Vienna van Ultravox is idd schitterend.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Origineel van Ultravox is beter.
Het zou me niks verbazen als hij op een gegeven moment gewoon New York niet meer uitkomtquote:Op vrijdag 28 december 2018 00:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dichtstbij dat hij ooit is gekomen was München, paar jaar geleden.
In de 80s en 90s heeft hij in Ahoy gestaan.
Such A Shame.quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:39 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Vienna van Ultravox is idd schitterend.
Ik vind The Colour of Spring eigenlijk hun beste album, en dat zeg ik als fan van een band als Sigur Rós.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:39 schreef DireStraits7 het volgende:
En doe dan ook maar wat van Spirit of Eden en/of Laughing Stock in de lijst. De écht goede muziek van Talk Talk.
Goed verhaal pik.quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:39 schreef El-Stinho het volgende:
Ik heb al bij 1950 nummers gelezen dat het top 100 materiaal is.
Vorig jaar ofzo nog Londen, en oudjaarsavond 2016 in Florida... (moet je je voorstellen, 'Miami 2017' DAAR horen)quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:39 schreef ok01 het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als hij op een gegeven moment gewoon New York niet meer uitkomt
Living In Another World stond echt in mijn top 100, waarde Stinho.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:39 schreef El-Stinho het volgende:
Ik vind The Colour of Spring te onevenwichtig en teveel een verzameling liedjes ivm de twee opvolgers. Die zijn van buitenaards mooie kwaliteit.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind The Colour of Spring eigenlijk hun beste album, en dat zeg ik als fan van een band als Sigur Rós.
dat is onmogelijk met 100 nummers van Blof, Marco B, Kensington, Ed Sheeran en Coldplay in de lijstquote:Op vrijdag 28 december 2018 00:39 schreef El-Stinho het volgende:
Volgens mij staat hij volgend jaar ook nog in Wembleyquote:Op vrijdag 28 december 2018 00:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Vorig jaar ofzo nog Londen, en oudjaarsavond 2016 in Florida... (moet je je voorstellen, 'Miami 2017' DAAR horen)
The Spirit of Eden is wel een echt album wat van begin tot einde goede samenhang heeft. Maar Laughing Stock heeft dat voor mij niet.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:40 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik vind The Colour of Spring te onevenwichtig en teveel een verzameling liedjes ivm de twee opvolgers. Die zijn van buitenaards mooie kwaliteit.
quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:41 schreef peaceman het volgende:
Talk Talk hoort hoe dan ook altijd in de top 100 te staan.
quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:41 schreef alopio het volgende:
[..]
dat is onmogelijk met 100 nummers van Blof, Marco B, Kensington, Ed Sheeran en Coldplay in de lijst
Zo zonde van Kensington, die zijn echt kapot gedraaid.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:41 schreef alopio het volgende:
[..]
dat is onmogelijk met 100 nummers van Blof, Marco B, Kensington, Ed Sheeran en Coldplay in de lijst
Daarom is Spirit of Eden dan ook de betere.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Spirit of Eden is wel een echt album wat van begin tot einde goede samenhang heeft. Maar Laughing Stock heeft dat voor mij niet.
wat is daar zonde aan, het was überhaupt al niks, dus ook voordat het kapot gedraaid werdquote:Op vrijdag 28 december 2018 00:42 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Zo zonde van Kensington, die zijn echt kapot gedraaid.
Zekerquote:
en hoe was het dartsenquote:Op vrijdag 28 december 2018 00:43 schreef Dagoduck het volgende:
Vind mijn vader wel leuk dit nummer. Blijft een hippie.
quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:42 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Daarom is Spirit of Eden dan ook de betere.
(vooral het openingstrio)
Voorspelbaar.quote:
Gezelligquote:Op vrijdag 28 december 2018 00:43 schreef PippenScottie het volgende:
Fickieduck, ik kan niet slapen.
Dan maar hier nog even blijven hangen.
Disagreequote:Op vrijdag 28 december 2018 00:43 schreef alopio het volgende:
[..]
wat is daar zonde aan, het was überhaupt al niks, dus ook voordat het kapot gedraaid werd
jaaaa Pippen is terugquote:Op vrijdag 28 december 2018 00:43 schreef PippenScottie het volgende:
Fickieduck, ik kan niet slapen.
Dan maar hier nog even blijven hangen.
Ik vind het juist van die belegen liedjes een van de allermooistequote:Op vrijdag 28 december 2018 00:43 schreef DireStraits7 het volgende:
Dit is nou typisch zo'n T2000-nummer dat enerzijds geen bal aan is, maar tegelijkertijd wel een echt T2000-gevoel oplevert, omdat je het verder echt nooit hoort.
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 28 december 2018 00:43 schreef DireStraits7 het volgende:
Dit is nou typisch zo'n T2000-nummer dat enerzijds geen bal aan is, maar tegelijkertijd wel een echt T2000-gevoel oplevert, omdat je het verder echt nooit hoort.
Yepquote:Op vrijdag 28 december 2018 00:43 schreef DireStraits7 het volgende:
Uptown Girlquote:Op vrijdag 28 december 2018 00:44 schreef PzKpfw het volgende:
Uptown Girl is wel even doorbijten straks. Gelukkig is ABBA het waard
generieke overgeproduceerde Rock wat inwisselbaar is en door elk bandje gedaan kan worden, met over elk nummer een enorme galm geplakt. Nee ik vind het niks.quote:
Gewoon een kitsch nummer. Heeft niets in de Top 2000 te zoeken.quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:45 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Gewoon een kitsch nummer. Heeft niets in de Top 2000 te zoeken.
Omdat ie dit jaar pas voor het eerst in de lijst staat misschien?quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:45 schreef DireStraits7 het volgende:
Munich vind ik dan weer een prima nummer, maar waar ik totaal geen T2000-associaties bij heb.
eensquote:Op vrijdag 28 december 2018 00:45 schreef peaceman het volgende:
editors is een leuke band, maar staan er wel erg veel in
De originele versie van Joel is nog wel goed, maar zo'n boyband (Boyzone, Westlife?) heeft het ooit verkloot.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:44 schreef PzKpfw het volgende:
Uptown Girl is wel even doorbijten straks. Gelukkig is ABBA het waard
Kijk, deze man heeft zijn feitjes op orde.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat ie dit jaar pas voor het eerst in de lijst staat misschien?
Net op tijd voor Editors.quote:
Huh?quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:45 schreef peaceman het volgende:
En toch staat hun beste (Sugar) er niet in. Dan kunnen A Ton of Love en Ocean of Night er wel uit.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:45 schreef peaceman het volgende:
Gewoon een dikke hit en hoort er dus bij, staat alleen wel wat te hoogquote:Op vrijdag 28 december 2018 00:45 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Gewoon een kitsch nummer. Heeft niets in de Top 2000 te zoeken.
quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Goede Editors. Dat oude werk blijft toch het beste.
Neuh, niet echt een aansprekend uur.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:45 schreef alopio het volgende:
[..]
had je beter hier kunnen blijven en t2k luisteren
Dat beschrijft het nummer het best idd.quote:
dan gaat het helemaal goed komen tochquote:Op vrijdag 28 december 2018 00:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Net op tijd voor Editors.
Soms twijfel ik of ik wel een goede papa ben.
Maar als ik dit nummer opzet zegt mijn oudste Pippie ‘Editors!’ en dan weet ik dat ik in elk geval iets goed doe.
Onder andere, maar ook omdat dit soort muziek überhaupt pas sinds een paar jaar veelvuldig in de lijst te vinden is.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat ie dit jaar pas voor het eerst in de lijst staat misschien?
Oké, 7. En Sugar moet er inderdaad nog bij.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:46 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Huh?
5 of 6 nummers volgens mij. Da's gewoon prima.
Wees trotsquote:Op vrijdag 28 december 2018 00:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Net op tijd voor Editors.
Soms twijfel ik of ik wel een goede papa ben.
Maar als ik dit nummer opzet zegt mijn oudste Pippie ‘Editors!’ en dan weet ik dat ik in elk geval iets goed doe.
Ik vond het laatste album wel verfrissend, maar wel een beetje gemakkelijk. Die eerste 3 albums zijn wel t beste jaquote:Op vrijdag 28 december 2018 00:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Goede Editors. Dat oude werk blijft toch het beste.
zolang het 1000+ is vind ik dat geen ramp hoor.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:46 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Huh?
5 of 6 nummers volgens mij. Da's gewoon prima.
Ik blijf het roepen; er zijn zoveel betere nummers van Joel die die positie verdienen.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:46 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Gewoon een dikke hit en hoort er dus bij, staat alleen wel wat te hoog
Die is zeer sterk jaquote:Op vrijdag 28 december 2018 00:48 schreef BillDauterive het volgende:
De beste van Editors is Eat Raw Meat = Blood Drool
Voor mij eentje on the rocksquote:Op vrijdag 28 december 2018 00:49 schreef MTheBassman het volgende:
Ik pak er nog een whiskey'tje bij denk ik.
Ik ga even stoppen voordat ik omval.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:49 schreef MTheBassman het volgende:
groot gelijkquote:Op vrijdag 28 december 2018 00:49 schreef MTheBassman het volgende:
James zeg mij niet zo heel veel neequote:Op vrijdag 28 december 2018 00:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik blijf het roepen; er zijn zoveel betere nummers van Joel die die positie verdienen.
Ik vind 'James' niks, maar dat stond de eerste jaren van de Top 2000 er ook nog in, is écht een hitje geweest in Nederland.
'A matter of trust' is ook tof. Of 'River of Dreams'
Na Uptown Girl ga ik er weer even tussenuit
Ik denk er inderdaad meteen zijn hoofd bij. En ik kijk nooit naar dat tragische programma.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |