quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:45 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Gewoon een kitsch nummer. Heeft niets in de Top 2000 te zoeken.
Omdat ie dit jaar pas voor het eerst in de lijst staat misschien?quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:45 schreef DireStraits7 het volgende:
Munich vind ik dan weer een prima nummer, maar waar ik totaal geen T2000-associaties bij heb.
eensquote:Op vrijdag 28 december 2018 00:45 schreef peaceman het volgende:
editors is een leuke band, maar staan er wel erg veel in
De originele versie van Joel is nog wel goed, maar zo'n boyband (Boyzone, Westlife?) heeft het ooit verkloot.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:44 schreef PzKpfw het volgende:
Uptown Girl is wel even doorbijten straks. Gelukkig is ABBA het waard
Kijk, deze man heeft zijn feitjes op orde.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat ie dit jaar pas voor het eerst in de lijst staat misschien?
Net op tijd voor Editors.quote:
Huh?quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:45 schreef peaceman het volgende:
En toch staat hun beste (Sugar) er niet in. Dan kunnen A Ton of Love en Ocean of Night er wel uit.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:45 schreef peaceman het volgende:
Gewoon een dikke hit en hoort er dus bij, staat alleen wel wat te hoogquote:Op vrijdag 28 december 2018 00:45 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Gewoon een kitsch nummer. Heeft niets in de Top 2000 te zoeken.
quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Goede Editors. Dat oude werk blijft toch het beste.
Neuh, niet echt een aansprekend uur.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:45 schreef alopio het volgende:
[..]
had je beter hier kunnen blijven en t2k luisteren
Dat beschrijft het nummer het best idd.quote:
dan gaat het helemaal goed komen tochquote:Op vrijdag 28 december 2018 00:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Net op tijd voor Editors.
Soms twijfel ik of ik wel een goede papa ben.
Maar als ik dit nummer opzet zegt mijn oudste Pippie ‘Editors!’ en dan weet ik dat ik in elk geval iets goed doe.
Onder andere, maar ook omdat dit soort muziek überhaupt pas sinds een paar jaar veelvuldig in de lijst te vinden is.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat ie dit jaar pas voor het eerst in de lijst staat misschien?
Oké, 7. En Sugar moet er inderdaad nog bij.quote:Op vrijdag 28 december 2018 00:46 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Huh?
5 of 6 nummers volgens mij. Da's gewoon prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |