quote:Op donderdag 27 december 2018 21:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dit was niet het moment om even te gaan poepen voor de Thin Lizzy fans.
Een beetje brak, en niet eens van de drank. Ik doe het ff rustig aan in de reeks dit jaarquote:
De broer van Johnnyquote:
Iemand die me weer even naar het darts stuurt.quote:
Alan Wake is wel gaaf.quote:
Als logo heeft ie het Volkswagenlogo verkracht.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:53 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Klinkt wel als een wijf
Prima toch, lekker laten gaan.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja sommige mensen krijgen er blijkbaar een harde plasser van.
Gewoon je mobiel meenemen naar de wc en extra genietenquote:Op donderdag 27 december 2018 21:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dit was niet het moment om even te gaan poepen voor de Thin Lizzy fans.
Dit heeft toch wel een partij airplay van hier tot Tokyo gehad.quote:
quote:Op donderdag 27 december 2018 21:53 schreef Berkery het volgende:
[..]
Een beetje brak, en niet eens van de drank. Ik doe het ff rustig aan in de reeks dit jaar
En dan is dit nog 59 plaatsen gezakt.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:53 schreef LTVDK het volgende:
Dit is best een lekker nummer, maar had niet verwacht dat die er in zou staan en al zeker niet zo hoog.
Treffend omschreven.quote:
Dus niet alleen zijn/haar muziek is ruk.....quote:Op donderdag 27 december 2018 21:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als logo heeft ie het Volkswagenlogo verkracht.
[ afbeelding ]
Griep?quote:Op donderdag 27 december 2018 21:53 schreef Berkery het volgende:
[..]
Een beetje brak, en niet eens van de drank. Ik doe het ff rustig aan in de reeks dit jaar
Leuk voor plaats 1998 ofzoquote:Op donderdag 27 december 2018 21:55 schreef alopio het volgende:
Tja..ik kan hier niet veel mee. Leuk wel maar top2000 matriaal?
welke zender?quote:Op donderdag 27 december 2018 21:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit heeft toch wel een partij airplay van hier tot Tokyo gehad.
Alle 'populaire' zenders. Was twee jaar geleden een grote hit.quote:
Ja?! Leukquote:Op donderdag 27 december 2018 21:56 schreef Zorro het volgende:
Ah, het volgende uur gaan we naar Omsk
Zelfs op Studio Brussel komt dit volgens mij weleens langs. Maar sowieso typische supermarktmuziek.quote:
nou op mijn oude werk stond dat tering 538 aan en ik kan het nummer me echt niet herinneren...quote:Op donderdag 27 december 2018 21:56 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Alle 'populaire' zenders. Was twee jaar geleden een grote hit.
Ik dacht Caïroquote:Op donderdag 27 december 2018 21:56 schreef Zorro het volgende:
Ah, het volgende uur gaan we naar Omsk
bumayequote:Op donderdag 27 december 2018 21:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het eerste album van Typhoon.
Helaas is dit van het tweede album.
Ook daar is het grijs gedraaid, want daarvan ken ik hetquote:Op donderdag 27 december 2018 21:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou op mijn oude werk stond dat tering 538 aan en ik kan het nummer me echt niet herinneren...
Ook. En New York. En dat allemaal door een vlak land.quote:
Ze zwaaien al.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:57 schreef Fred_B het volgende:
Dit mag de lijst wel weer uitwaaien.
ik een pak miequote:Op donderdag 27 december 2018 21:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik pak mijn blindengeleidehond trouwens vast uit de kast voor de eerste plaat na 10 uur
Typhoon vergelijken met die 2quote:Op donderdag 27 december 2018 21:57 schreef DecoAoreste het volgende:
Oh jee. Het voorteken voor Boef en Ronnie Flex in de Top 2000.
ik vind dat nummer wat ie toen voor SR maakte veel mooier dan deze.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:57 schreef Fred_B het volgende:
Dit mag de lijst wel weer uitwaaien.
quote:
Dadelijk komt Hello. Zet de flauwe woordgrappen maar vast klaar.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Massachusetts vandaag al
Nederland is een smakeloos land
Ik denk dat ik Lionel Richie.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik pak mijn blindengeleidehond trouwens vast uit de kast voor de eerste plaat na 10 uur
Ik hoor geen verschil.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Typhoon vergelijken met die 2
quote:Op donderdag 27 december 2018 21:57 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ook daar is het grijs gedraaid, want daarvan ken ik het
Dan is er iets mis met je oren.quote:
Zolang hij niet zingt is het fijne liftmuziek.quote:
mwahquote:Op donderdag 27 december 2018 21:58 schreef BillDauterive het volgende:
Zo erg is dit toch niet?Ik vind het wel leuk.
quote:
hou op hoor, krom gelegen van het lachenquote:Op donderdag 27 december 2018 21:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat plaatje van That's mie in the corner van REM blijft ook episch
Met spot?quote:Op donderdag 27 december 2018 21:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die is zo slecht dat die inderdaad briljant isquote:Op donderdag 27 december 2018 21:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoe dan.quote:Op donderdag 27 december 2018 22:00 schreef DecoAoreste het volgende:
Mooiste nummers afgelopen uur:
1. Alan Walker - Faded
2. Coldplay - Talk
3. Herman van Veen - Hilversum 3
Vind jij.quote:Op donderdag 27 december 2018 22:00 schreef DecoAoreste het volgende:
Mooiste nummers afgelopen uur:
1. Alan Walker - Faded
2. Coldplay - Talk
3. Herman van Veen - Hilversum 3
Tranen over mijn wangen nu weer als ik er alleen al aan denkquote:Op donderdag 27 december 2018 22:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die is zo slecht dat die inderdaad briljant is![]()
Dat zijn toch halflege flessen?quote:Op donderdag 27 december 2018 22:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mensen die halfvolle flessen laten staan
Negatievelingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |