Daarom is Spirit of Eden dan ook de betere.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Spirit of Eden is wel een echt album wat van begin tot einde goede samenhang heeft. Maar Laughing Stock heeft dat voor mij niet.
wat is daar zonde aan, het was überhaupt al niks, dus ook voordat het kapot gedraaid werdquote:Op vrijdag 28 december 2018 00:42 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Zo zonde van Kensington, die zijn echt kapot gedraaid.
Zekerquote:
en hoe was het dartsenquote:Op vrijdag 28 december 2018 00:43 schreef Dagoduck het volgende:
Vind mijn vader wel leuk dit nummer. Blijft een hippie.
quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:42 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Daarom is Spirit of Eden dan ook de betere.
(vooral het openingstrio)
Voorspelbaar.quote:
Gezelligquote:Op vrijdag 28 december 2018 00:43 schreef PippenScottie het volgende:
Fickieduck, ik kan niet slapen.
Dan maar hier nog even blijven hangen.
Disagreequote:Op vrijdag 28 december 2018 00:43 schreef alopio het volgende:
[..]
wat is daar zonde aan, het was überhaupt al niks, dus ook voordat het kapot gedraaid werd
jaaaa Pippen is terugquote:Op vrijdag 28 december 2018 00:43 schreef PippenScottie het volgende:
Fickieduck, ik kan niet slapen.
Dan maar hier nog even blijven hangen.
Ik vind het juist van die belegen liedjes een van de allermooistequote:Op vrijdag 28 december 2018 00:43 schreef DireStraits7 het volgende:
Dit is nou typisch zo'n T2000-nummer dat enerzijds geen bal aan is, maar tegelijkertijd wel een echt T2000-gevoel oplevert, omdat je het verder echt nooit hoort.
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 28 december 2018 00:43 schreef DireStraits7 het volgende:
Dit is nou typisch zo'n T2000-nummer dat enerzijds geen bal aan is, maar tegelijkertijd wel een echt T2000-gevoel oplevert, omdat je het verder echt nooit hoort.
Yepquote:Op vrijdag 28 december 2018 00:43 schreef DireStraits7 het volgende:
Uptown Girlquote:Op vrijdag 28 december 2018 00:44 schreef PzKpfw het volgende:
Uptown Girl is wel even doorbijten straks. Gelukkig is ABBA het waard
generieke overgeproduceerde Rock wat inwisselbaar is en door elk bandje gedaan kan worden, met over elk nummer een enorme galm geplakt. Nee ik vind het niks.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |