Die paar honderd eu die ik in crypto heb zitten zijn ook gewoon puur een gok.
Die niet al te best uitpakt tot nu toe
Klaas zit nu in de staatsloten. Heb derhalve meteen een straatje gehaald.quote:Op zaterdag 29 december 2018 18:04 schreef ZetaOS het volgende:
klaasweetalles zit al sinds 2007 in Vechain, dus moet wel een goed project zijn.
Haha goed gevonden!quote:
Supplyrate van Vtho kan bijgestuurd worden, gas per tx/clause kan aangepast worden.quote:Op zaterdag 29 december 2018 17:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, leg het eens uit in een paar zinnen voor iemand die te dom is om de White paper te snappen.
Wanneer gaan we moon, wanneer word de scene disrupt, wanneer gaan al die topbedrijven tientallen miljoenen VET kopen, wanneer gaat VTHO naar 10USD,quote:Op zaterdag 29 december 2018 18:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Supplyrate van Vtho kan bijgestuurd worden, gas per tx/clause kan aangepast worden.
Jep, dus when? Moon?quote:Op zaterdag 29 december 2018 18:33 schreef fathank het volgende:
Maar als je te dom bent om een whitepaper te lezen en wat basis beginselen te begrijpen kun je het misschien beter bij Staatsloten houden.
Als de tijd rijp is.quote:
Je kan nog gewoon omzetten. Goed lezen hoe het werkt, dan komt het helemaal goed.quote:Op zaterdag 29 december 2018 19:39 schreef xaban06 het volgende:
Ik had destijds VEN gekocht bij Binance, ben ik dat nu kwijt? Als ik nu inlog zie ik het niet tussen mijn balans staan.
/edit
Oh, laat maar, ik zie dat ik de coins in januari naar een ander wallet heb gestuurd, geen idee meer welke dat is
/edit2
Oke gevonden, maar kan ik mijn VEN coins nu nog omzetten of ben ik het nu kwijt
/edit3
Wellicht dat dit gaat werken: https://vechaininsider.co(...)g_the_vechain_wallet
VET staat ook op 12 usdollah. Alleen dat is op geen enkele Exchange te zien.quote:Op zaterdag 29 december 2018 19:30 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Waves staat nog steeds rond ATH hoor.![]()
Alleen de prijzen op de exchanges kloppen niet.
SEAL is ook gewoon al 10 keer over de kop, als het niet meer is. SEAL gaat de boel allemaal in hun kont raggen.quote:Op zaterdag 29 december 2018 20:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
VET staat ook op 12 usdollah. Alleen dat is op geen enkele Exchange te zien.
Rank 790 is ook al verkeerd :-(quote:Op zaterdag 29 december 2018 21:13 schreef illusions het volgende:
[..]
SEAL is ook gewoon al 10 keer over de kop, als het niet meer is. SEAL gaat de boel allemaal in hun kont raggen.
Coinbasequote:Op zaterdag 29 december 2018 22:43 schreef MT10 het volgende:
Even puur uit interesse, via welke weg is het nu financieel het interessants om je coins uit te cashen? In de bullrun vorig jaar heb ik maar via bitonic gedaan (toen stond ik lekker in de plus en heb ik mijn inleg eruit gehaald) Dat is wel een heel dure manier maar toen zag ik even weinig opties aangezien ook Exchanges toen stops hadden voor aanmelden en ook verificaties lang duurde terwijl ik toen gewoon snel het momentum wou pakken om mijn inleg eruit te halen. Het lijkt me nu verstandig me voor te bereiden op een eventuele bullrun en dus waar nodig een account aan te maken/verificatieprocedure te doorlopen.
Is dit ook al een ding ja?quote:Op zaterdag 29 december 2018 19:30 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Waves staat nog steeds rond ATH hoor.![]()
Alleen de prijzen op de exchanges kloppen niet.
Tot nu toe een beter rendement op m'n staatsloten dan op m'n crypto.quote:Op zaterdag 29 december 2018 18:15 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Klaas zit nu in de staatsloten. Heb derhalve meteen een straatje gehaald.
Wat is er mis met coinbase? Volg de meeste Exchanges eigenlijk niet echt, alleen binance en de waves Dex aangezien ik daar alle tokens waar ik in zit kan verhandelen.quote:
Dat valt nog best mee hoor via bitonic of btcdirect. In de bullrun wel eens uitgerekend voor 1 btc, scheelde slechts 14 euro op een tx van 15000 euro.quote:Op zaterdag 29 december 2018 22:43 schreef MT10 het volgende:
Even puur uit interesse, via welke weg is het nu financieel het interessants om je coins uit te cashen? In de bullrun vorig jaar heb ik maar via bitonic gedaan (toen stond ik lekker in de plus en heb ik mijn inleg eruit gehaald) Dat is wel een heel dure manier maar toen zag ik even weinig opties aangezien ook Exchanges toen stops hadden voor aanmelden en ook verificaties lang duurde terwijl ik toen gewoon snel het momentum wou pakken om mijn inleg eruit te halen. Het lijkt me nu verstandig me voor te bereiden op een eventuele bullrun en dus waar nodig een account aan te maken/verificatieprocedure te doorlopen.
Bedankt! Gevoelsmatig dacht ik dat bitonic veel duurder was maar valt mee dus. Ik zal wel eens gaan kijken naar coinbase en bl3pquote:Op zondag 30 december 2018 06:34 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Dat valt nog best mee hoor via bitonic of btcdirect. In de bullrun wel eens uitgerekend voor 1 btc, scheelde slechts 14 euro op een tx van 15000 euro.
Coinbase zoals iemand hier noemde is prima, maar coinbase pro is goedkoper! (coinbase pro is het oude gdax) Fee is wat lager bij coinbase pro. Geld staat meestal in een dag op je rekening
Coinbase is zeker geen![]()
Kraken raad ik af, onduidelijke partij.
Aanrader is Bitstamp, werkt snel, binnen een dag staat het op je rekening.
Een alternatief zou Bl3p zijn, een kleine Nederlandse exchange waar niemand van gehoord heeft.
Bl3p is van de makers van bitonic maar is toch echt los daarvan in een stichting gestopt, dat is goed want mocht bitonic in de problemen zitten trekt het dus niet bl3p mee een faillissement in.
Niet elk uur van de dag veel volume, maar soms erg goede koers voor je btc. Geld staat in enkele uren op je rekening.
(note: Het volume op bl3p is voornamelijk van bitonic tijdens de nacht)
Hoge bomen vangen veel wind.quote:Op zondag 30 december 2018 11:42 schreef illusions het volgende:
Ik ken anders een hoop mensen die kutervaringen hebben met Coinbase. Het internet staat er ook vol mee. Ik laat het liever cash storten of ik gebruik een crypto debit card, nooit gezeik mee gehad.
Wat bedoel je met cash laten storten?quote:Op zondag 30 december 2018 11:42 schreef illusions het volgende:
Ik ken anders een hoop mensen die kutervaringen hebben met Coinbase. Het internet staat er ook vol mee. Ik laat het liever cash storten of ik gebruik een crypto debit card, nooit gezeik mee gehad.
Laat wel eens via een ATM gewoon cash op mijn rekening storten. Denk niet dat dat in NL kan.quote:Op zondag 30 december 2018 12:21 schreef MT10 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met cash laten storten?
Ik denk wel dat Coinbase/Gemini/Kraken de meest professionele partijen in crypto zijn momenteel (qua exchanges dan hequote:Op zondag 30 december 2018 11:42 schreef illusions het volgende:
Qua liquiditeit is dat waarschijnlijk vrij rukquote:Op zondag 30 december 2018 13:25 schreef fathank het volgende:
Gewoon Bl3p. Betrouwbare Nederlandse partij.
Valt mee hoor, werkt perfect en genoeg handelsvolumequote:Op zondag 30 december 2018 13:28 schreef KapBak het volgende:
[..]
Qua liquiditeit is dat waarschijnlijk vrij ruk
Net aangemeld maar om het account te gebruiken heb ik een invite nodig. Weet jij hoe ik daar aan kan komen?quote:Op zondag 30 december 2018 13:25 schreef fathank het volgende:
Gewoon Bl3p. Betrouwbare Nederlandse partij.
Het was zeker geen 14 euro..quote:Op zondag 30 december 2018 06:34 schreef ZetaOS het volgende:
Dat valt nog best mee hoor via bitonic of btcdirect. In de bullrun wel eens uitgerekend voor 1 btc, scheelde slechts 14 euro op een tx van 15000 euro.
Even de tijd nemen nu om ergens te verifiëren is geen overbodige luxe. Bitonic werkt op zich prima maar is wel wat aan de dure kant, zeker als de volatiliteit en liquidity alle kanten op bounced.quote:Op zaterdag 29 december 2018 22:43 schreef MT10 het volgende:
Even puur uit interesse, via welke weg is het nu financieel het interessants om je coins uit te cashen? In de bullrun vorig jaar heb ik maar via bitonic gedaan
Dan is alles zowat doodquote:
Nee hoor. Dat is een mening.quote:Op zondag 30 december 2018 16:33 schreef illusions het volgende:
[..]
Klopt ook, maar Seal helemaaal extra superdood.
Flatearther gespot!quote:
Nog steeds aannemelijker dan dat SEAL ooit gaat "werken."quote:Op zondag 30 december 2018 16:52 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Flatearther gespot!
Haat die gasten.
Nee hoorquote:Op zondag 30 december 2018 16:55 schreef illusions het volgende:
[..]
Nog steeds aannemelijker dan dat SEAL ooit gaat "werken."
Jawel hoor.quote:Op zondag 30 december 2018 17:25 schreef Dimachaerus het volgende:
Je Ken seal niet eens fatsoenlijk traden
"fatsoenlijk"quote:Op zondag 30 december 2018 17:26 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Gaat gewoon wat langzamer.
Van je eigen ervaringen uitgaan buddyquote:Op zondag 30 december 2018 11:42 schreef illusions het volgende:
Vind er niets "onfatsoenlijk" aan (Al had ik dat vorige post al duidelijk gemaakt). Heb je bij meerdere coins, en is ook afhankelijk van exchange.quote:
Op Reddit zwerven ze veel rond, en anders een mailtje naar ze sturen..quote:Op zondag 30 december 2018 15:02 schreef MT10 het volgende:
[..]
Net aangemeld maar om het account te gebruiken heb ik een invite nodig. Weet jij hoe ik daar aan kan komen?
Een coin die fatsoenlijk te traden is, heeft volume, anders kan je het geen fatsoenlijk traden noemen.quote:Op zondag 30 december 2018 18:12 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Vind er niets "onfatsoenlijk" aan (Al had ik dat vorige post al duidelijk gemaakt). Heb je bij meerdere coins, en is ook afhankelijk van exchange.
Maakt ook niets uit, heb weer 10% voor niets erbij, met het traden.
Leer liever van de fouten van anderen.quote:Op zondag 30 december 2018 18:10 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Van je eigen ervaringen uitgaan buddy
Krakenquote:Op zondag 30 december 2018 13:23 schreef KapBak het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Coinbase/Gemini/Kraken de meest professionele partijen in crypto zijn momenteel (qua exchanges dan he).
Nogmaals, er liggen meerdere coins nu zo bij, en zijn er al jaren. Geen verband verder dus.quote:Op zondag 30 december 2018 18:31 schreef illusions het volgende:
[..]
Een coin die fatsoenlijk te traden is, heeft volume, anders kan je het geen fatsoenlijk traden noemen.
Nou, de prijs van een DRGN is vastgesteld rond $5.53. Je kan ze alleen nog niet voor dat bedrag verkopen.quote:
JA WAT IS HET NOU !!?? GOED OF SLECHT ???????quote:Op zondag 30 december 2018 19:04 schreef BadVlad het volgende:
Coinbase Pro (voorheen GDAX) ben ik goed over te spreken. Geen fee als je zelf de maker bent van een order.
Omdat de rest ook kut is, is het niet ineens "ok" om kut te zijn.quote:Op zondag 30 december 2018 18:39 schreef ssjgoku het volgende:
[..]
Nogmaals, er liggen meerdere coins nu zo bij, en zijn er al jaren. Geen verband verder dus.
Zeg ik ook nergens, maar het is nou eenmaal zo.quote:Op zondag 30 december 2018 19:29 schreef illusions het volgende:
[..]
Omdat de rest ook kut is, is het niet ineens "ok" om kut te zijn.
Zeker 😎quote:Op zondag 30 december 2018 20:48 schreef woxxel het volgende:
Waves laat me in de steek, maar universa maakt het allemaal goed.
Gewoon hoddle toch, waarvoor dan een exchange nodig voor euro's?quote:Op zondag 30 december 2018 19:04 schreef BadVlad het volgende:
Coinbase Pro (voorheen GDAX) ben ik goed over te spreken. Geen fee als je zelf de maker bent van een order.
Ze zijn daar nu op wintersport.quote:Op zondag 30 december 2018 23:10 schreef Maikel_Stokkie het volgende:
Hoe lang duurt verificatie met Bitonic? Heb vanmiddag de overboeking gedaan en dacht gelezen te hebben dat het 2 tot 8 uur duurt.
Heb de volgende melding: De verificatieoverboeking is door ons ontvangen. Uw verificatie wordt zo snel mogelijk door ons verwerkt.
Wat een treurnis.quote:Op zondag 30 december 2018 19:02 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Nou, de prijs van een DRGN is vastgesteld rond $5.53. Je kan ze alleen nog niet voor dat bedrag verkopen.
Volgens mij kan je redelijk veilig aannemen dat men op zondag niet zoveel doet, en op 31/12 en 01/01 zullen ze ook geen volle bezetting hebben. Tenzij de KYC volautomatisch is, maar dat zal wel niet anders had je die melding niet gehad.quote:Op zondag 30 december 2018 23:10 schreef Maikel_Stokkie het volgende:
Hoe lang duurt verificatie met Bitonic? Heb vanmiddag de overboeking gedaan en dacht gelezen te hebben dat het 2 tot 8 uur duurt.
Heb de volgende melding: De verificatieoverboeking is door ons ontvangen. Uw verificatie wordt zo snel mogelijk door ons verwerkt.
quote:Op maandag 31 december 2018 01:51 schreef MaGNeT het volgende:
Marketcap van Universa bijna weer door de $10 miljoen. Weinig eigenlijk, zit nog wel wat groeipotentie in.
Metro's zijn toch maar voor het plebs.quote:Op maandag 31 december 2018 08:01 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik hoor net dat metro 51 gedisrupt is ahahahhhjaaaaa
Lekker manquote:Op maandag 31 december 2018 12:48 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Zo inderdaad de cabiet bus maar eens uit de schuur toveren,
Hier zo ook even met de bussen knallen en lekker pilsenquote:Op maandag 31 december 2018 12:48 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Zo inderdaad de cabiet bus maar eens uit de schuur toveren, want platteland.
Beste wensen voor een ieder alvast
welke 'vannacht' bedoel je dan precies?quote:Op maandag 31 december 2018 15:52 schreef Lospedrosa het volgende:
Ze zouden vannacht de Exchanges dicht moeten gooien en vuurwerk van groene BTC candles maken.
Wowquote:Op maandag 31 december 2018 16:04 schreef aTypisch het volgende:
[..]
welke 'vannacht' bedoel je dan precies?
dit was vier uur geleden in Nieuw-Zeeland:
[ afbeelding ]
einstein heeft nooit bestaan en e=mc² is een hoaxquote:Op maandag 31 december 2018 16:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Wow
Nooit geweten dat je kan tijdreizen
mag ook wel effe klein moontje hoorquote:Op maandag 31 december 2018 16:28 schreef BadVlad het volgende:
Dat 2019 maar net zo'n mooi cryptojaar mag worden als 2018.
quote:Op maandag 31 december 2018 16:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dadelijk nog even all in in VET gaan, 12 dollah (ok, 12 dollahcent omgerekend) EoY bitsjus!
Nu kopen is om 24u 29 keer je inzet!quote:
Toch op zijn minst wel meer Satoshis?quote:Op dinsdag 1 januari 2019 13:47 schreef Xrenity het volgende:
Even m'n belastingscreenshot van vorig jaar gecheckt... Dat zag er toch beter uit
Volume afgelopen 24 uur:quote:Op dinsdag 1 januari 2019 14:49 schreef xaban06 het volgende:
[..]
met een volume van een paar duizend $ is dat ook niet zo moeilijk
Nergens.quote:
Deze mensenquote:
Dank! Ik was gewoon nieuwsgierigquote:Op dinsdag 1 januari 2019 18:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niet aan beginnen, is een pump and dump coin op Yobit.
Dit ja: https://www.complex.com/m(...)yptocurrency-companyquote:Op dinsdag 1 januari 2019 20:36 schreef metallicelmo het volgende:
Paragon, is dat niet die ICO met die chick en dat gedoe met wiet en The Game? Die alles moet terug betalen omdat ze zijn aangepakt door de SEC ofzo? Oh wacht die ICO waar ik zelf aan heb mee gedaan lol
Bijna een halve centquote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Universa![]()
Daar staat wat mee te gebeuren. Ben zwaar geneigd om hier deze week meer van in te kopen.
Lekker volume ook.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Universa![]()
Daar staat wat mee te gebeuren. Ben zwaar geneigd om hier deze week meer van in te kopen.
Willem van Middelkoop vind dit leuk.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 21:32 schreef Piva het volgende:
Hackers Threaten to Dump Insurance Files Related to 9/11 Attacks - undisclosed ransom fee in Bitcoin.
9/11 meets bitcoin.
Niet bijgekocht hebben op de 0,2 cent dipquote:Op woensdag 2 januari 2019 11:36 schreef TwztId het volgende:
[..]
Bij 2 cent speel ik pas break even..
NOG X4 MINIMAAL KOMOP UNIVERSAJAJA..
Heb ik nu ook wel spijt van...quote:Op woensdag 2 januari 2019 12:20 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Niet bijgekocht hebben op de 0,2 cent dip
Ik ookquote:Op woensdag 2 januari 2019 13:55 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben blij dat ETH weer gewoon de #2 crypto is
Al is het alleen maar omdat zoveel projecten afhankelijk zijn van hun funding in ETHquote:Op woensdag 2 januari 2019 14:06 schreef KapBak het volgende:
[..]
Ik ook
Is genoeg mis met Ethereum maar het moet toch zeker wel boven XRP blijvenEn dat is dan vooral omdat XRP zo kut is.
Ook dat. Daarnaast is market cap gewoon een schijt metric, zoals gisteren aangetoond met die wiet coin die in een keer #20 was.quote:Op woensdag 2 januari 2019 14:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Al is het alleen maar omdat zoveel projecten afhankelijk zijn van hun funding in ETH
Anders blijven rijkere schijtprojecten zoals XRP, EOS en Tezos altijd in de top 15 hangen.
Die was ik vergeten, all-in.quote:Op woensdag 2 januari 2019 17:59 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Ja, en de Wallstreetbonusen natuurlijk!
Ripple is zeker niet kut als investering, ze hebben de meeste real world business van alle coins.quote:Op woensdag 2 januari 2019 14:06 schreef KapBak het volgende:
[..]
Ik ook
Is genoeg mis met Ethereum maar het moet toch zeker wel boven XRP blijvenEn dat is dan vooral omdat XRP zo kut is.
Ripple ja, niet XRP. Hoewel in de toekomst evt. wel met xRapid etc.quote:Op woensdag 2 januari 2019 18:41 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ripple is zeker niet kut als investering, ze hebben de meeste real world business van alle coins.
Ik vind XRP een gecentraliseerde tyfus coin waarvan dik meer dan 50% in handen van een entiteit is, dat zegt naar mijn mening genoeg om het als potentiële investering te beoordelen. Verder ga ik er geen woorden aan vuil makenquote:Op woensdag 2 januari 2019 18:41 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ripple is zeker niet kut als investering, ze hebben de meeste real world business van alle coins.
Ik heb er een account maar op wat free Kora Network Token na niet veel gebruik van gemaakt.quote:
XRP is niks zonder Ripple vandaar we het over Ripple hebben als we over XRP praten.quote:Op woensdag 2 januari 2019 18:43 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ripple ja, niet XRP. Hoewel in de toekomst evt. wel met xRapid etc.
Wat er nodig is dat er een concurrent opstaat en gewoon XRP gaat gebruiken.quote:Op woensdag 2 januari 2019 18:45 schreef KapBak het volgende:
[..]
Ik vind XRP een gecentraliseerde tyfus coin waarvan dik meer dan 50% in handen van een entiteit is, dat zegt naar mijn mening genoeg om het als potentiële investering te beoordelen. Verder ga ik er geen woorden aan vuil maken
Geen geld toch... Sponsoren ?quote:Op woensdag 2 januari 2019 12:20 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Lol, dat weet je toch niet tenzij je de portfolio thesis kent en de beoordelingscriteria die iemand hanteert voor een investeringquote:Op woensdag 2 januari 2019 18:47 schreef ZetaOS het volgende:
Qua investering is het een goede keuze voor je portfolio denk ik. En je weet, ik zit er nooit naast
dan neem je xlmquote:Op woensdag 2 januari 2019 18:45 schreef KapBak het volgende:
[..]
Ik vind XRP een gecentraliseerde tyfus coin waarvan dik meer dan 50% in handen van een entiteit is, dat zegt naar mijn mening genoeg om het als potentiële investering te beoordelen. Verder ga ik er geen woorden aan vuil maken
Heb je nog altijd je GLD - Goldcoins? Vroeger had je er een hoop van.quote:Op woensdag 2 januari 2019 12:20 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja, dat is wat ik net schreef. Ze hebben XRP in het begin verkocht als een soort aandeel.quote:Op woensdag 2 januari 2019 18:50 schreef KapBak het volgende:
Daarnaast zijn er ook nog de al benoemde legal risico's bij XRP/Ripple.
Ja dat is mij een te groot risicoquote:Op woensdag 2 januari 2019 18:55 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ja, dat is wat ik net schreef. Ze hebben XRP in het begin verkocht als een soort aandeel.
De SEC vind het securitys (en dat is het eigenlijk ook).
Nu heeft Ripple een soort van propaganda naar buiten gebracht dat als je Ripple zegt op forums en je XRP bedoeld dat mensen je er op aanspreken van hé! Ripple en XRP zijn niet het zelfde. Nou mooi wel dus!
Aan de andere kant zal Ripple niet snel XRP laten vallen aangezien ze dan kapot gaan aan alle losse rechtszaken van beleggers in XRP.
Ik heb wat FOAM die ik wil verkopen.quote:Op woensdag 2 januari 2019 18:45 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik heb er een account maar op wat free Kora Network Token na niet veel gebruik van gemaakt.
Waarom interesse in deze exoot van een exchange?
je moet op zijn minst in kamp xlm of kamp xrp zitten, anders doe je niet mee.quote:
Laatste familielid dat in een kamp zat kwam er niet zo lekker vanaf dus ik sla even overquote:Op woensdag 2 januari 2019 18:57 schreef Roces18 het volgende:
[..]
je moet op zijn minst in kamp xlm of kamp xrp zitten, anders doe je niet mee.
mijn overgrootvader is overleden in een kampquote:Op woensdag 2 januari 2019 19:00 schreef KapBak het volgende:
[..]
Laatste familielid dat in een kamp zat kwam er niet zo lekker vanaf dus ik sla even over![]()
Grin launch heb ik dan wel weer zin in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok
quote:Op woensdag 2 januari 2019 19:01 schreef Roces18 het volgende:
[..]
mijn overgrootvader is overleden in een kampSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Snap het. Je hebt weinig keuze ;-) Gewoon doen.quote:Op woensdag 2 januari 2019 18:57 schreef BadVlad het volgende:
[..]
Ik heb wat FOAM die ik wil verkopen.
https://coinmarketcap.com/currencies/foam/#markets
Voornamelijk volume op Bilaxy.
Ow, dus je bent bekend met private keys! Dat is handig.quote:Op woensdag 2 januari 2019 19:00 schreef KapBak het volgende:
[..]
Laatste familielid dat in een kamp zat kwam er niet zo lekker vanaf dus ik sla even over![]()
Ah, vandaar.quote:Op woensdag 2 januari 2019 19:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Eckte volume zie je alleen op Cobinhood. Laatste keer dat ik dit ga zeggen
UNIVERSAAAAAAAAHAHAHAHAJAAAAAAAAAH!quote:Op woensdag 2 januari 2019 20:44 schreef Blik het volgende:
Universa +250% in 1 maand tijd
Nu 172 sats
quote:Op woensdag 2 januari 2019 20:56 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
UNIVERSAAAAAAAAHAHAHAHAJAAAAAAAAAH!
Ik zit in SHA, dus ik klaag niet over VET. Het achterblijven van VET wordt voor mij daar redelijk mee gecompenseerdquote:Op woensdag 2 januari 2019 21:29 schreef unlimitedzxr het volgende:
CPC en Universa gaan lekker momenteel. VET blijft helaas een beetje achter![]()
CPC, is dat niet die van CoinPayments?quote:Op woensdag 2 januari 2019 21:29 schreef unlimitedzxr het volgende:
SoonTMquote:Op woensdag 2 januari 2019 22:48 schreef recursief het volgende:
[..]
Weet iemand wanneer de tokenswap naar mainnet gepland staat?
https://coinmarketcap.com/currencies/cpchain/quote:Op woensdag 2 januari 2019 22:49 schreef illusions het volgende:
[..]
CPC, is dat niet die van CoinPayments?
Daar heb ik dan ook nog een paar airdrops van geloof ik.
CPCquote:Op woensdag 2 januari 2019 21:29 schreef unlimitedzxr het volgende:
Het gedraagt zich wel als een tiener met gedragsproblemen in ieder geval.quote:Op donderdag 3 januari 2019 13:06 schreef KapBak het volgende:
Nog niemand die hier over de tiende verjaardag van Bitcoin gepost heeftValt me tegen.
Gefeliciteerd allen
Hoezo?quote:Op donderdag 3 januari 2019 13:08 schreef Kyran het volgende:
[..]
Het gedraagt zich wel als een tiener met gedragsproblemen in ieder geval.
Goeiemorgenquote:
Lekker hoorquote:Op donderdag 3 januari 2019 13:13 schreef Kyran het volgende:
[..]
Goeiemorgen
Ben sinds gisteren weer eigenaar van wat crypto woop woop, was even helemaal uitgestapt.
Niet in dit topic neequote:Op donderdag 3 januari 2019 13:06 schreef KapBak het volgende:
Nog niemand die hier over de tiende verjaardag van Bitcoin gepost heeftValt me tegen.
Gefeliciteerd allen
quote:Op donderdag 3 januari 2019 13:06 schreef KapBak het volgende:
Gefeliciteerd allen
In Noord Korea vieren ze ook nog steeds de verjaardag van Kim Il Sung dus dat zegt niks.quote:Op donderdag 3 januari 2019 15:17 schreef MaGNeT het volgende:
Bitcoin is toch dood? Stond paar weken terug nog in de krant.
Dat was een andere krant; De Telegraaf.quote:Op donderdag 3 januari 2019 15:17 schreef MaGNeT het volgende:
Bitcoin is toch dood? Stond paar weken terug nog in de krant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
quote:Op donderdag 3 januari 2019 19:23 schreef Zith het volgende:
Is dit vechainss einde? Las ik in mijn highly respected prive groepEen stukje tekst waar je het woord "Vechain" zou kunnen vervangen door heel veel andere dingen, zo vaag is het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ofwel... wat staat er nu eigenlijk, heel concreet?
En wat is de verrassing? Dat een Chinees project niet democratisch is?
Voor Scrabble zitten er nog wel wat interessante woorden in.
Is dit vechainss einde? Las ik in mijn highly respected prive groepEen verhaal van een persoon met een mental-breakdown.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wat mij betreft sterft dat hoeren Vechains.Vakman pur sang
Is dit vechainss einde? Las ik in mijn highly respected prive groepIk moet het eerste bedrijf nog tegenkomen waar democratie de boventoon heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder, wat een hoop onsamenhangende onzin met een heleboel onnodig moeilijke woorden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
quote:Op donderdag 3 januari 2019 19:53 schreef Zith het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inwisselbaar stukje proza.
quote:Op donderdag 3 januari 2019 19:56 schreef MaGNeT het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
quote:Op donderdag 3 januari 2019 19:57 schreef Zith het volgende:
[..]Dat bedoel ik, inwisselbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ff serieus, waarom vind je dat?quote:
Dit.quote:Op donderdag 3 januari 2019 20:26 schreef ArnoldG0342 het volgende:
Of loop je gewoon lekker te haten ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |