Ben er ooit overheen gevlogen.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Omsk is wel mooi. Maar net iets te ver weg.
Dit ja, de rest van ze is voornamelijk zo hard mogelijk gillen en brullen.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:09 schreef peaceman het volgende:
enige Korn nummer wat ik leuk vind
Heel vet inderdaadquote:
Tag alleen is toch genoeg?quote:Op donderdag 27 december 2018 21:09 schreef Nizno het volgende:
dacht dat je zowsel NPOradio2 moest mentionen en top2000 als hashtag, inmiddels komen er ook tweets zonder mention door
Jammer dat er geen ruimte is voor de rubriek 'U mag het zeggen'quote:
Zonde. Zoiets moet je met een troika doen.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ben er ooit overheen gevlogen.
jaquote:Op donderdag 27 december 2018 21:11 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ook nog steeds aan het luisteren?
dat beweren ze op tv van nietquote:
Dan schijnt het net te ver weg te zijn.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zonde. Zoiets moet je met een troika doen.
ik vind er niks aanquote:Op donderdag 27 december 2018 21:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vond dit vroeger maar herrie. Nu eigenlijk nog steeds wel.
Dood... Behalve Iron maiden manquote:Op donderdag 27 december 2018 21:11 schreef AgeEll het volgende:
Dit zorgt voor ongemakkelijke taferelen in t cafe
hoop jequote:Op donderdag 27 december 2018 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja
Nog 2-3 uurtjes en dan slapen denk ik
Ja, dat heb je dan wel.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan schijnt het net te ver weg te zijn.
morgen werkenquote:Op donderdag 27 december 2018 21:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
hoop jewij houden je wel hier
Met de trojka naar Nieuw-Zeeland, topidee.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zonde. Zoiets moet je met een troika doen.
quote:Op donderdag 27 december 2018 21:10 schreef Nizno het volgende:
ow ja dankzij diaan mis ik nu de helft van dit topic trouwens
Dan zou Slipknot eigenlijk ook in de lijst moeten staan.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:12 schreef DecoAoreste het volgende:
Ben niet de grootste fan van Korn, maar wel terecht dat ze erin staan.
nou en? ! hebben wij geen last vanquote:
ja je bent spelbreker voor dit topicquote:
Ja nou? Ik ook.quote:
Niet meer checken dan...quote:Op donderdag 27 december 2018 21:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja je bent spelbreker voor dit topic
Slipknot weet ik niet, maar Stone Sour of Corey Taylor met From Can to Cant zou niet misstaan.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan zou Slipknot eigenlijk ook in de lijst moeten staan.
Joaahh Wait and bleed zou geweldig zijnquote:Op donderdag 27 december 2018 21:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan zou Slipknot eigenlijk ook in de lijst moeten staan.
Tot 30 december om 20.00 uur danquote:
Die mag er wat mij betreft best inquote:Op donderdag 27 december 2018 21:15 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Joaahh Wait and bleed zou geweldig zijn
nog op Stone Sour gestemd met Through Glass, niet gehaald, schandalig weer.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:14 schreef Kyran het volgende:
[..]
Slipknot weet ik niet, maar Stone Sour of Corey Taylor met From Can to Cant zou niet misstaan.
hoort er ook wel in jaquote:Op donderdag 27 december 2018 21:15 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Joaahh Wait and bleed zou geweldig zijn
ja maar ik wel! Moet met een happy face klanten bedienenquote:Op donderdag 27 december 2018 21:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou en? ! hebben wij geen last van
quote:
ik moet vrolijk zijnquote:
Top 2000 opzetten. Opgelost.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar ik wel! Moet met een happy face klanten bedienen
[..]![]()
en ik hou best van gevarieerde muziek, maar dit vond ik niks
[..]
ik moet vrolijk zijn
neuj ik kan nog een half uurtje t in de gaten houden en dan doe ik de tv uit en luister ik boven op de internetradio verder en hoop ik morgen de wekker wel te horenquote:
als je stil blijft zitten met deze muziek, dan ben je of doof.... of je houdt niet van muziekquote:Op donderdag 27 december 2018 21:16 schreef Diaan73 het volgende:
Stefan krijgt de mensen in het café wel aan het bewegen.![]()
![]()
![]()
![]()
Er zit op top2000 app gewoon een sleeptimer. Ideaal! Je kunt gewoon aangeven wanneer hij uit moet.quote:Op donderdag 27 december 2018 21:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj ik kan nog een half uurtje t in de gaten houden en dan doe ik de tv uit en luister ik boven op de internetradio verder en hoop ik morgen de wekker wel te horen
vind het soms nog wel doods, maar wel beter dan afgelopen jaar heb ik het ideequote:Op donderdag 27 december 2018 21:16 schreef Diaan73 het volgende:
Stefan krijgt de mensen in het café wel aan het bewegen.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 december 2018 21:17 schreef Kyran het volgende:
[..]
Corey uitnodigen voor een sitdown
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |