SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SOONY
quote:
Vrees ik ook welquote:Op donderdag 27 december 2018 21:29 schreef sr.Chief het volgende:
Wordt dadelijk doodleuk 3-3.
Alsinaps voor de win.
quote:
Voor het voorspelspel hoop ik het nog ookquote:
RAYA STA OPquote:
Gando - Dobey en MvG - Lewis is wel redelijk tempogenotquote:Op donderdag 27 december 2018 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor het voorspelspel hoop ik het nog ookMaar ik wou eigenlijk een beetje op tijd naar bed
ik sla de partij van mvg over.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor het voorspelspel hoop ik het nog ookMaar ik wou eigenlijk een beetje op tijd naar bed
Dobey zijn bijnaam is Hollywood toch? Waarom eigenlijk? Zon nietszeggende cuck naamquote:Op donderdag 27 december 2018 21:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gando - Dobey en MvG - Lewis is wel redelijk tempogenot
Ik ook, mjaquote:Op donderdag 27 december 2018 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze mag ook wel op mijn gezicht zitten hoorquote:Op donderdag 27 december 2018 21:32 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Maar, maar, misschien kan ik het leren begrijpen..
Dobey gooit mij te hoekig.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is geen beginnen aanquote:Op donderdag 27 december 2018 21:32 schreef sr.Chief het volgende:
[..]
Maar, maar, misschien kan ik het leren begrijpen..
Ik heb nadere inspectie nodig voor ik een dergelijke missie co-signquote:Op donderdag 27 december 2018 21:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ze mag ook wel op mijn gezicht zitten hoor
Mag het hopen. 2 keer 4-0 spijkerpistolen graagquote:Op donderdag 27 december 2018 21:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
quote:
Maakt niet uit pik. Ook stront stinkt maar eventjes.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is al een pluspunt. Stinkt straks je pik ook nog naar die zooi.
Jij kan het weten.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Maakt niet uit pik. Ook stront stinkt maar eventjes.
Ik wil hier liever niet teveel aan denken in combinatie met Adele.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is al een pluspunt. Stinkt straks je pik ook nog naar die zooi.
Q. Finally where did the Hollywood nickname come from that you use in darts??quote:Op donderdag 27 december 2018 21:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dobey zijn bijnaam is Hollywood toch? Waarom eigenlijk? Zon nietszeggende cuck naam
De zaal wilt naar huis.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:34 schreef Vriezzer het volgende:
Ik hoor niemand don't take me home zingen. Hoe zou dat komen?
Een bijnaam die nergens op slaat dus? Oke genotquote:Op donderdag 27 december 2018 21:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Q. Finally where did the Hollywood nickname come from that you use in darts??
Nickname just came from a local league was just joking around and it was just one of those that stuck whether I like it or not!
quote:
Het mysterie VD Pas begint al bij zijn worp.quote:
Jammer altijd jaquote:Op donderdag 27 december 2018 21:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Een bijnaam die nergens op slaat dus? Oke genot
2equote:Op donderdag 27 december 2018 21:36 schreef bechirti het volgende:
eeestw 180 in de beslissende leg. wat een god
De dubbel moet nog komen...quote:Op donderdag 27 december 2018 21:36 schreef bechirti het volgende:
eeestw 180 in de beslissende leg. wat een god
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |