SPOILER: Spoiler Ma 21 Januari!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 januari 2019 10:52 schreef miaeak het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Over RikOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en trouwens aan die kansloze fokker die de gtst courant verneukt heeft. Thanks he!.
Alle reacties moeten nu goedgekeurd worden door de redactie voor ze worden geplaatst.![]()
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat is er gebeurt op GTSTCourant?![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2019 13:22 schreef Nathvi het volgende:
[..]Een Fokker heeft de comment section van de gtst courant lopen trollen dus nu moeten alle reacties voortaan goedgekeurd worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat is er gebeurt op GTSTCourant?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door miaeak op 08-01-2019 14:14:18 ]![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2019 13:37 schreef miaeak het volgende:
[..]
Een Fokker heeft de comment section van de gtst courant lopen trollen dus nu moeten alle reacties voortaan goedgekeurd worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 8 januari 2019 14:37 schreef Nathvi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heeft er iemand van jullie enig idee hoe ze het gaan doen met de 6000ste aflevering van GTST? Dat is al over ongeveer 3 maanden.![]()
Misschien gaat de bomgordel dan wel afquote:Op dinsdag 8 januari 2019 17:26 schreef Lisiga het volgende:
Heeft er iemand van jullie enig idee hoe ze het gaan doen met de 6000ste aflevering van GTST? Dat is al over ongeveer 3 maanden.![]()
![]()
Wil je jouw lingerie uitdoen voor mij:$quote:maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.![]()
Ja dat was weer een sterk staaltje cinematisch goudquote:Op dinsdag 8 januari 2019 21:03 schreef PeterKelder het volgende:
Wat staat die Anton te hakkelen als een verliefde puber op het moment dat hij die Shanti ziet![]()
.
![]()
Moet wel zeggen dat ik het nu veel vermakelijker vind dan vorig jaar.. Dus dat doen de schrijvers wel goed ondanks dat de verhaallijnen vaak nergens op slaan haha.![]()
Er is inderdaad een stuk meer actie! Maar het voelt ook een beetje alsof we van de ene naar de andere verhaallijn worden geslingerd. Deze met dat boek vind ik wel goed in elkaar zitten MITS er antwoord krijgen op vragen die er nog zijn zoals hoe Jos aan de info kwam voor zijn plannetjes en hoe hij sommige heeft uitgevoerd. Want het is maar weer toevallig dat hij wist dat Marieke dat popje ging kopen terwijl ze het zelf niet eens wistquote:Op dinsdag 8 januari 2019 23:28 schreef YT123 het volgende:
Moet wel zeggen dat ik het nu veel vermakelijker vind dan vorig jaar.. Dus dat doen de schrijvers wel goed ondanks dat de verhaallijnen vaak nergens op slaan haha..
![]()
Die Shanti is wel heel erg mooi
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Hij kan haar gevolgd zijn en na haar de winkel in gegaan. Lijkt mij de ENIGE mogelijke verklaring.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 23:35 schreef miaeak het volgende:
[..]
Er is inderdaad een stuk meer actie! Maar het voelt ook een beetje alsof we van de ene naar de andere verhaallijn worden geslingerd. Deze met dat boek vind ik wel goed in elkaar zitten MITS er antwoord krijgen op vragen die er nog zijn zoals hoe Jos aan de info kwam voor zijn plannetjes en hoe hij sommige heeft uitgevoerd. Want het is maar weer toevallig dat hij wist dat Marieke dat popje ging kopen terwijl ze het zelf niet eens wist.
Shanti is trouwens een vaste rol; iets wat ik totaal niet zag aankomen. Aan de ene kant vind ik het leuk dat er zo snel nieuwe bij komen, aan de andere kant heb ik liever dat ik personages door en door ken. Ik vind Aysen nu de laatste van de "wat oudere" personages. Iedereen daarna is nog zo recent en die verdwijnen allemaal weer zo snel als ze kwamen.
Ben ik trouwens de enige die had verwacht dat de actrice van Aysen er eerder mee zou stoppen dan die van Nuran? :p![]()
Nee, ik had dit ook bij Nuran en Aysen. Vooral omdat Aysen vrij heftig de serie in kwam en binnen een paar maanden half meerdijk als vijand had. Op een gegeven moment rond de parachutemoord haatte ik haar personage zo erg na alles wat ze geflikt had, en dacht toen echt dat haar dagen geteld waren. Bijna 6 jaar later zit ze er nog in..quote:Op woensdag 9 januari 2019 00:06 schreef Nathvi het volgende:
[..]
Hij kan haar gevolgd zijn en na haar de winkel in gegaan. Lijkt mij de ENIGE mogelijke verklaring.
Shanti is trouwens een vaste rol; iets wat ik totaal niet zag aankomen. Aan de ene kant vind ik het leuk dat er zo snel nieuwe bij komen, aan de andere kant heb ik liever dat ik personages door en door ken. Ik vind Aysen nu de laatste van de "wat oudere" personages. Iedereen daarna is nog zo recent en die verdwijnen allemaal weer zo snel als ze kwamen.
Ben ik trouwens de enige die had verwacht dat de actrice van Aysen er eerder mee zou stoppen dan die van Nuran? :p![]()
Ja dit inderdaad........quote:Op dinsdag 8 januari 2019 23:28 schreef YT123 het volgende:
Moet wel zeggen dat ik het nu veel vermakelijker vind dan vorig jaar.. Dus dat doen de schrijvers wel goed ondanks dat de verhaallijnen vaak nergens op slaan haha.![]()
![]()
Ik zit net gtst te kijken en het valt me ineens op hoe kind onvriendelijk boks is met die trap 😂 Ik zie nina binnenkomen in hun huis met die kinderwagen en heb echt zoiets van, hoe heb je die boven gekregen? Of zou boks een lift hebben?![]()
![]()
Sowieso zelfde ingang voor dat huis en de sportschoolquote:Op woensdag 9 januari 2019 08:15 schreef loezzzje het volgende:
Ik zit net gtst te kijken en het valt me ineens op hoe kind onvriendelijk boks is met die trap 😂 Ik zie nina binnenkomen in hun huis met die kinderwagen en heb echt zoiets van, hoe heb je die boven gekregen? Of zou boks een lift hebben?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door Nathvi op 09-01-2019 20:44:49 ]![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2019 11:03 schreef Nathvi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2019 11:06 schreef miaeak het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2019 11:09 schreef Nathvi het volgende:
[..]Oh dat had ik gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Oke quote van Ludo over heppie peppie fries toen Janine vroeg wie Billy de Palma is:
"Ze staat aan het hoofd van een criminele organisatie die zich bezig houdt met drugs. En die diensten die worden wit gewassen doormiddel van de aankoop van kunst."
Wat. Die kunst was toch allemaal illegaal en gestolen? Hoe kun je drugsgeld nu witwassen met gestolen kunst?
En die hele frietketen wordt niet genoemd.
Ze snappen hun eigen verhaallijn ook niet.
[ Bericht 16% gewijzigd door miaeak op 09-01-2019 11:16:16 ]![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2019 10:46 schreef miaeak het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2019 11:39 schreef loezzzje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door miaeak op 09-01-2019 13:41:43 ]![]()
Barrie Stevens krijgt een rol in GTST als binnenhuisarchitect Rudi/Rudie/Rudy (streep door wat niet van toepassing is)![]()
![]()
Zag het net ook.....moet niet gekker worden.....quote:Op woensdag 9 januari 2019 19:28 schreef PeterKelder het volgende:
Barrie Stevens krijgt een rol in GTST als binnenhuisarchitect Rudi/Rudie/Rudy (streep door wat niet van toepassing is)![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2019 12:43 schreef miaeak het volgende:
Nou ja, hij heeft in het verleden al geacteerd en ik zie liever een ouwe rot als Barrie dan een kansloze vlogger of derderangs Spangas-kindquote:Op woensdag 9 januari 2019 19:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Zag het net ook.....moet niet gekker worden.....![]()
![]()
Ja dat is waar.....vind het ook wel leuk hoor!quote:Op woensdag 9 januari 2019 19:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nou ja, hij heeft in het verleden al geacteerd en ik zie liever een ouwe rot als Barrie dan een kansloze vlogger of derderangs Spangas-kind![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2019 19:39 schreef loezzzje het volgende:
![]()
Als ik deze lijst zie besef ik me wel inderdaad hoe snel acteurs weer verdwijnen. Tegen de tijd dat Kimberly, die er net iets meer dan 2 jaar in zit, bijna halverwege staat. En als je er boven kijkt zie je ook dat acteurs lang zijn weg geweest en ook pas rond die tijd of erna zijn teruggekeerd. (Linda, Mark, "Sjors" en dan zou je ook Lucas en Rik nog kunnen meenemen met een paar kleine onderbrekinkjes.)
Kijk; ik ben net gewend aan dat Zoë er in zit, en snap nu hoe ze in elkaar zit. En dat is vaak het moment dat zo'n acteur er dan mee ophoudt, en dat is soms jammer voor het verhaal.![]()
Gtst courant beantwoort wel wat vragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar de politie die telefonische verbindingen in de buurt afsluit?![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2019 00:01 schreef miaeak het volgende:
Gtst courant beantwoort wel wat vragen.
Zoiets begreep ik ook van Daan idd maar snapte het toen niet helemaal. Nu is het wat duidelijker en vind het opzich nog best slim. Doen ze dat irl ook? Zou ook wat aanslagen schelen als het echte leven een soap wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar de politie die telefonische verbindingen in de buurt afsluit?![]()
![]()
Lijkt me niet dat ze dat zomaar kunnen maar geen verstand vanquote:Op donderdag 10 januari 2019 00:14 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Zoiets begreep ik ook van Daan idd maar snapte het toen niet helemaal. Nu is het wat duidelijker en vind het opzich nog best slim. Doen ze dat irl ook? Zou ook wat aanslagen schelen als het echte leven een soap was.
Edit: (Aflevering van volgende week donderdag aan het kijken)
Laat me raden. Lana heeft laxeermiddel in die shake gedaan?
En Shanti die zegt dat een vent z'n vrouw maar moet inruilen in plaats van lingerie.
(Was wel een erg blije-gup-figurant trouwens)
[ Bericht 6% gewijzigd door miaeak op 10-01-2019 11:14:46 ]![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2019 12:12 schreef Nathvi het volgende:
ik vind haar helemaal niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net als tiffy
![]()
![]()
Ik vind haar op de een of andere manier ook heel erg out of place... Kan het niet echt thuisbrengen.quote:Op donderdag 10 januari 2019 13:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind haar helemaal niksNet als tiffy
![]()
sowieso vind ik haar slecht acterenquote:Op donderdag 10 januari 2019 13:30 schreef miaeak het volgende:
[..]
Ik vind haar op de een of andere manier ook heel erg out of place... Kan het niet echt thuisbrengen.![]()
![]()
Simpele verklaring: dat komt door die flexwet waarbij na twee tijdelijke contracten een vast contract moet worden aangeboden, of de werknemer zes maanden niet in dienst mag zijn voordat hij/zij een nieuw tijdelijk contract mag krijgen van de werkgever. Voorheen was dat drie maanden na drie tijdelijke contracten, dan schreven ze een personage drie maanden in coma, naar het buitenland, vermist, op vakantie, ontvoerd... Maar met een onderbreking van zes maanden wordt dat natuurlijk wel erg moeilijk om dat nog aardig te schrijven. Plus dat de acteur/actrice in kwestie niet zes maanden onbetaald en werkeloos thuis wil zitten. Nu zou de productie dat eventueel kunnen omzeilen (een acteur als Joep Sertons wordt bijvoorbeeld via een B.V.-constructie ingehuurd), maar dat is een juridisch dingetje.quote:Op woensdag 9 januari 2019 21:57 schreef Nathvi het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik deze lijst zie besef ik me wel inderdaad hoe snel acteurs weer verdwijnen. Tegen de tijd dat Kimberly, die er net iets meer dan 2 jaar in zit, bijna halverwege staat. En als je er boven kijkt zie je ook dat acteurs lang zijn weg geweest en ook pas rond die tijd of erna zijn teruggekeerd. (Linda, Mark, "Sjors" en dan zou je ook Lucas en Rik nog kunnen meenemen met een paar kleine onderbrekinkjes.)
Kijk; ik ben net gewend aan dat Zoë er in zit, en snap nu hoe ze in elkaar zit. En dat is vaak het moment dat zo'n acteur er dan mee ophoudt, en dat is soms jammer voor het verhaal.
En een andere verklaring is ook dat de meeste jonge acteurs na een paar jaar hun vleugels willen uitspreiden naar andere projecten. Barbara Sloesen gaf ook aan dat ze haar graag wilden behouden, maar dat zij toe was aan nieuwe rollen en projecten en niet jarenlang dezelfde rol wil spelen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: